SAHARA
SAHARA
Prosim o radu , nespina mi sahara , tak kdyz dele stojim jde teplota nahoru. Bude to cidlem ?? pripadne kde je jestli to nekdo resil at nemusim dva dny prolezat cele auto . Dik Martin
Re: SAHARA
ty sahary ve předu jsou pouze na klimatizaci jinak nefungují, zkus vyndat chladič a řádně ho propláchnout myslím z venku, jinak chlazení obstarává viskozní spojka nebo jak se to jmenuje a ta je na motoru a při vyšší má sepnout vrtuli tu mám náhradní bo sem myslel že je v pi... a měl sem zasranej chladičMartinMM píše:Prosim o radu , nespina mi sahara , tak kdyz dele stojim jde teplota nahoru. Bude to cidlem ?? pripadne kde je jestli to nekdo resil at nemusim dva dny prolezat cele auto . Dik Martin
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743
Mob. 739 491 743
ake auto, motor?
pokial sa nemylim, tak pojmom sahara sa oznacuje taky plastovy dekel na chladici, ktory zabezpecuje aby vzduch, ktory taha vrtula prechadzal skrz chladic.
Takze pokial sa Ti prehrieva treba pozriet nakolko je spinavy chladic. Nestraca sa Ti voda?
Moze byt aj ze viskospojka co je na vrtuly a uzatvara sa vyssou tepotou to ma uz za sebou. Tym padom vrtula preklzuje a necerpa tolko vzduchu kolko by mala.
Na RRC, dve male vrtule co byvaju pred chladicom su primarne urcene pre klimatizaciu. Ale plnia aj ucel dodatocneho chladenia, ked hlavna vrtula nestiha. Vtedy zopne aj tie mensie. Pri RRC je to pri teplote 105 st.( co uz je velmi dost vela - cervene pole). Teplotny spinac ktory ich ovlada je pri termostate.
pokial sa nemylim, tak pojmom sahara sa oznacuje taky plastovy dekel na chladici, ktory zabezpecuje aby vzduch, ktory taha vrtula prechadzal skrz chladic.
Takze pokial sa Ti prehrieva treba pozriet nakolko je spinavy chladic. Nestraca sa Ti voda?
Moze byt aj ze viskospojka co je na vrtuly a uzatvara sa vyssou tepotou to ma uz za sebou. Tym padom vrtula preklzuje a necerpa tolko vzduchu kolko by mala.
Na RRC, dve male vrtule co byvaju pred chladicom su primarne urcene pre klimatizaciu. Ale plnia aj ucel dodatocneho chladenia, ked hlavna vrtula nestiha. Vtedy zopne aj tie mensie. Pri RRC je to pri teplote 105 st.( co uz je velmi dost vela - cervene pole). Teplotny spinac ktory ich ovlada je pri termostate.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
A spínají ti když si zapneš klimu Problém bývá i v tom, že jsou tyto ventilátory jako skoro všechno ovládáno přes relátka a ty občas zlobíMartinMM píše:Dik za rady , motor je to 2.5 d , chladic je cistej a chladi to jinak dobre i v lete, jsem si myslel ze jakmile auto stoji a teplota vysloci trosku vys tak se ventylatory u chladice pusti tak jak u jinych aut coz tady se nestane
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!