prosim o radu a pomoc
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
prosim o radu a pomoc
Ahoj všem,jsem velký fanda R.R. ale mám problem najedu 17000km za měsíc a taham auta,takže za sebou karu do 3,5 tuny Range Rovera chci,ale bojím se,že to auto na to nemá.Výkon,kroutící moment atd,vše vím.Potřebuji poradit,jestli jo a nebo ne tak co vy na to kluci ????
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Hlavně jsi nenapsal jakého RR jestli RRC nebo P38. A hlavně jestli naftu nebo V8. Jestli jde o V8 tak ta na to rozhodně má. Mám svoje dvě. Za tou jenou je zapojený vlek pořád. Pro auta jezdím taky a tahám jenom LR. Zkoušel jsem i tu naftu ale to bylo pro mě strašný. Do prudších kopců 70sát a spotřeba s vlekem 16litrů. S tou V8 jezdím 100 na tempomat a když potřebuješ předjíždět tak to má pořád ještě rezervu. Minule mě chytili 126 v kopci a dostal jsem 2tis. Říkali, že to ještě neviděli s naloženým vlekem 126 v kopci.
Spotřeba tak kolem 18-20 litrů benzínu nebo 28 LPG.
Všechno samozřejmě píšu při jízdě s vlekem na kterém je nějaký další LR. Tzn kolem 2,7 - 3,2t. Z anglie dokonce někdy i víc než teoreticky můžu. To auto s těma dílama je holt trochu těžší než 3t + vlek 700kg no. Já vím že se to nemá, ale přece nepojedu dvakrát K
Spotřeba tak kolem 18-20 litrů benzínu nebo 28 LPG.
Všechno samozřejmě píšu při jízdě s vlekem na kterém je nějaký další LR. Tzn kolem 2,7 - 3,2t. Z anglie dokonce někdy i víc než teoreticky můžu. To auto s těma dílama je holt trochu těžší než 3t + vlek 700kg no. Já vím že se to nemá, ale přece nepojedu dvakrát K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Dekuji moc za info,samozřejmě,ze přemyšlim o nafte a P38 motor BMW znam,kroutící moment tam prostě chybíAle jak říkaš spotřeba 16litru mne překvapila..Měl jsem Pajero 3.2 DiD 118kw a to bylo uplně něco jiného zapřaženou dvojkáru s dvěma auty,spotřeba v pruměru 9 litru a jelo to kopec nekopec.Jen jizdní vlastnosti Pajera byly otřesné,podvozek tyhle naklady nezvládal.Proto také uvažuji o RR na měchách.A také v rozumné cenové relaci.Vím o RR Tds r.v. 1996,220000km najeto celkem v dobrem stavu,alespon podle fotek a německého prodejce a RR vyjde celkova cena včetně přihlášení na 89000kč.Tak nad ním uvažuji.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
No já se bavím o spotřebě při tahání naloženého vleku. Ne když si topíš u pumpy na spaní.
Tomu že jsi jezdil Pajerem s dvojvlekem za 9 litrů asi nikdo neuvěří. Myslím, že jsi jediný kdo tomu věří. Za 9 litrů nepojede to Pajero ani bez vleku. Možná tak za 9 na 75km. Jedině, že by jsi jezdil 40 po dálnici a z kopce vypínal motor. Moji kamarádi co to měli tak jezdili solo okolo 11litrů.
Ta naftová P38 ti taky bude umět jet s tím vlekem za 13litrů ale za jakou cenu.
Když za tím tahám auta na kterých vydělávám, tak nemíním jezdit na spotřebu. Ta cesta se musí těma autama zaplatit. Abych ušetřil 3tis na cestě do Anglie a jel to o den dýl na to nemám nervy a ani náladu.
Jestli ti to Pajero jezdilo s dvojvlekem za 9 litrů a jel jsi kopec nekopec tak to bylo zázračné auto a raději bych na něj namontoval měchy a systém vzduchového pérování, než abych si kupoval jiné auto. Na tuhle spotřebu se nemáš šanci dostat s žádným jiným autem které znám. I 300Tdi žerou při langzam jízdě okolo 10ti s jednovlekem. A míň jsem nikdy neslyšel u žádného auta, až u tebe.
