Startováni za tepla

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Startováni za tepla

#1 Příspěvek od MartinMM » 15 úno 2009 20:32

Mám dva RR jeden startuje za tepla perfektně a druhej špatně tak jak asi mnoho RR nebo Bmw stímto motorem. Rozhodl jsem se na prvním špatně startujícím celou věc řešit. Bylo mi řečeno že to celé dělá elektronika v čerpadle a že se musí udělat repase. Jelikož druhý RR měl nehodu tak jsem se rozhodl že čerpadla přehodím. Bohužel to není práce pro laika tak jsem oslovil odborníka na čerpadla pana Špalka z Horních Dunajovic. Tento člověk mě mnohokrát poradil pomohl a ušetřil hromadu peněz když třeba neopravitelné vstřiky na nisana vyčistil rozhejbal a jen se smál že co to na mě v jiném servisu zkoušej že jim nic není jen je chtělo rozdělat a trochu si snima pohrát, stálo to 500 kč versus 5000 jen za nové špičky a to jsem měl po ověření ve dvou servisech kde mi řekli že je po nich. To jsem ale odbočil. Zmíněného pána jsem oslovil zda by mě čerpadlo nevyměnil a když jsem mu vysvětlil proč to chci tak se smál a řek že se vsadí o co chci že to na stoprocent není čerpadlem, řešil to už mockrát u motoru BMW a řek doslova a do písmene- Problém je pouze v předvstřiku a vyštelovat to zvládne i cvičená opice. Řek že mám čerpadlo povolit před tím si na udělat rysku kde bylo a přitáhnout ho jeden až dva milimetry směrem k motoru. Sem to nechal udělat a ono to fakt funguje. Motor za tepla startuje jak nic a černej kouř co dříve po startu vylít s fejfuku už je jen minulostí :lol: Tak doufám že to tu někomu pomůže. časove je to celé asi na hodinku jelikož musí jít dolů sání.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eliott » 15 úno 2009 21:55