RR III. generace V6 Td
RR III. generace V6 Td
Přátelé, má někdo nějakou zkušenost se spolehlivostí RR 3. generace? Je to lepší než P 38 nebo ještě horší?
Re: RR III. generace V6 Td
Je to lepší - elektronika je už dotaženější. Celé auto má s P38 společný jen název, jsou to naprosto rozdílná auta. Současný Rangie má nezávislé zavěšení a samonosnou karoserii, 3,0TD6 je rozhodně silnější motor, než 2,5TDS v P38 (oba jsou to motory BMW), ale ani s tímhle motorem to není žádný závoďák, spíš rozvážný cruiser (180 koní na 2,5 tuny pohotovostní váhy ). Moje zkušenosti s Discovery 3 a zprostředkované s Range Roverem L322 mi nicméně říkají, že ani současná solihullská produkce není ani náhodou závad prostá a ve spojení s katastrofálním stavem značkových servisů a s jejich přístupem k zákazníkovi je i RR L322 volba pro nadšence. Nevím jestli Eliott nebo Land Jirka dokážou číst ECU současných RR, jinak je výhoda bydlet u západních hranic a servisovat to venku. Odcházely přední diferáky, na to pozor.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: RR III. generace Td6
Já jsem to tak nějak viděl, nicméně mě pořád láká svezení ve vzduchem odpérovaném Range. Otázkou je, jakou cenu ve formě servisu a nervů to reprezentuje. Svého Classica (300Tdi r.v. 94) po této stránce zvládnu, s Citroenem Xm jsem se už za 6 let taky spřátelil a jízda na hydropneumatice je náramná. Tak jsem si říkal, jestli to nespojit do jednoho auta...
Re: RR III. generace V6 Td
Nech si klasika, L322 je stále příliš nové auto a i když se dají sehnat už některé kusy poměrně levně, je to pořád na můj vkus příliš komplikované auto. Sám jsem měl Discovery 3 a bylo to úžasné auto, ale po třech letech jsem ji prodal a vrazil pro drtivou většinu lidí naprosto nepochopitelné prachy do rekonstrukce skoro 30 let starého RRClassica s V8.
- Přílohy
-
- RRC Anglie 0309 N pláž 3.jpg
- (114.35 KiB) Staženo 1268 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: RR III. generace V6 Td
To já bych klasika asi stejně neprodal, když už mám 4 auta, tak jedno navíc... Mimochodem nevíš o přídavné převodovce Borg Warner?
Re: RR III. generace Td6
Nechtěl bys ještě jedno XM? 1998 Y4 2.0 16v Break...komar píše:Já jsem to tak nějak viděl, nicméně mě pořád láká svezení ve vzduchem odpérovaném Range. Otázkou je, jakou cenu ve formě servisu a nervů to reprezentuje. Svého Classica (300Tdi r.v. 94) po této stránce zvládnu, s Citroenem Xm jsem se už za 6 let taky spřátelil a jízda na hydropneumatice je náramná. Tak jsem si říkal, jestli to nespojit do jednoho auta...
...
když už mám 4 auta, tak jedno navíc...