To jsou moje zkušenosti nic víc. Třeba se někdo najde kdo taky jezdí za málo a poradí ti. Mě všechny auta žerou víc než ostatním, kteří píší za kolik jezdí. Pak většinou když se bavím s někým kdo taky jezdí s vlekem normálně (třeba Eliott) a nepíše o spotřebě tak se uklidním, že ty moje spotřeby nejsou tak hrozný.
Chtělo by to někoho kdo s tou naftou tahal dýl než já. Já jsem prostě zvyklej na V8 a připadá mi, že ta nafta nejede a tak na to asi moc šlapu. A když ta V8 zase pro změnu tak pěkně jede tak na to taky šlapu no
Pamatuju si jak jsme jeli z Karlových Varů ze závodů a do toho kopce ujel s naloženým vlekem a střešním stanem Patrolovi na 33kách co jel bez vleku jenom solo. Pak jsem s ním u pumpy mluvil a on říkal že jel co to dalo a nestačil, pak se mu to navíc začalo ještě hřát tak se na to vykašlal a zpomalil.
Takže já bych už nikdy nešel do naftový P38 na tahání. K
Tomu že jsi jezdil Pajerem s dvojvlekem za 9 litrů asi nikdo neuvěří. Myslím, že jsi jediný kdo tomu věří. Za 9 litrů nepojede to Pajero ani bez vleku. Možná tak za 9 na 75km. Jedině, že by jsi jezdil 40 po dálnici a z kopce vypínal motor. Moji kamarádi co to měli tak jezdili solo okolo 11litrů.
Ta naftová P38 ti taky bude umět jet s tím vlekem za 13litrů ale za jakou cenu.
Když za tím tahám auta na kterých vydělávám, tak nemíním jezdit na spotřebu. Ta cesta se musí těma autama zaplatit. Abych ušetřil 3tis na cestě do Anglie a jel to o den dýl na to nemám nervy a ani náladu.
Jestli ti to Pajero jezdilo s dvojvlekem za 9 litrů a jel jsi kopec nekopec tak to bylo zázračné auto a raději bych na něj namontoval měchy a systém vzduchového pérování, než abych si kupoval jiné auto. Na tuhle spotřebu se nemáš šanci dostat s žádným jiným autem které znám. I 300Tdi žerou při langzam jízdě okolo 10ti s jednovlekem. A míň jsem nikdy neslyšel u žádného auta, až u tebe.
To jsou moje zkušenosti nic víc. Třeba se někdo najde kdo taky jezdí za málo a poradí ti. Mě všechny auta žerou víc než ostatním, kteří píší za kolik jezdí. Pak většinou když se bavím s někým kdo taky jezdí s vlekem normálně (třeba Eliott) a nepíše o spotřebě tak se uklidním, že ty moje spotřeby nejsou tak hrozný.
Chtělo by to někoho kdo s tou naftou tahal dýl než já. Já jsem prostě zvyklej na V8 a připadá mi, že ta nafta nejede a tak na to asi moc šlapu. A když ta V8 zase pro změnu tak pěkně jede tak na to taky šlapu no
Pamatuju si jak jsme jeli z Karlových Varů ze závodů a do toho kopce ujel s naloženým vlekem a střešním stanem Patrolovi na 33kách co jel bez vleku jenom solo. Pak jsem s ním u pumpy mluvil a on říkal že jel co to dalo a nestačil, pak se mu to navíc začalo ještě hřát tak se na to vykašlal a zpomalil.
