RRC 2-door pomoc s identifikaci
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
RRC 2-door pomoc s identifikaci
Koupil jsem rrc 2 door.
Papiry jsou z nejakeho 5 dvere 3,5v8 1984.
Vevnitr je VM.
Davalo se VM do tridvere?
Dokazete nekdo urcit alespon rok vyroby?
Na prvni pohled vypada hrozne ale podlahy atd vse vypada moc pekne. Neni to shnilotina. 7 let stalo ve stodole.
Startuje jezdi radi, redukce, uzaverka, svetla sterace brzdy vse funguje.
Btw auto bylo i Karla Slamy ale ten si na nej nevzpomina:-D
Papiry jsou z nejakeho 5 dvere 3,5v8 1984.
Vevnitr je VM.
Davalo se VM do tridvere?
Dokazete nekdo urcit alespon rok vyroby?
Na prvni pohled vypada hrozne ale podlahy atd vse vypada moc pekne. Neni to shnilotina. 7 let stalo ve stodole.
Startuje jezdi radi, redukce, uzaverka, svetla sterace brzdy vse funguje.
Btw auto bylo i Karla Slamy ale ten si na nej nevzpomina:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
A ted co s nim?
Moje vize je A:
Auto na vikendove jezdeni. Takze vybrat z byvaleho zavodaka 3,9V8 s automatem. A ma predstava by byla asi takova:
Moje vize je A:
Auto na vikendove jezdeni. Takze vybrat z byvaleho zavodaka 3,9V8 s automatem. A ma predstava by byla asi takova:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
A za B:
Zrenovovat ho presne tak jak vyjel z fabriky, byl asi puvodne bily. Pak by vypadal asi jako mirusakuv.
Ale to vidim jako znacne nakladnejsi a delsi variantu.
A hlavne nemam poneti kdy ani jak to z fabriky vyjelo.
Zrenovovat ho presne tak jak vyjel z fabriky, byl asi puvodne bily. Pak by vypadal asi jako mirusakuv.
Ale to vidim jako znacne nakladnejsi a delsi variantu.
A hlavne nemam poneti kdy ani jak to z fabriky vyjelo.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
Původní číslo chassis není vidět?podle všech indicií je to dle mého názoru rok výroby 1978-1981 ale je otázka co je na něm původní a co ne a jestli to není smontované z několika aut... Určitě tam nepatří VM s pětirychlostní převodovkou,středový panel,volant.Jinak palubní deska, zadní výklopný držák SPZ, vertikální grill a interiér by spíš ukazoval na starší rok výroby s motorem 3.5L V8 s převodovkou LT95.
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
Já bych řekl, že to je MY84, ta středová konzola přišla až 84, předtím nebyla. VM není původní, přišlo až 85, když už měli velkou kapličku. Je dobře, že tam je ještě ta malá kaplička, ale jinak u tohoto ročníku bych se klidně na originalitu vykašlal, protože těch renovovaných "Suffixů" už je na trhu docela dost.
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
Středovou konzolu tam mohl někdo dát při montáži VM motoru.MY1984 už určitě neměl vyklápěcí značku na tailgate.Ale může to být celé směs dílů takže pokud se neobjeví původní číslo chassis,můžeme o roku výroby dlouze polemizovat ale souhlas s Mirkem,pokud to nemá nějakou historii a originál vin,nebál bych se auto uzpůsobit k tvé představě,samo že s V8
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
Original vin nema.
Pokud ma vin tam kde D1, tzn za pravym prednim kolem tak tam uz nekdo vin hledal a neni tam nic.
Je to na papirech: Sallhamv8aa145185
Coz by melo byt 3,5l ale petidver ale ja z toho moc chytry nejsem treba nekdo najdete vice.
Dekuji
Pokud ma vin tam kde D1, tzn za pravym prednim kolem tak tam uz nekdo vin hledal a neni tam nic.
Je to na papirech: Sallhamv8aa145185
Coz by melo byt 3,5l ale petidver ale ja z toho moc chytry nejsem treba nekdo najdete vice.
Dekuji
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
Já ti Mají říkám, že si myslím, že vím z kterého auta jsou ty papíry. A někdo je dal na tohohle tridvere i s tím motorem.
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
Já zůstávám u toho, že to je celkem nezbastlený MY1984 - ta odkládací mísa na Iphony uprostřed palubovky byla zavedená až 83, odklápění značky u prvních ročníků 4 doorů určitě ještě bylo (85 už ne), sedačky pasují a pak prostě ta středová konzole. VM-ko už mělo tu novější středovou konzolu, co byla až do Softdashe, takže to by zas musel někdo lovit z jiného auta. Má spodní zadní klapky pružiny, nebo spadne celou váhou dolu? Dobastlit tam VM nemusela být jinak zásadní úprava.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
Mirko:
Má spodní zadní klapky pružiny, nebo spadne celou váhou dolu?
Tady jsem nepochopil o cem mluvis, vo ma mi pruziny?
Má spodní zadní klapky pružiny, nebo spadne celou váhou dolu?
Tady jsem nepochopil o cem mluvis, vo ma mi pruziny?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
Jsou tam takové dlouhé pružiny mezi zadním crossmemberem a spodní klapkou, u starších to nebylo a klapka po otevření prostě "řachla" dolu, když jsi ji nedržel. Od 84 by tam měli být 2 symetricky umístěné pružiny. Nemyslím táhla na boku, ty tam byli vždycky:
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
ok, zitra na to kouknu.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
www.range-rover-classic.com
Tady najdeš velmi podrobné a seriózní informace k identifikaci.Modelový rok 1984 to není,auto je dle všeho starší.
Tady najdeš velmi podrobné a seriózní informace k identifikaci.Modelový rok 1984 to není,auto je dle všeho starší.
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
Může to být 1983 - 1984, jako ten můj, ten měl 3,5 l V8 a LT77 5-ti stupňovou převodovku s LT230
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci
Tak dneska jsem to vzal poradne wapkou a je to lepsi nez jsem cekal. Vyvarovani snad moc nebude.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál