RR III. generace V6 Td

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
komar
Příspěvky: 3
Registrován: 12 čer 2009 18:37

RR III. generace V6 Td

#1 Příspěvek od komar » 18 črc 2009 17:34

Přátelé, má někdo nějakou zkušenost se spolehlivostí RR 3. generace? Je to lepší než P 38 nebo ještě horší?

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RR III. generace V6 Td

#2 Příspěvek od Neklan » 18 črc 2009 20:35

Je to lepší - elektronika je už dotaženější. Celé auto má s P38 společný jen název, jsou to naprosto rozdílná auta. Současný Rangie má nezávislé zavěšení a samonosnou karoserii, 3,0TD6 je rozhodně silnější motor, než 2,5TDS v P38 (oba jsou to motory BMW), ale ani s tímhle motorem to není žádný závoďák, spíš rozvážný cruiser (180 koní na 2,5 tuny pohotovostní váhy :( ). Moje zkušenosti s Discovery 3 a zprostředkované s Range Roverem L322 mi nicméně říkají, že ani současná solihullská produkce není ani náhodou závad prostá a ve spojení s katastrofálním stavem značkových servisů a s jejich přístupem k zákazníkovi je i RR L322 volba pro nadšence. Nevím jestli Eliott nebo Land Jirka dokážou číst ECU současných RR, jinak je výhoda bydlet u západních hranic a servisovat to venku. Odcházely přední diferáky, na to pozor.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

komar
Příspěvky: 3
Registrován: 12 čer 2009 18:37

Re: RR III. generace Td6

#3 Příspěvek od komar » 18 črc 2009 21:11

Já jsem to tak nějak viděl, nicméně mě pořád láká svezení ve vzduchem odpérovaném Range. Otázkou je, jakou cenu ve formě servisu a nervů to reprezentuje. Svého Classica (300Tdi r.v. 94) po této stránce zvládnu, s Citroenem Xm jsem se už za 6 let taky spřátelil a jízda na hydropneumatice je náramná. Tak jsem si říkal, jestli to nespojit do jednoho auta...

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RR III. generace V6 Td

#4 Příspěvek od Neklan » 18 črc 2009 21:50

Nech si klasika, L322 je stále příliš nové auto a i když se dají sehnat už některé kusy poměrně levně, je to pořád na můj vkus příliš komplikované auto. Sám jsem měl Discovery 3 a bylo to úžasné auto, ale po třech letech jsem ji prodal a vrazil pro drtivou většinu lidí naprosto nepochopitelné prachy do rekonstrukce skoro 30 let starého RRClassica s V8. :D
Přílohy
RRC Anglie 0309 N pláž 3.jpg
(114.35 KiB) Staženo 1268 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

komar
Příspěvky: 3
Registrován: 12 čer 2009 18:37

Re: RR III. generace V6 Td

#5 Příspěvek od komar » 18 črc 2009 22:15

To já bych klasika asi stejně neprodal, když už mám 4 auta, tak jedno navíc... Mimochodem nevíš o přídavné převodovce Borg Warner?

evil
Příspěvky: 31
Registrován: 15 črc 2009 14:33

Re: RR III. generace Td6

#6 Příspěvek od evil » 18 črc 2009 22:21

komar píše:Já jsem to tak nějak viděl, nicméně mě pořád láká svezení ve vzduchem odpérovaném Range. Otázkou je, jakou cenu ve formě servisu a nervů to reprezentuje. Svého Classica (300Tdi r.v. 94) po této stránce zvládnu, s Citroenem Xm jsem se už za 6 let taky spřátelil a jízda na hydropneumatice je náramná. Tak jsem si říkal, jestli to nespojit do jednoho auta...
...
když už mám 4 auta, tak jedno navíc...
Nechtěl bys ještě jedno XM? 1998 Y4 2.0 16v Break... :?: :wink:

Odpovědět