RRC 3.5

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

RRC 3.5

#1 Příspěvek od tomáš štěpnička » 14 srp 2008 15:57

Zdravim.Mám RR 3.5 z roku1983. Chtěl bych ho dát do nějakého pěkného stavu,ale ještě než ho rozeberu a začnu vyvařovat,tak bych ho chtěl
lechce zvednout a taky nějak zlepšit motorizaci-těch 125 k mi přijde moc
málo.existuje něco silnějšího co by se tam dalo dát,ale pokud možno bez
nějaké složíté elektroinstalace???budu rád za každou radu a názor.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Land Jirka » 14 srp 2008 17:32

3,5 bejvá občas vydechlá. Pokud je motor z roku 83 a nic se sním nedělalo chtěl by asi Go.
3,5 v plnné kondici není žádná zdechlina a na běžné ježdění stačí a snese i větší kola 32".
Na 33" a vejš bych už měnil převody v difech.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

#3 Příspěvek od tomáš štěpnička » 15 srp 2008 08:57

Běžně udržitelná rychlost po silnici je tak 70km/hod a to jen pokud
nejsou nějaké stoupáky.spíš jen ´hodně mírné kopce.
dělal jsem i o dost starší auta(tatra 805,aro,atd) a chodili možná
líp.neumím si moc dobře představit,že bych za to dal třeba vlek-to bych tam asi v životě nedal trojku :-( jinak je to plně funkční auto-má teda dost lehlí pružiny,ale to je to nejmenčí.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#4 Příspěvek od teslo » 15 srp 2008 09:13

Ja mam tiez 3.5 ale s EFI( hotwire). A na 33" s tym bezne jazdim. Nieje to ziadny rychlik, ale 100km/h mu nerobi problem.
Minimalne treba pozriet sviecky, kable, casovanie, nastavenie karburatorov.
GO by mu urcite prospela, ale otazka znie ci je to efektivne( kolko penazi to zozerie).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

#5 Příspěvek od tomáš štěpnička » 15 srp 2008 11:09

teslo píše:Ja mam tiez 3.5 ale s EFI( hotwire). A na 33" s tym bezne jazdim. Nieje to ziadny rychlik, ale 100km/h mu nerobi problem.
Minimalne treba pozriet sviecky, kable, casovanie, nastavenie karburatorov.
GO by mu urcite prospela, ale otazka znie ci je to efektivne( kolko penazi to zozerie).
No myslim že dělat výbrusy atd.by asi byla zbytečná investice.svíčky,kabeli dam samozřejmě nové.Ale zajímalo by mě kolik
elektryky je kolem 3.5 EFI??

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#6 Příspěvek od karel » 15 srp 2008 12:25

Tohle je schéma čidel u 3,9 l V8 MFI,ale to už je dost složité.

Jinak můj názor je takový, že bych raději zůstal u karburátorů a nechal je pořádně naladit, protože většina V8 motorů u novějších ročníků trpí právě problémy s čidly což se projevuje kolísáním volnoběhu chcípáním a podobně :( viz některé odkazy v sekci Discovery
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3629
Přílohy
fuel MFI.jpg
(175.7 KiB) Staženo 2228 x
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#7 Příspěvek od karel » 15 srp 2008 13:04

Ještě mě napadlo, zkus se spojit s Meškym z Třeboně, ten tyhle motory a vůbec RRC zná velmi dobře :idea:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

#8 Příspěvek od tomáš štěpnička » 15 srp 2008 13:30

karel píše:Ještě mě napadlo, zkus se spojit s Meškym z Třeboně, ten tyhle motory a vůbec RRC zná velmi dobře :idea:
Díky moc za radu.Já rozhodně nemam nic proti karbíkum-jde mi jen o to
aby to bylo trochu živější.mam doma takovýho speciála s motorem
s Tatry 613 s karbcema-a chodí uplně úžasně

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#9 Příspěvek od karel » 15 srp 2008 13:44

Jasně právě proto říkám, že karbec jde naladit ještě na lepší žihadlo než stříkačka, tedy pokud jsi smířený se spotřebou 25 litrů a víc.
Třeba Jirka Kotlan z Brna má RRC s karbecama tak mu zkus cinknout jak na to :wink: 603338599
Přílohy
kotlan1.jpg
kotlan1.jpg (145.73 KiB) Zobrazeno 9572 x
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

#10 Příspěvek od tomáš štěpnička » 15 srp 2008 13:52

karel píše:Jasně právě proto říkám, že karbec jde naladit ještě na lepší žihadlo než stříkačka, tedy pokud jsi smířený se spotřebou 25 litrů a víc.
Třeba Jirka Kotlan z Brna má RRC s karbecama tak mu zkus cinknout jak na to :wink: 603338599
Určitě mu brnknu.Jo 25 je dost-pokud je to v terénu tak to beru,ale po
silnici je to docela síla.S rozumnou nohou jsem i s Tatrou 805 Kačenou
jezdil za míň :D
díky za info

