RRC 2,4 TD r.v.1988 - studený vzduch

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Karel34
Příspěvky: 2
Registrován: 25 zář 2008 10:34
Bydliště: Valašsko

RRC 2,4 TD r.v.1988 - studený vzduch

#1 Příspěvek od Karel34 » 17 úno 2009 16:51

I při zapnutém topení fouká čelníma mřížkama studený vzduch - páčka na "vypnuto" (... a všema škvírama přístrojovky), nefunguje přepínání vnitřní cirkulace (nemá KLIMU). Má někdo úspěšné řešení... v - 15C to krapet obtěžuje.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

topení

#2 Příspěvek od Neklan » 17 úno 2009 18:14

do nohou nebo na sklo ti aspoň fouká teplý vzduch? Pokud ano, tak budeš mít pravděpodobně vydrolené molitanové těsnění na klapkách. pokud rozebereš přístrojovku, tak se k tomu dostaneš a klapky to chce přetěsnit.
Pokud ale teplý vzduch nejde nikam, bude problém někde jinde.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Karel34
Příspěvky: 2
Registrován: 25 zář 2008 10:34
Bydliště: Valašsko

#3 Příspěvek od Karel34 » 18 úno 2009 09:27

Směrování teplého či neohřátého vzduchu je funkční nohy/sklo a topit topí. Dle nepotrvzených informací je použit k ovládání vnitřní cirkulace a vzduchu k čelním výdechům podtlak... V minulosti bylo při zapnuté vnitřní cirkulaci slyšet tlumené šustění, teď nic.Na fotografii je starší provedení přístrojovky, než mám já.

Odpovědět