RRC 3.5
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
RRC 3.5
Zdravim.Mám RR 3.5 z roku1983. Chtěl bych ho dát do nějakého pěkného stavu,ale ještě než ho rozeberu a začnu vyvařovat,tak bych ho chtěl
lechce zvednout a taky nějak zlepšit motorizaci-těch 125 k mi přijde moc
málo.existuje něco silnějšího co by se tam dalo dát,ale pokud možno bez
nějaké složíté elektroinstalace???budu rád za každou radu a názor.
lechce zvednout a taky nějak zlepšit motorizaci-těch 125 k mi přijde moc
málo.existuje něco silnějšího co by se tam dalo dát,ale pokud možno bez
nějaké složíté elektroinstalace???budu rád za každou radu a názor.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
3,5 bejvá občas vydechlá. Pokud je motor z roku 83 a nic se sním nedělalo chtěl by asi Go.
3,5 v plnné kondici není žádná zdechlina a na běžné ježdění stačí a snese i větší kola 32".
Na 33" a vejš bych už měnil převody v difech.
3,5 v plnné kondici není žádná zdechlina a na běžné ježdění stačí a snese i větší kola 32".
Na 33" a vejš bych už měnil převody v difech.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Běžně udržitelná rychlost po silnici je tak 70km/hod a to jen pokud
nejsou nějaké stoupáky.spíš jen ´hodně mírné kopce.
dělal jsem i o dost starší auta(tatra 805,aro,atd) a chodili možná
líp.neumím si moc dobře představit,že bych za to dal třeba vlek-to bych tam asi v životě nedal trojku jinak je to plně funkční auto-má teda dost lehlí pružiny,ale to je to nejmenčí.
nejsou nějaké stoupáky.spíš jen ´hodně mírné kopce.
dělal jsem i o dost starší auta(tatra 805,aro,atd) a chodili možná
líp.neumím si moc dobře představit,že bych za to dal třeba vlek-to bych tam asi v životě nedal trojku jinak je to plně funkční auto-má teda dost lehlí pružiny,ale to je to nejmenčí.
Ja mam tiez 3.5 ale s EFI( hotwire). A na 33" s tym bezne jazdim. Nieje to ziadny rychlik, ale 100km/h mu nerobi problem.
Minimalne treba pozriet sviecky, kable, casovanie, nastavenie karburatorov.
GO by mu urcite prospela, ale otazka znie ci je to efektivne( kolko penazi to zozerie).
Minimalne treba pozriet sviecky, kable, casovanie, nastavenie karburatorov.
GO by mu urcite prospela, ale otazka znie ci je to efektivne( kolko penazi to zozerie).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
No myslim že dělat výbrusy atd.by asi byla zbytečná investice.svíčky,kabeli dam samozřejmě nové.Ale zajímalo by mě kolikteslo píše:Ja mam tiez 3.5 ale s EFI( hotwire). A na 33" s tym bezne jazdim. Nieje to ziadny rychlik, ale 100km/h mu nerobi problem.
Minimalne treba pozriet sviecky, kable, casovanie, nastavenie karburatorov.
GO by mu urcite prospela, ale otazka znie ci je to efektivne( kolko penazi to zozerie).
elektryky je kolem 3.5 EFI??
Tohle je schéma čidel u 3,9 l V8 MFI,ale to už je dost složité.
Jinak můj názor je takový, že bych raději zůstal u karburátorů a nechal je pořádně naladit, protože většina V8 motorů u novějších ročníků trpí právě problémy s čidly což se projevuje kolísáním volnoběhu chcípáním a podobně viz některé odkazy v sekci Discovery
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3629
Jinak můj názor je takový, že bych raději zůstal u karburátorů a nechal je pořádně naladit, protože většina V8 motorů u novějších ročníků trpí právě problémy s čidly což se projevuje kolísáním volnoběhu chcípáním a podobně viz některé odkazy v sekci Discovery
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3629
- Přílohy
-
- fuel MFI.jpg
- (175.7 KiB) Staženo 2228 x
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Jasně právě proto říkám, že karbec jde naladit ještě na lepší žihadlo než stříkačka, tedy pokud jsi smířený se spotřebou 25 litrů a víc.
Třeba Jirka Kotlan z Brna má RRC s karbecama tak mu zkus cinknout jak na to 603338599
Třeba Jirka Kotlan z Brna má RRC s karbecama tak mu zkus cinknout jak na to 603338599
- Přílohy
-
- kotlan1.jpg (145.73 KiB) Zobrazeno 9572 x
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Určitě mu brnknu.Jo 25 je dost-pokud je to v terénu tak to beru,ale pokarel píše:Jasně právě proto říkám, že karbec jde naladit ještě na lepší žihadlo než stříkačka, tedy pokud jsi smířený se spotřebou 25 litrů a víc.
