EAS v obrazech

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

EAS v obrazech

#1 Příspěvek od OC » 24 úno 2009 04:34

Myslím, že toto by rozhodně nemělo zapadnout :!:
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#2 Příspěvek od George » 24 úno 2009 20:16

Velmi poučné v současné době jsem v EAS fault,takže po 6ti letech začínáme znovu.Tu krabičku bych docela bral i ten kablík se softverem by nebyl k zahození.Zatím to klasicky pošlu patrikovi a uvidím co dál.
Říkám mu Lokomotiva - žere stejně, hulí stejně a jede taky jenom občas.

Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Marťas » 24 úno 2009 23:02

Mam zrovna stejnej problem, asi bych šel do toho bypassu pro jistotu, ale rozhodně bych radši, aby to fungovalo normalně. Ideální řešení by bylo nějaky zjednodušení ty elektroniky EAS, nevim moc tomu nerozumim, ale takhle je to nějak moc poruchovy.
Range Rover 4.6 Mk II

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#4 Příspěvek od George » 25 úno 2009 19:08

No ono by to šlo řešit čistě mechanickou cestou bez jakékoli elektroniky.Výškové ventily a další přístroje nejsou zase až takový problém,ale má to své ale
, všechno je mnohem těžší a hlavně větší.Také kompresor by musel být poněkud výkonnější a vzduchojem větší.Navíc přijdeš o možnost změny výšky za jízdy,výška jde měnit samostatným ventilem na mechanické bázi,ale zase je to velké a ošklivé tak,že do interiéru auta bych si to nedal.Navíc původní řešení je celkem fajn pokud chodí tak jak má.Po rozhovoru s Patrikem už vím,že mám vadný jeden ventil,tak ho vyměním a budu doufat,že je to vše.
George
Říkám mu Lokomotiva - žere stejně, hulí stejně a jede taky jenom občas.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od OC » 25 úno 2009 19:19

No já nevím, že by se mi chtělo při každé změně výšky otvírat na každém rohu auta samostatný kohout.... :ty jeden...:

Pokud někdo chce řídit výšku manuálně, samozřejmě to jde, a není to nijak zásadní problém -- medle to však nemá smysl.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#6 Příspěvek od George » 25 úno 2009 19:32

Na to existuje jeden centrální ovladač,používá se třeba u návěsů.Ale jak je zřejmé z mé úvahy výše je to jen jedna z možností jak to řešit.Je to spíš ve stylu že všechny problémy mají řešení,které se ne každému musí líbit,ale jsou funkční.
Říkám mu Lokomotiva - žere stejně, hulí stejně a jede taky jenom občas.

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#7 Příspěvek od George » 28 úno 2009 20:48

Tak díky Eliotovi vyřešeno,takže na mechaniku opět nedojde.EAS fault resetován a vadný solenoid nahrazen novým takže opět pruží jak má.
Říkám mu Lokomotiva - žere stejně, hulí stejně a jede taky jenom občas.

Odpovědět