Takže já bych už nikdy nešel do naftový P38 na tahání. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
S tou spotřebou nekecam a vím,že jiné auto pojede za víc.Spotřebu mám kompletně zdokladovanou,každé tankování zapsáno včetně stavu km.Na Pajeru jsem s károu najel 150000km,opravy spojka,setrvačník,ložiska vyšly finančně jako pořízení RR.jenže bohužel je Pajero již pryč.Já vím,každý mne od naftového RR odrazuje,ale co jiného v této cenové relaci?V8 máš asi v automatu,že jo.Toho se také na tahání trochu bojím.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Akékoľvek podobné auto, ktoré bude ťahať za sebou 3,5t si za servis vypýta viac. Spojka, prevodovka a pod jednoducho trpí podstatne viac. Na ťahanie podobných prívesov na dlhé trasy za prijateľné peniaze je najlepší MB Sprinter alebo Daily s Doble kabínou na spanie. To už je ale v iných cenáchspata píše:Je fakt,že jsem s tím Pajerem jezdil maximálně do 100km/h.Byla na něm dobrá spotřeba,ale náklady na opravy byly obrovské setrvačník 59000kč ložisko kola 11000kč,atd,nepočítám oleje filtry.Martin
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Tak to já bych se bál víc manuálu než automatu.
S tím manuálem a BMW se v kopci s vlekem ani nerozjedeš, jenom přes spojku. Jinak ty náklady na opravy si nemyslím, že s P38 nějak ušetříš.
Škoda, že ti tu nikdo nenapíše kdo jezdí s tím BMW motorem a manuálem. Já měl toho nafťáka taky v automatu.
Zkus se zeptat Meškyho, ten má DSE v manuálu, spravuje LR a taky tahá vleky. Tak ten by určitě věděl kolik mu to dlouhodobě žere a co má za problémy.
K
S tím manuálem a BMW se v kopci s vlekem ani nerozjedeš, jenom přes spojku. Jinak ty náklady na opravy si nemyslím, že s P38 nějak ušetříš.
Škoda, že ti tu nikdo nenapíše kdo jezdí s tím BMW motorem a manuálem. Já měl toho nafťáka taky v automatu.
Zkus se zeptat Meškyho, ten má DSE v manuálu, spravuje LR a taky tahá vleky. Tak ten by určitě věděl kolik mu to dlouhodobě žere a co má za problémy.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Mám P38 manuál 2,5td motor s chypem-cca 180koní.Né že bych stále tahal.Když tak vlek s 2 osama na moto.Ale nedavno jsem např vezl defendera,ne zrtovna ideální trasa-Pt Příbram-Hořovice a měl jsem 10,3 průměr.Kamarád vezl galaxi z Rakouska,jelikož mu tam praskla poloosa u odtahovky a 10,1.U mojeho kamaráda který opravuje RR jsme testovali Eliottovo P38 benzin a můj diesel v manuálu a nebyl tam žádný rozdíl.Naopak myslím že akcelerace u mého dieselu byla lepší.Je fakt že nějak rychle nejezdím.S tím Defem jsem jel 80kou.Rychleji to ani nešlospata píše:Dekuji moc za info,samozřejmě,ze přemyšlim o nafte a P38 motor BMW znam,kroutící moment tam prostě chybíAle jak říkaš spotřeba 16litru mne překvapila..Měl jsem Pajero 3.2 DiD 118kw a to bylo uplně něco jiného zapřaženou dvojkáru s dvěma auty,spotřeba v pruměru 9 litru a jelo to kopec nekopec.Jen jizdní vlastnosti Pajera byly otřesné,podvozek tyhle naklady nezvládal.Proto také uvažuji o RR na měchách.A také v rozumné cenové relaci.Vím o RR Tds r.v. 1996,220000km najeto celkem v dobrem stavu,alespon podle fotek a německého prodejce a RR vyjde celkova cena včetně přihlášení na 89000kč.Tak nad ním uvažuji.
Jesli chceš,auto budu prodávat.
