P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Zdravím Vás všechny.
Tak jako Vy i já jsem se před asi rokem a půl zbláznil do RR P-38. Mám čiplou 2,5 DSE r.v. 2000 s automatem. Až do začátku tohoto týdne maximální spokojenost, když nepočítám zimní výměnu zadních měchů, ale to bylo jediné co mě za rok a půl a ujetí asi 35 tisíc km potkalo. Jak říkám - až do začátku tohoto týdne.
Po půldenním ježdění jsem na asi hodinu zaparkoval a po opětovném nastartování se RR rozhodl že se nezvedne. (vždy po zamknutí auta si o pár cm sedne). Jediné co dělá je, že na mne neustále bliká kontrolkou u nastavené výšky. Kompresor se snaží jak může ale nic. Ani o cm nahoru. Po chvilce je úplně rozpálený. Buhužel nevím jestli opravdu dává potřebný tlak - že maká je znát jen podle vibrací, když na něj sáhnu.
Nemáte někdo zkušenosti s podobnou závadou. Budu vděčný za rady a zkušenosti, případně za doporučení kam jet s opravou.
V každém případě mockrát díky za jakékoliv rady
Karel - tel.774448444
Tak jako Vy i já jsem se před asi rokem a půl zbláznil do RR P-38. Mám čiplou 2,5 DSE r.v. 2000 s automatem. Až do začátku tohoto týdne maximální spokojenost, když nepočítám zimní výměnu zadních měchů, ale to bylo jediné co mě za rok a půl a ujetí asi 35 tisíc km potkalo. Jak říkám - až do začátku tohoto týdne.
Po půldenním ježdění jsem na asi hodinu zaparkoval a po opětovném nastartování se RR rozhodl že se nezvedne. (vždy po zamknutí auta si o pár cm sedne). Jediné co dělá je, že na mne neustále bliká kontrolkou u nastavené výšky. Kompresor se snaží jak může ale nic. Ani o cm nahoru. Po chvilce je úplně rozpálený. Buhužel nevím jestli opravdu dává potřebný tlak - že maká je znát jen podle vibrací, když na něj sáhnu.
Nemáte někdo zkušenosti s podobnou závadou. Budu vděčný za rady a zkušenosti, případně za doporučení kam jet s opravou.
V každém případě mockrát díky za jakékoliv rady
Karel - tel.774448444
- Mešky
- Příspěvky: 838
- Registrován: 08 bře 2007 11:41
- tel.: 602465066
- Bydliště: Třeboň
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Zřejmě vadný kompresor. Odšroubuj na čele kompresoru filtr (takovej černej váleček) a dej natu díru prst, musí ti ho to přicucnout.
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
No ale overheat čidlo by jej stejně mělo vypnout, ne? To mi páchne nějakým složitějším problémem...
Jinak by to mohl být také problém s ventily nebo s jejich řadičem (je tam další počítač, který bohužel na rozdíl od EAS nemá vlastní diagnostiku).
Pokud kompresor funguje, zkusil bych ruční ovládání ventilů (viz např. rangerovers.net), a samozřejmě by neškodila diagnostika.
Jinak by to mohl být také problém s ventily nebo s jejich řadičem (je tam další počítač, který bohužel na rozdíl od EAS nemá vlastní diagnostiku).
Pokud kompresor funguje, zkusil bych ruční ovládání ventilů (viz např. rangerovers.net), a samozřejmě by neškodila diagnostika.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
- Zkusil jsem to s tím odšroubováním filtru kompresoru a prst mi to přisálo docela znatelně. Nevím sice jak silný tah má mít, ale zdá se mi že snahu má.
- Diagnostiku bych rád absoloval. Máte tip na někoho v Praze? Do A.M.T. opravdu nechci. Po tom co jsem se tady o nich dočetl a z osobní zkušenosti když jsem scháněl nové měchy tenhle ,,servis,, objíždím obloukem.
- Diagnostiku bych rád absoloval. Máte tip na někoho v Praze? Do A.M.T. opravdu nechci. Po tom co jsem se tady o nich dočetl a z osobní zkušenosti když jsem scháněl nové měchy tenhle ,,servis,, objíždím obloukem.
