SAHARA

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

SAHARA

#1 Příspěvek od MartinMM » 13 říj 2008 09:03

Prosim o radu , nespina mi sahara , tak kdyz dele stojim jde teplota nahoru. Bude to cidlem ?? pripadne kde je jestli to nekdo resil at nemusim dva dny prolezat cele auto . Dik Martin :wink:

Uživatelský avatar
Tatar
Příspěvky: 627
Registrován: 22 dub 2008 00:53
Bydliště: LITOMĚŘICE

Re: SAHARA

#2 Příspěvek od Tatar » 13 říj 2008 16:11

MartinMM píše:Prosim o radu , nespina mi sahara , tak kdyz dele stojim jde teplota nahoru. Bude to cidlem ?? pripadne kde je jestli to nekdo resil at nemusim dva dny prolezat cele auto . Dik Martin :wink:
ty sahary ve předu jsou pouze na klimatizaci jinak nefungují, zkus vyndat chladič a řádně ho propláchnout myslím z venku, jinak chlazení obstarává viskozní spojka nebo jak se to jmenuje a ta je na motoru a při vyšší má sepnout vrtuli tu mám náhradní bo sem myslel že je v pi... a měl sem zasranej chladič
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#3 Příspěvek od teslo » 13 říj 2008 17:24

ake auto, motor?
pokial sa nemylim, tak pojmom sahara sa oznacuje taky plastovy dekel na chladici, ktory zabezpecuje aby vzduch, ktory taha vrtula prechadzal skrz chladic.
Takze pokial sa Ti prehrieva treba pozriet nakolko je spinavy chladic. Nestraca sa Ti voda?
Moze byt aj ze viskospojka co je na vrtuly a uzatvara sa vyssou tepotou to ma uz za sebou. Tym padom vrtula preklzuje a necerpa tolko vzduchu kolko by mala.

Na RRC, dve male vrtule co byvaju pred chladicom su primarne urcene pre klimatizaciu. Ale plnia aj ucel dodatocneho chladenia, ked hlavna vrtula nestiha. Vtedy zopne aj tie mensie. Pri RRC je to pri teplote 105 st.( co uz je velmi dost vela - cervene pole). Teplotny spinac ktory ich ovlada je pri termostate.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Miloš » 13 říj 2008 19:12

Co se týče toho chladiče,doporučuju stlačenej vzduch,když se to namočí,tak to spíš udělá ještě větší kaši a pak se to zase zalepí a možná ještě víc.Koukal jsem kolik sajrajtu se tam vejde,nakonec jsem stejně kupoval novej chladič

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MartinMM » 13 říj 2008 19:35

Dik za rady , motor je to 2.5 d , chladic je cistej a chladi to jinak dobre i v lete, jsem si myslel ze jakmile auto stoji a teplota vysloci trosku vys tak se ventylatory u chladice pusti tak jak u jinych aut coz tady se nestane :cry:

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#6 Příspěvek od karel » 13 říj 2008 19:40

MartinMM píše:Dik za rady , motor je to 2.5 d , chladic je cistej a chladi to jinak dobre i v lete, jsem si myslel ze jakmile auto stoji a teplota vysloci trosku vys tak se ventylatory u chladice pusti tak jak u jinych aut coz tady se nestane :cry:
A spínají ti když si zapneš klimu :?: Problém bývá i v tom, že jsou tyto ventilátory jako skoro všechno ovládáno přes relátka a ty občas zlobí :(
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Odpovědět