Startováni za tepla

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Startováni za tepla

#1 Příspěvek od MartinMM » 15 úno 2009 20:32

Mám dva RR jeden startuje za tepla perfektně a druhej špatně tak jak asi mnoho RR nebo Bmw stímto motorem. Rozhodl jsem se na prvním špatně startujícím celou věc řešit. Bylo mi řečeno že to celé dělá elektronika v čerpadle a že se musí udělat repase. Jelikož druhý RR měl nehodu tak jsem se rozhodl že čerpadla přehodím. Bohužel to není práce pro laika tak jsem oslovil odborníka na čerpadla pana Špalka z Horních Dunajovic. Tento člověk mě mnohokrát poradil pomohl a ušetřil hromadu peněz když třeba neopravitelné vstřiky na nisana vyčistil rozhejbal a jen se smál že co to na mě v jiném servisu zkoušej že jim nic není jen je chtělo rozdělat a trochu si snima pohrát, stálo to 500 kč versus 5000 jen za nové špičky a to jsem měl po ověření ve dvou servisech kde mi řekli že je po nich. To jsem ale odbočil. Zmíněného pána jsem oslovil zda by mě čerpadlo nevyměnil a když jsem mu vysvětlil proč to chci tak se smál a řek že se vsadí o co chci že to na stoprocent není čerpadlem, řešil to už mockrát u motoru BMW a řek doslova a do písmene- Problém je pouze v předvstřiku a vyštelovat to zvládne i cvičená opice. Řek že mám čerpadlo povolit před tím si na udělat rysku kde bylo a přitáhnout ho jeden až dva milimetry směrem k motoru. Sem to nechal udělat a ono to fakt funguje. Motor za tepla startuje jak nic a černej kouř co dříve po startu vylít s fejfuku už je jen minulostí :lol: Tak doufám že to tu někomu pomůže. časove je to celé asi na hodinku jelikož musí jít dolů sání.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eliott » 15 úno 2009 21:55

Není to recept pro každého, Reverendovi jsme to tak zkusily udělat a auto přestalo držet volnoběh. Nakonec došlo na opravu čerpadla a bylo krom jiného přidřené nastavování předvstřiku, což to způsobovalo. Pomůže to jen pokud je čerpadlo OK, což po cca 22000km je málokdy.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MartinMM » 15 úno 2009 22:14

eliott píše:Není to recept pro každého, Reverendovi jsme to tak zkusily udělat a auto přestalo držet volnoběh. Nakonec došlo na opravu čerpadla a bylo krom jiného přidřené nastavování předvstřiku, což to způsobovalo. Pomůže to jen pokud je čerpadlo OK, což po cca 22000km je málokdy.
Tak asi jsem měl štěstí :wink: mé má 270 tis , aspoň ho zatím nemusím měnit .

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MartinMM » 03 bře 2009 19:47

eliott píše:Není to recept pro každého, Reverendovi jsme to tak zkusily udělat a auto přestalo držet volnoběh. Nakonec došlo na opravu čerpadla a bylo krom jiného přidřené nastavování předvstřiku, což to způsobovalo. Pomůže to jen pokud je čerpadlo OK, což po cca 22000km je málokdy.
Trošku sem pátral na dalších fórech jelikož u druhého RR nepomohlo poštelovat předvstřik a našel jsem následné info. čerpadla u těchto motorů když mají své odtočené trpí na starty za tepla dost často. Udajně se čerpadlo neumí poprat s teplým motorem a naftu pouští postupně až motor po chvilce chytne a vyvalí se černý kouř. Jelikož výměna čerpadla je dost komplikovaná tak se to dá odrbat že se odpojí čidlo teploty motoru. Jsou tam zboku pod hlavou dvě jedno na budík blíže k chladičům a vedle něj v pravo druhé . To stačí odpojit a čerpadlo si myslí že motor je studený a pustí dávku nafty jak do studeného a motor chytne takřka hned.Jediná nevýhode je že se spouští vždy žhavení a žvavicím svíčkám se skracuje životnost Poláci na tyto čerpadla vymysleli nějakej elektronickej mezikus za 600 kč který problém vyřeší úplně ale odkaz co jsem našel někam přesunuli tak budu pátrat.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od eliott » 03 bře 2009 20:01

:lol: tak to zítra vyzkouším
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

pathfindera
Příspěvky: 6
Registrován: 03 bře 2009 20:31
Bydliště: Slovensko

#6 Příspěvek od pathfindera » 03 bře 2009 20:37

Ja mam v mojom 2.5 BMW dse taketo nieco
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... m153.l1262
Funguje,tak ze asi je snimac vypnuty a potom perfektne startuje.Mam to asi uz rok,zatial bez problemov.

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MartinMM » 03 bře 2009 20:57

pathfindera píše:Ja mam v mojom 2.5 BMW dse taketo nieco
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... m153.l1262
Funguje,tak ze asi je snimac vypnuty a potom perfektne startuje.Mam to asi uz rok,zatial bez problemov.
To bude asi ono jen jak to obědnat z ebay sem ještě nic nekupoval . Eliote nepoladíš to??

Libor.S
Příspěvky: 31
Registrován: 23 úno 2009 16:49

zkušenost

#8 Příspěvek od Libor.S » 24 bře 2009 13:23

Řešil sem problém na 2,5 BMW že pokud byl motor ohřátý špatně startoval......Jednalo se vždy...pokud auto stálo cca 10 min..tedy mírně schladlo...ale ne ůplně...aby seplo žhavení....jelikož auto mělo najeko kolem 200 tis.km..tak nejspíš byly i horší tlaky ve válcích...a bylo vždy potřeba dožhavit...pro lepší start..,takže sem namontoval manuální spínač na žhavení v této situaci...a auto startuje bez problémů....tento spínač se podrží pouze několik vteřin ......a to pouze v téhle situaci....jinak není potřeba ...a auto žhaví automaticky......nevim jestli odpojovat čidlo teploty vody pro jednotku...protože pak jedeš..jako ze studeným motorem a auto má větčí spotřebu

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Re: zkušenost

#9 Příspěvek od MartinMM » 24 bře 2009 18:53

Libor.S píše:Řešil sem problém na 2,5 BMW že pokud byl motor ohřátý špatně startoval......Jednalo se vždy...pokud auto stálo cca 10 min..tedy mírně schladlo...ale ne ůplně...aby seplo žhavení....jelikož auto mělo najeko kolem 200 tis.km..tak nejspíš byly i horší tlaky ve válcích...a bylo vždy potřeba dožhavit...pro lepší start..,takže sem namontoval manuální spínač na žhavení v této situaci...a auto startuje bez problémů....tento spínač se podrží pouze několik vteřin ......a to pouze v téhle situaci....jinak není potřeba ...a auto žhaví automaticky......nevim jestli odpojovat čidlo teploty vody pro jednotku...protože pak jedeš..jako ze studeným motorem a auto má větčí spotřebu
No něco na tom bude jak píšeš , prosímtě to co píšeš kam a jak jsi to namontoval??

Libor.S
Příspěvky: 31
Registrován: 23 úno 2009 16:49

#10 Příspěvek od Libor.S » 24 bře 2009 19:11

http://www.firmy.cz/detail/2301633-libo ... mecno.html
trochu taky dělám do Reverů..tak mi jukni na web....a kdyžtak se můžem domluvit....

Odpovědět