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#11 Příspěvek od karel » 15 srp 2008 14:07

tomáš štěpnička píše:
karel píše:Jasně právě proto říkám, že karbec jde naladit ještě na lepší žihadlo než stříkačka, tedy pokud jsi smířený se spotřebou 25 litrů a víc.
Třeba Jirka Kotlan z Brna má RRC s karbecama tak mu zkus cinknout jak na to :wink: 603338599
Určitě mu brnknu.Jo 25 je dost-pokud je to v terénu tak to beru,ale po
silnici je to docela síla.S rozumnou nohou jsem i s Tatrou 805 Kačenou
jezdil za míň :D
díky za info
Jen mimochodem, jakou T805 jsi měl skříň nebo valník :?:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#12 Příspěvek od teslo » 15 srp 2008 14:30

karel píše:Tohle je schéma čidel u 3,9 l V8 MFI,ale to už je dost složité.
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3629
rovnake je to u mojej 3.5
Este tam chybaju Lamda sondy
Inac na LPG tie V8 chodia nadherne. teda aspon moja. To je tiez jedna z ciest. Spotreba 25L( aj to je vela) plynu az tak neboli...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

#13 Příspěvek od tomáš štěpnička » 15 srp 2008 15:31

karel píše:
tomáš štěpnička píše: Určitě mu brnknu.Jo 25 je dost-pokud je to v terénu tak to beru,ale po
silnici je to docela síla.S rozumnou nohou jsem i s Tatrou 805 Kačenou
jezdil za míň :D
díky za info
Jen mimochodem, jakou T805 jsi měl skříň nebo valník :?:
Měl jsem valníka v originále a jednu za který jsem měl sundanou
skříň a měl jsem tam jen takovou plošinku-byla na kros,ale i tak pěkně
udělaná :D
Nemít tak plnej dvůr a nebejt takovej nedostatek dílů (kdyby je tak někdo chtěl vyrábět) tak bych měl určitě valníček dodnes-docela mi chybí :(

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

#14 Příspěvek od tomáš štěpnička » 15 srp 2008 15:34

teslo píše:
karel píše:Tohle je schéma čidel u 3,9 l V8 MFI,ale to už je dost složité.
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3629
rovnake je to u mojej 3.5
Este tam chybaju Lamda sondy
Inac na LPG tie V8 chodia nadherne. teda aspon moja. To je tiez jedna z ciest. Spotreba 25L( aj to je vela) plynu az tak neboli...
No ten plyn už by se dal :D uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn :D

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#15 Příspěvek od Neklan » 15 srp 2008 16:42

Ten tvůj motor není rozhodně vpořádku!
Svým RRC rok 1983 s karburátorovým motorem 3,5 V8 jsem jel z Anglie po ose, 130km/h jel po dálnici i do kopců a spotřeba průměrně 15 - 16 litrů. Pohoda...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Land Jirka » 15 srp 2008 17:16

Neklan má pravdu. 3,5 karbec běžně jezdí 120km/h. :wink:
Chce to nejdřív jít po svíčkách a kabelech a nebál bych se ani toho výbrusu.Stojí pár peněz.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#17 Příspěvek od karel » 15 srp 2008 18:26

tomáš štěpnička píše:[No ten plyn už by se dal :D uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn :D
Na naftu se vykašli, pořeš kontrolu a případnou repas stávajícího motoru tak jak radí kluci a nebo sežeň 3,5 stříkačku, myslím, že právě Mešky o kterém jsem psal nabízel před časem více těchto motorů k prodeji :idea:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

#18 Příspěvek od tomáš štěpnička » 22 srp 2008 14:50

karel píše:
tomáš štěpnička píše:[No ten plyn už by se dal :D uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn :D
Na naftu se vykašli, pořeš kontrolu a případnou repas stávajícího motoru tak jak radí kluci a nebo sežeň 3,5 stříkačku, myslím, že právě Mešky o kterém jsem psal nabízel před časem více těchto motorů k prodeji :idea:

byl jsem dlouho mimo Pc.Zkusím tedy zgenerálkovat stávající
karburátoroví motor. ještě by mě zajímalo zda když budu zvedat
podvozek(delší péra a tlumiče) tak jestli by to taky nechtělo jinak
zalomená podélná ramena-myslim že se jinak budou žvejkat silembloky
uložení.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#19 Příspěvek od karel » 22 srp 2008 17:46

Při zvedání o 2" není nutné měnit ramena, ale doporučuje se to kvůli odstranění vibrací, tedy pokud jsou.Já neměnil a nic nevibruje.
Kdyby jsi chtěl jít do většího liftu je to složitější a musel by jsi měnit mimo pružin a tlumičů i všechna ramena :idea:
třeba tohle je dobré:
http://www.mm-4x4.com/britparts-complet ... -863-p.asp
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Mešky » 22 srp 2008 20:25

karel píše:
tomáš štěpnička píše:[No ten plyn už by se dal :D uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn :D
Na naftu se vykašli, pořeš kontrolu a případnou repas stávajícího motoru tak jak radí kluci a nebo sežeň 3,5 stříkačku, myslím, že právě Mešky o kterém jsem psal nabízel před časem více těchto motorů k prodeji :idea:
Ahoj, byl jsem tyden na dovče, tak až teď, mam tady dva motory 3,5, jeden je komplet s elektrikou a řídící jednotkou, ma najeto okolo 120000 a druhý je z karburátorovýho defíka a měl by mít mezi 80-90000. Oba běželi jak hodinky.
Já osobně bych vstřik neřešil. Karbec má lepší spodek, líp tahá už třeba při volnoběhu.

Odpovědět