Názory RR L322

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Názory RR L322

#41 Příspěvek od pan klobouk » 13 bře 2012 09:05

3 amigos... kurňa a já si myslel,že tím RR už netrpí :head

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory RR L322

#42 Příspěvek od Kokesek » 13 bře 2012 11:17

Na to budou trpet porad vsechny auta a hlavne nove. Kvalita el. svazku a konektoru se stala davnou minulosti. Vse vydrzi tri roky a ctvrty za priplatek :D
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory RR L322

#43 Příspěvek od eliott » 13 bře 2012 20:54

Diagnóza řekla snímač PP kola, až bude čas, tak se na to podívám... Nemám rád elektriku :evil:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory RR L322

#44 Příspěvek od Kokesek » 14 bře 2012 07:35

Tobe uz nezkresluje ale primo vypadava signal.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Kucirs91
Příspěvky: 6
Registrován: 19 bře 2017 09:34
tel.: 776533331
auto: Land Rover discovery

Re: Názory RR L322

#45 Příspěvek od Kucirs91 » 10 úno 2018 13:11

Ahoj kluci,

mam velké dilema mam D3 najeto 320 v pohodě drží není s ní vetší problem :-)

ale chtěl bych změnu.. co koupit místo toho ?

Nechci jit od značky LR. sem s ní spokojeny a miluju komunitu lidi s LR .. ale přemyěšlím nechat D3? nebo jit do RR? (nebo D4)?

Diky za info jezdím celkem dost a mam psy tak chci pohodlné a spolehlive auto, sem tam i do lesa atd .. (hony tahaní dřeva atd )

Diky

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Názory RR L322

#46 Příspěvek od Lukasino » 10 úno 2018 20:42

Auta jsou to dost rozdílná, D3/4 má rám, L322 je samonosná konstrukce. U L322 je možnost vyšší výbavy, na druhou stranu pokud se budeme bavit o prvních ročnících (02-05) tak je oproti D3 trochu zastaralá. První facelift L322 (05-10) se pak dá s D3 srovnat s tím, že nabízí víc luxusu a výbavy, 2010-> je pak zase někde dál.

Na druhou stranu D3 má podstatně větší kufr.

Co se terénu týká, zvládnou úplně stejně a je jedno, jestli má terrain response, nebo ne. Víc rozhodnou pneu a řidič.

Zase pokud chceš auto upravit do terénu, na D3 toho seženeš spoustu, na L322 minimum. Ale zase si myslím, že na terén, které to auto má jezdit (tzn. ježdění v přírodě a technický terén) žádné úpravy nepotřebuje.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: Názory RR L322

#47 Příspěvek od Dobrák » 10 úno 2018 21:35

Lukasino píše: 10 úno 2018 20:42 Auta jsou to dost rozdílná, D3/4 má rám, L322 je samonosná konstrukce. U L322 je možnost vyšší výbavy, na druhou stranu pokud se budeme bavit o prvních ročnících (02-05) tak je oproti D3 trochu zastaralá. První facelift L322 (05-10) se pak dá s D3 srovnat s tím, že nabízí víc luxusu a výbavy, 2010-> je pak zase někde dál.

Na druhou stranu D3 má podstatně větší kufr.

Co se terénu týká, zvládnou úplně stejně a je jedno, jestli má terrain response, nebo ne. Víc rozhodnou pneu a řidič.

Zase pokud chceš auto upravit do terénu, na D3 toho seženeš spoustu, na L322 minimum. Ale zase si myslím, že na terén, které to auto má jezdit (tzn. ježdění v přírodě a technický terén) žádné úpravy nepotřebuje.
Přesně tak. Absolutní souhlas s posledním odstavcem... mám sériovou 322 a na zimacich jsem projel vždy všechno co mi dovolil zdravej rozum. I tak vím že by auto zvladlo o mnoho vic.😊 to co jsem s ním bez problémů a poškození projel na tankodromu v jihlavě, mohelnice byla pecka..vlastně všechno kde se nejednalo o brodeni metrové vody/bahna. Sám bych měnil za D3 jen kuli vnitrnimu prostoru skrz vestavbu ale odrazuje me ten motor😕 kdyby někdo udělal D3 s td6 tak bych byl nejspokojenejsi na světě 😁😁😁 pokud ti jezdí a chce auto spíš užitkové tak bych si nechal d3.. do lesa zbytečně luxus a v ničem jiným si nepomuzes😊

Odpovědět