Třeba Jirka Kotlan z Brna má RRC s karbecama tak mu zkus cinknout jak na to 603338599
silnici je to docela síla.S rozumnou nohou jsem i s Tatrou 805 Kačenou
jezdil za míň
díky za info
Jen mimochodem, jakou T805 jsi měl skříň nebo valníktomáš štěpnička píše:Určitě mu brnknu.Jo 25 je dost-pokud je to v terénu tak to beru,ale pokarel píše:Jasně právě proto říkám, že karbec jde naladit ještě na lepší žihadlo než stříkačka, tedy pokud jsi smířený se spotřebou 25 litrů a víc.
Třeba Jirka Kotlan z Brna má RRC s karbecama tak mu zkus cinknout jak na to 603338599
silnici je to docela síla.S rozumnou nohou jsem i s Tatrou 805 Kačenou
jezdil za míň
díky za info
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
rovnake je to u mojej 3.5karel píše:Tohle je schéma čidel u 3,9 l V8 MFI,ale to už je dost složité.
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3629
Este tam chybaju Lamda sondy
Inac na LPG tie V8 chodia nadherne. teda aspon moja. To je tiez jedna z ciest. Spotreba 25L( aj to je vela) plynu az tak neboli...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Měl jsem valníka v originále a jednu za který jsem měl sundanoukarel píše:Jen mimochodem, jakou T805 jsi měl skříň nebo valníktomáš štěpnička píše: Určitě mu brnknu.Jo 25 je dost-pokud je to v terénu tak to beru,ale po
silnici je to docela síla.S rozumnou nohou jsem i s Tatrou 805 Kačenou
jezdil za míň
díky za info
skříň a měl jsem tam jen takovou plošinku-byla na kros,ale i tak pěkně
udělaná
Nemít tak plnej dvůr a nebejt takovej nedostatek dílů (kdyby je tak někdo chtěl vyrábět) tak bych měl určitě valníček dodnes-docela mi chybí
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
No ten plyn už by se dal uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8teslo píše:rovnake je to u mojej 3.5karel píše:Tohle je schéma čidel u 3,9 l V8 MFI,ale to už je dost složité.
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3629
Este tam chybaju Lamda sondy
Inac na LPG tie V8 chodia nadherne. teda aspon moja. To je tiez jedna z ciest. Spotreba 25L( aj to je vela) plynu az tak neboli...
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn
RRC
Ten tvůj motor není rozhodně vpořádku!
Svým RRC rok 1983 s karburátorovým motorem 3,5 V8 jsem jel z Anglie po ose, 130km/h jel po dálnici i do kopců a spotřeba průměrně 15 - 16 litrů. Pohoda...
Svým RRC rok 1983 s karburátorovým motorem 3,5 V8 jsem jel z Anglie po ose, 130km/h jel po dálnici i do kopců a spotřeba průměrně 15 - 16 litrů. Pohoda...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Na naftu se vykašli, pořeš kontrolu a případnou repas stávajícího motoru tak jak radí kluci a nebo sežeň 3,5 stříkačku, myslím, že právě Mešky o kterém jsem psal nabízel před časem více těchto motorů k prodejitomáš štěpnička píše:[No ten plyn už by se dal uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
karel píše:Na naftu se vykašli, pořeš kontrolu a případnou repas stávajícího motoru tak jak radí kluci a nebo sežeň 3,5 stříkačku, myslím, že právě Mešky o kterém jsem psal nabízel před časem více těchto motorů k prodejitomáš štěpnička píše:[No ten plyn už by se dal uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn
byl jsem dlouho mimo Pc.Zkusím tedy zgenerálkovat stávající
karburátoroví motor. ještě by mě zajímalo zda když budu zvedat
podvozek(delší péra a tlumiče) tak jestli by to taky nechtělo jinak
zalomená podélná ramena-myslim že se jinak budou žvejkat silembloky
uložení.
Při zvedání o 2" není nutné měnit ramena, ale doporučuje se to kvůli odstranění vibrací, tedy pokud jsou.Já neměnil a nic nevibruje.
Kdyby jsi chtěl jít do většího liftu je to složitější a musel by jsi měnit mimo pružin a tlumičů i všechna ramena
třeba tohle je dobré:
http://www.mm-4x4.com/britparts-complet ... -863-p.asp
Kdyby jsi chtěl jít do většího liftu je to složitější a musel by jsi měnit mimo pružin a tlumičů i všechna ramena
třeba tohle je dobré:
http://www.mm-4x4.com/britparts-complet ... -863-p.asp
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Mešky
- Příspěvky: 838
- Registrován: 08 bře 2007 11:41
- tel.: 602465066
- Bydliště: Třeboň
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, byl jsem tyden na dovče, tak až teď, mam tady dva motory 3,5, jeden je komplet s elektrikou a řídící jednotkou, ma najeto okolo 120000 a druhý je z karburátorovýho defíka a měl by mít mezi 80-90000. Oba běželi jak hodinky.karel píše:Na naftu se vykašli, pořeš kontrolu a případnou repas stávajícího motoru tak jak radí kluci a nebo sežeň 3,5 stříkačku, myslím, že právě Mešky o kterém jsem psal nabízel před časem více těchto motorů k prodejitomáš štěpnička píše:[No ten plyn už by se dal uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn
Já osobně bych vstřik neřešil. Karbec má lepší spodek, líp tahá už třeba při volnoběhu.