kam mizi voda ?
kam mizi voda ?
Tak panove jeste jednu radu prosim
dovezl jsem si teda sveho vysneneho RR III podle palubniho pocitace vymenil zarovku u SPZ a dolil "check coolant level" nemrznouci smes do chladice 1,7 litru auto nemelo i pres tak chybejici objem vody zadny problem a jezdilo uchvatne. Po cca 500 km ktere jsem s nim najezdil se ovsem ale opet objevilo "check coolant level" dolil jsem zbyvajicich 0,3l co mi zustalo a plavacek se ani nehnul po otoceni klickem stale sviti hlaska , pokusim se dolit na maximum ale i tak je mi dost divne kam se ta voda ztraci, pod koberci sucho z vyfuku zadny bily dym a auto ani nijak nekolisa ve vykonu a drzi si stabilni teplotu (mozna tim ze je zima ). Koukal jsem i pod auto ktere stalo cely den na jednom miste jestli nekde nenajdu nejakou louzi ale ani kapka, nedokazete nekdo poradit kde by mohla voda byt ??
Diky
dovezl jsem si teda sveho vysneneho RR III podle palubniho pocitace vymenil zarovku u SPZ a dolil "check coolant level" nemrznouci smes do chladice 1,7 litru auto nemelo i pres tak chybejici objem vody zadny problem a jezdilo uchvatne. Po cca 500 km ktere jsem s nim najezdil se ovsem ale opet objevilo "check coolant level" dolil jsem zbyvajicich 0,3l co mi zustalo a plavacek se ani nehnul po otoceni klickem stale sviti hlaska , pokusim se dolit na maximum ale i tak je mi dost divne kam se ta voda ztraci, pod koberci sucho z vyfuku zadny bily dym a auto ani nijak nekolisa ve vykonu a drzi si stabilni teplotu (mozna tim ze je zima ). Koukal jsem i pod auto ktere stalo cely den na jednom miste jestli nekde nenajdu nejakou louzi ale ani kapka, nedokazete nekdo poradit kde by mohla voda byt ??
Diky
Mě někdy nemizela vůbec a když to auto dostalo trošku štosy,třeba na dálnici,tak mi začalo pískat,že má málo vody.když jsem jí dolil,tak byl třeba týden klid a potom to bylo to samé.Začal jsem termostatem,chladičem a nakonec to bylo těsnění pod hlavou.zaplat.... jen těsnění a ne hlava
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
No, vypadá to opravdu že se voda strácí do spalovacího prostoru. Předchozí generace RR (P38) má tento problém velmi často, ale tomu už jsem přišel na kloub, resp. už mám vyzkoušeno jak je opravovat . Jakou máš v autě nemrznoucí směs, modrou nebo červenou?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
takze uplne na pobaveni
Byl jsem ted v jednom rychloservise a tam mi natlakovali okruh a zjistilo se ze voda tece pres tesneni ktere je mezi hadici a spodni trubkou u chladice.... cili za vsechno muze jeden blby kousek gumy ale sranda prijde ted .... pry se neda nikde sehnat voůaů predemnou svemu znamemu co je v AMT a ten mu rekl ze oni to resi a ted POZOR omotanim vlascem ktery pouzivaji vodari tak toto svet nevidel aby AMT delalo takove sluzby úrosim pokud budete mit nekdo doma onu gumicku budu za ni vdecny diky moc
Byl jsem ted v jednom rychloservise a tam mi natlakovali okruh a zjistilo se ze voda tece pres tesneni ktere je mezi hadici a spodni trubkou u chladice.... cili za vsechno muze jeden blby kousek gumy ale sranda prijde ted .... pry se neda nikde sehnat voůaů predemnou svemu znamemu co je v AMT a ten mu rekl ze oni to resi a ted POZOR omotanim vlascem ktery pouzivaji vodari tak toto svet nevidel aby AMT delalo takove sluzby úrosim pokud budete mit nekdo doma onu gumicku budu za ni vdecny diky moc
Tak sláva, že to není nic vážného.
To těsnění nebude vlasec, ale "teflonový provázek", takový sem používal na těsnění spojů bazénového potrubí a těsní vážně perfektně, ale na auto bych si to asi nedal
To těsnění nebude vlasec, ale "teflonový provázek", takový sem používal na těsnění spojů bazénového potrubí a těsní vážně perfektně, ale na auto bych si to asi nedal
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Já docela věřím tomu,že se teflonová páska používá,ale je hrozně slabonka,tak se jí většinou napoprve dá málo a musí se to přetěsnit znovu.No a pak se jí dá pro změnu moc a shrne se dovnitř do potrubí. Takže systém pokus chyba...
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
u stejnyho auta?Festr píše:ahoj mám stejný problém
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
tak ke dnesnimu dni mam vyreseno diky priznivym teplotam v noci a jeste priznivejsim po zahrati motoru doslo k prasknuti 2 miniprasklin na chladici. Ten mi nastesti opravili za 500 Kč + 500 Kč za ochotu lepit to v patek odpoledne, testovat tesnost dneska rano a cely predek nahodit do obeda ) jeste ze se i dneska najdou lidi, kteri dokazou pomoct proto ze je to bavi ne jen proto ze jsou za to placeni ... timto diky klukum z FITAUTO Ostrava .... nikdy me nenechali ve stychu