- Přílohy
-
- RB 080.jpg (62.54 KiB) Zobrazeno 6243 x
-
- Foto 2008 018.jpg (85.47 KiB) Zobrazeno 6243 x
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
??? no to asi o něčem nevím?? Až mi to pojede, rád to s tebou změřím, ale vem si PamperskyRB píše:Mám P38 manuál 2,5td motor s chypem-cca 180koní.Né že bych stále tahal.Když tak vlek s 2 osama na moto.Ale nedavno jsem např vezl defendera,ne zrtovna ideální trasa-Pt Příbram-Hořovice a měl jsem 10,3 průměr.Kamarád vezl galaxi z Rakouska,jelikož mu tam praskla poloosa u odtahovky a 10,1.U mojeho kamaráda který opravuje RR jsme testovali Eliottovo P38 benzin a můj diesel v manuálu a nebyl tam žádný rozdíl.Naopak myslím že akcelerace u mého dieselu byla lepší.Je fakt že nějak rychle nejezdím.S tím Defem jsem jel 80kou.Rychleji to ani nešlospata píše:Dekuji moc za info,samozřejmě,ze přemyšlim o nafte a P38 motor BMW znam,kroutící moment tam prostě chybíAle jak říkaš spotřeba 16litru mne překvapila..Měl jsem Pajero 3.2 DiD 118kw a to bylo uplně něco jiného zapřaženou dvojkáru s dvěma auty,spotřeba v pruměru 9 litru a jelo to kopec nekopec.Jen jizdní vlastnosti Pajera byly otřesné,podvozek tyhle naklady nezvládal.Proto také uvažuji o RR na měchách.A také v rozumné cenové relaci.Vím o RR Tds r.v. 1996,220000km najeto celkem v dobrem stavu,alespon podle fotek a německého prodejce a RR vyjde celkova cena včetně přihlášení na 89000kč.Tak nad ním uvažuji.
Jesli chceš,auto budu prodávat.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Reverend
- Příspěvky: 319
- Registrován: 26 črc 2007 20:12
- tel.: +420777068155
- auto: P38, L322
- Kontaktovat uživatele:
Já mám 2.5dse a táhl jsem za tím loď, která vážila kolem 2t a ještě na poměrně dementnim přívěsu, spotřeba kolem 10 až 11litrů a jelo to celkem ok i do kopce... akorát vyjeté koleje se tomu vůbec nelíbily :-/
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba
Tvého starého benzin P38 myslím že cca 1,2 roku zpět.Něco ti na něm dělal Martin.Pak jsme ti ho s dvouplatem vezly za hranice s Karlem.eliott píše:??? no to asi o něčem nevím?? Až mi to pojede, rád to s tebou změřím, ale vem si PamperskyRB píše: Mám P38 manuál 2,5td motor s chypem-cca 180koní.Né že bych stále tahal.Když tak vlek s 2 osama na moto.Ale nedavno jsem např vezl defendera,ne zrtovna ideální trasa-Pt Příbram-Hořovice a měl jsem 10,3 průměr.Kamarád vezl galaxi z Rakouska,jelikož mu tam praskla poloosa u odtahovky a 10,1.U mojeho kamaráda který opravuje RR jsme testovali Eliottovo P38 benzin a můj diesel v manuálu a nebyl tam žádný rozdíl.Naopak myslím že akcelerace u mého dieselu byla lepší.Je fakt že nějak rychle nejezdím.S tím Defem jsem jel 80kou.Rychleji to ani nešlo
Jesli chceš,auto budu prodávat.
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Jo tenhle , ten byl nějakej slabší, ale ten co mi teď nejede vůbec, ten jezdil jako z praku . No motor už je na stole, tak snad do 14 dnů bude zase svištětRB píše: Tvého starého benzin P38 myslím že cca 1,2 roku zpět.Něco ti na něm dělal Martin.Pak jsme ti ho s dvouplatem vezly za hranice s Karlem.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
eliott píše:??? no to asi o něčem nevím?? Až mi to pojede, rád to s tebou změřím, ale vem si PamperskyRB píše: Mám P38 manuál 2,5td motor s chypem-cca 180koní.Né že bych stále tahal.Když tak vlek s 2 osama na moto.Ale nedavno jsem např vezl defendera,ne zrtovna ideální trasa-Pt Příbram-Hořovice a měl jsem 10,3 průměr.Kamarád vezl galaxi z Rakouska,jelikož mu tam praskla poloosa u odtahovky a 10,1.U mojeho kamaráda který opravuje RR jsme testovali Eliottovo P38 benzin a můj diesel v manuálu a nebyl tam žádný rozdíl.Naopak myslím že akcelerace u mého dieselu byla lepší.Je fakt že nějak rychle nejezdím.S tím Defem jsem jel 80kou.Rychleji to ani nešlo
Jesli chceš,auto budu prodávat.
Srabe pojela tě nafta jo? Fuj hanba! K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Pomluvy
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com