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Jediný o kom vím u Prahy je Mareda. Ale já tam přestal jezdit, protože věčně neměl čas
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Jinak to ruční ovládání ventilů je popsáno tady, a velmi kompletní informace o EAS a hledání/nápravě nejrůznějších chyb má odkazy tady.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Díky za tip. Jel bych klidně i do Německa, ale bojím se že bych mohl delší jízdou něco ještě víc poškodit, nehledě na to, že auto je sedlé do nástupní polohy a jízda s ním je o zuby.
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Dojde-li na nejhorší, domluv se s Eliottem a jeď do Budějovic -- to je blíž než Německo Ale jízda na dorazech není žádná výhra, samozřejmě; však proto jsem (zatím marně ) přesvědčoval Eliotta, ať se pustí do výroby a prodeje záchranných krabiček
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Neodešly přední měchy?? mě to dělalo reagovalo stejně
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Moc se mi to nezdá, protože kára nesedla sama až na dno, ale držela výšku. Jen se původně nepřizvedla po nastartování do normálu. Pitomost jsem pak udělal já když jsem chtěl odzkoušet všechny polohy a spustil jsem jí až dolů. To šlo sice bez problému, ale zpět nahoru ani h***o. Pak už jsem jel domů doslova natvrdo.MartinMM píše:Neodešly přední měchy?? mě to dělalo reagovalo stejně
Nicméně se mi včera povedlo ,,ukecat,, Maredu a včera jsem mu to odvezl. Teď se jen modlím aby na něco přišel.
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Taky se mi to nazdálo mech ucházel jen v některé poloze a dle počasí , když bylo teplo a nastříkal jsem je silikonem tak držely a auto bylo do rána nafoukané pak jsem jel do prahy ochladilo se já auto sfoukl a nafukoval půl hodky než se měch zas přilepil. Jestli si nejsi na sto procent jistej tak je viměn. Eliot je stopro bude mít skoro zadarmo a pak můžeš hledat dál. Já výdy říkám začít od měchů. Sem si stímto problémem užíval rok . Co se dá udělat je že když se ti nechce dofouknout tak vezmi do ruk celej blaták a zkus auto jakoby zvednout, zahoupat , měch se někdy dolepí a hned dofoukne a tak se to dá taky poznat.Karel St. píše:Moc se mi to nezdá, protože kára nesedla sama až na dno, ale držela výšku. Jen se původně nepřizvedla po nastartování do normálu. Pitomost jsem pak udělal já když jsem chtěl odzkoušet všechny polohy a spustil jsem jí až dolů. To šlo sice bez problému, ale zpět nahoru ani h***o. Pak už jsem jel domů doslova natvrdo.MartinMM píše:Neodešly přední měchy?? mě to dělalo reagovalo stejně
Nicméně se mi včera povedlo ,,ukecat,, Maredu a včera jsem mu to odvezl. Teď se jen modlím aby na něco přišel.
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Tak včera jsem si byl u Maredy pro káru a už opět jezdím ikdyž provizorně.
Pokud někdo máte pod postelí ventilový blok, tak mi dejte vědět.
Díky moc
Karel +420774448444
Pokud někdo máte pod postelí ventilový blok, tak mi dejte vědět.
Díky moc
Karel +420774448444
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Napis si to do poptavek dilu, tam budes mit vetsi sanci, ze si toho nekdo vsimne.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
PavelU píše:Napis si to do poptavek dilu, tam budes mit vetsi sanci, ze si toho nekdo vsimne.
Taky mi to mohlo dojít. Díky
- pemapo
- Příspěvky: 54
- Registrován: 19 led 2009 18:52
- tel.: 0915134640
- auto: LR sport 2007 2,7
- Bydliště: Nitra
Re: P 38 - Problém s perováním - Prosím o rady
Karel St. píše:PavelU píše:Napis si to do poptavek dilu, tam budes mit vetsi sanci, ze si toho nekdo vsimne.
Taky mi to mohlo dojít. Díky
Ahoj Karel ja som bol v anglicku a kupil som testovany BLOG ,,,u nas stoji
23.000 Sk
ja som dal podstatne menej a isiel som do servisu a mal som derave zadne mechy
tak ze ak chces tak sa ozvi ,,,,,mne neni treba
,,,ahoj ,,,,