Prosím skuste poradit P38 Motor 2,5 DSE

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Sard
Příspěvky: 37
Registrován: 20 lis 2008 17:03
auto: RR 2,5 DSE a 4,0 HSE
Bydliště: Č.Budějovice

Prosím skuste poradit P38 Motor 2,5 DSE

#1 Příspěvek od Sard » 10 dub 2009 11:38

koupil jasem si vysněný automobil a s jeho vrtochy jsem byl celkem smířený ale to co se stalo už mi přerůstá přes hlavu...

Auto jsem kupoval v létě bohužel hned po cca měsíci se zničeho nic rozhodl že nenastartuje po zdlouhavé akci kdy se řešilo hlavní naftové čerpadlo jsem zjistily že BCEM zasílá do řj. motoru špatný imobilizační kód a jednotka motoru motor blokuje.po marnýh pokusech opravit tuto chybu jsem byl nucen zakoupit komplet el.z jiného plně pojízdného vozidla
a to: BCEM,řj.motoru,klíček,spínačku,zámek do dveří

po přeskládání této elektroniky motor bez problémů naskočil ale...
šel pouze do cca 2000 ot/min. to jest na čtvrt plynu.při plném plynu se motor choval jako kdyby měl omezovač nastavený na 2000ot/min.
jak jsem uvedl výše bylo hýbáno s hlavním čerpadlem a tuto poruchu jsem přisuzoval špatnému nastavení čerpadla..

na Diagnostice BOSCH nám vyjela chyba v hlavním čerpadle a to vadný snímač polohy válečku dávkování paliva,byla vyměněna EL část čerpadla
nic méně tato závada se načetla znovu

následně jsem auto zavezl do servisu BOSCH na seřízení čerpadla a vyřešení záhady..

v tomto servise my seřídily čerpadlo a po cca týdnu se jim povedlo vyřešit i proč nabíhá chyba snímače v čerpadle

bohužel motor jde pořád maximálně na 2000 ot/min.
v BOSCHY už si s vozidlem nevědí rady

Jo eště bych se měl zmínit že jsem se snažil opravu řešit s ELiottem a našim Budějovickým Voodoo Elektrikářem a díky těmto dvoum lidem jsem se alespoň dostal k tomu ža auto nastartovalo

co mám dělat už jsem docela na dně a potřeboval bych aby auto už konečně začalo jezdit

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eliott » 10 dub 2009 20:32

No tak to babo rad, ale bych zkusil repas cerpadla, nebo vymena za jine, mam jedno na vyzkouseni, chyba muze byt mechanicka
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Sard
Příspěvky: 37
Registrován: 20 lis 2008 17:03
auto: RR 2,5 DSE a 4,0 HSE
Bydliště: Č.Budějovice

Re:

#3 Příspěvek od Sard » 16 dub 2009 15:14

eliott píše:No tak to babo rad, ale bych zkusil repas cerpadla, nebo vymena za jine, mam jedno na vyzkouseni, chyba muze byt mechanicka

tak bohužel problém je stále aktuální čerpadlo sem repasovat nenechával podle lidí v boschy co to dělali bych pouze zbytečně vyhodil peníze.

a nejspíš dle nich to má nasvědomí ř.j. motoru
už mě to auto fakt neba...ja už chci jezdit

Odpovědět