Vykon motoru 2,5 DT u RR - To je teda hrooozne liiina herka

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

turbo

#21 Příspěvek od MartinMM » 02 zář 2008 23:26

NILO píše:Samozrejme, zvetsil se plnici tlak turba, jak dalece na ukor zivotnosti, bych se bal dohadovat, takto se da par baru pridat si myslim bez velkeho vlivu na zivotnost, opravdu se ale musi s rozvahou a idealni je plnici tlak potom premerit. Hlavne u cipovanych motoru je to uz jedno, malokdo po cipu jede na brzdu, nebo dal ladi to, jak si cip padne do noty s turbem a vetsina techto a podobnych zasahu jsou dilem nahody..turbo vydrzi dost a plnici tlaky se lisi kus od kusu. Mezi nama, kdyby turbo vydrzelo o neco min, porad vydrzi vic nez to vsechno okolo na RR :cry: Pokud mi ale pojede auto od spodku, hlavne tato tezka krava, nebudu muset tocit tolik motor hlavne za studene a to je zase ku prospechu motoru jako takovemu, radsi udelam dvakrat turbo jak jednou hlavu...Rozjet se totiz se studenym DT je katastrofa. Timto ale neschvaluji zasahy do turba, delat se to proste nema, tak jako se nema cipovat, tak jako se nema menit kompresni pomer,tak jako se nema spousta veci,ktere se delaji...
:wink: :lol: :wink: moudra to slova

Odpovědět