RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Cau borci. Premyslim o koupi tyto kary RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007. Jaky je na to vas nazor co se tyce poruchovosti? Co hodne odchazi? Na co si dat pozor? Chce to mit asi velikou zalohu penez na opravy co? Je to veliky zrout penez? Na rovinu nechci auto jako kasicku na prachy Diky!!!
Omlouvam se jestli tyto dotazy tu ohledne teto motorizace jsou...
Omlouvam se jestli tyto dotazy tu ohledne teto motorizace jsou...
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Jasny tehle odkaz jsme tez nasel a uz v nem ctu... Ale tak nejak jsem myslel konkretne nejak no. Strucne ))Lukasino píše: ↑21 zář 2019 21:27 Stačilo by hledat
Auto je to skvělé, motor může pozlobit
viewtopic.php?f=14&t=31653
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Stručně ten motor někdy odejde, někomu po 100tis.km, druhý má najeto 400tis.km. Nedá se to dopředu určit ani nějak zkontrolovat. Jakási "jistota" je jen auto s novým motorem a držet se zásady měnit olej max. po 15tis.km, nelítat víc jak 160kmh, udržovat čisté chladiče.
To auto je skvělé, ale ten motor umí pozlobit samozřejmě Jinak to na nic jiného vyloženě netrpí a vše ostatní je běžně servisovatelné jak náročností, tak finančně.
To auto je skvělé, ale ten motor umí pozlobit samozřejmě Jinak to na nic jiného vyloženě netrpí a vše ostatní je běžně servisovatelné jak náročností, tak finančně.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Moc ti dekuji!!! Zeptam se vymena oleje vyjde cca na kolik? A vymena oleje v prevodovce? Cca...Lukasino píše: ↑21 zář 2019 21:40 Stručně ten motor někdy odejde, někomu po 100tis.km, druhý má najeto 400tis.km. Nedá se to dopředu určit ani nějak zkontrolovat. Jakási "jistota" je jen auto s novým motorem a držet se zásady měnit olej max. po 15tis.km, nelítat víc jak 160kmh, udržovat čisté chladiče.
To auto je skvělé, ale ten motor umí pozlobit samozřejmě Jinak to na nic jiného vyloženě netrpí a vše ostatní je běžně servisovatelné jak náročností, tak finančně.
Koukam po tomhle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/109608233 ... tormer.php
Jaky je na to tvuj nazor? Diky!!!
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Ahoj ak by si mal zaujem mal by som jeden pekny rr 2.7 na predaj.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
To nestačí, máme na zdviži auto zadřené na klice ve 42000 km, první majitel, auto má třetí olej.Lukasino píše: ↑21 zář 2019 21:40 Stručně ten motor někdy odejde, někomu po 100tis.km, druhý má najeto 400tis.km. Nedá se to dopředu určit ani nějak zkontrolovat. Jakási "jistota" je jen auto s novým motorem a držet se zásady měnit olej max. po 15tis.km, nelítat víc jak 160kmh, udržovat čisté chladiče.
To auto je skvělé, ale ten motor umí pozlobit samozřejmě Jinak to na nic jiného vyloženě netrpí a vše ostatní je běžně servisovatelné jak náročností, tak finančně.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Tak napsal jsem "jakási" a jistotu jsem ještě raději dal do úvozovek, to mi dává dost prostoru na kličkování Ale zase ten Tvůj poslední případ je už docela extrém, většinou ten motor něco vydrží, ne?
Hele upřímně nevím, jestli ty dotazy myslíš vážně, ale pokud Tě zajímá náklad na výměnu oleje v motoru, tak RR pro Tebe asi není to správné auto... To jsou zanedbatelné položky jako u čehokoliv jiného, 300,- filtr, olej á 300,-?? a půl hodina práce.m4r420 píše: ↑21 zář 2019 21:44 Moc ti dekuji!!! Zeptam se vymena oleje vyjde cca na kolik? A vymena oleje v prevodovce? Cca...
Koukam po tomhle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/109608233 ... tormer.php
Jaky je na to tvuj nazor? Diky!!!
U převodovky je to také téměř stejné jako u kterékoliv jiné, jen to navrhovalo hovado, takže se filtr blbě sundavá a chce si s tím hrát, dneska snad už většina RRS/D3 bude mít nové řešení se samostatným filtrem. Obecně průplach převodovky vychází kolem 10ky.
To auto neznám, vypadá hezky, ale víc z fotek asi nikdo neřekne. Jen mě by osobně vadilo, jestli to má Stormer kit, tak proč to sakra nemá Stormer kola, která byla asi nejhezčí co se v té době dalo koupit (originál LR). Stejně tak jako mi nesedí popis, že za poslední rok se dělala turba
Cena je docela sebevědomá, tak by to auto mělo stát za to. Ani se nezmiňuje o tom, kolik to má najeto a kolikátý je tam motor.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Tak ty dotazy myslim vazne vis jak nevim jak hodne nakladovy auto to je oproti jinejm proto se ptam na takove blbiny jako je olej atd.Lukasino píše: ↑22 zář 2019 13:30Tak napsal jsem "jakási" a jistotu jsem ještě raději dal do úvozovek, to mi dává dost prostoru na kličkování Ale zase ten Tvůj poslední případ je už docela extrém, většinou ten motor něco vydrží, ne?
Hele upřímně nevím, jestli ty dotazy myslíš vážně, ale pokud Tě zajímá náklad na výměnu oleje v motoru, tak RR pro Tebe asi není to správné auto... To jsou zanedbatelné položky jako u čehokoliv jiného, 300,- filtr, olej á 300,-?? a půl hodina práce.m4r420 píše: ↑21 zář 2019 21:44 Moc ti dekuji!!! Zeptam se vymena oleje vyjde cca na kolik? A vymena oleje v prevodovce? Cca...
Koukam po tomhle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/109608233 ... tormer.php
Jaky je na to tvuj nazor? Diky!!!
U převodovky je to také téměř stejné jako u kterékoliv jiné, jen to navrhovalo hovado, takže se filtr blbě sundavá a chce si s tím hrát, dneska snad už většina RRS/D3 bude mít nové řešení se samostatným filtrem. Obecně průplach převodovky vychází kolem 10ky.
To auto neznám, vypadá hezky, ale víc z fotek asi nikdo neřekne. Jen mě by osobně vadilo, jestli to má Stormer kit, tak proč to sakra nemá Stormer kola, která byla asi nejhezčí co se v té době dalo koupit (originál LR). Stejně tak jako mi nesedí popis, že za poslední rok se dělala turba
Cena je docela sebevědomá, tak by to auto mělo stát za to. Ani se nezmiňuje o tom, kolik to má najeto a kolikátý je tam motor.
Motor tam je druhy a je na nem najeto pry udaje 90000 km...
Proc ti nesedi popis ohledne vymeny tech turb?
Bojim se hlavne aby se me nevysral motor a nestalo me to dalsich 100000 kc atd.
Diky!!!
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Ad dotazy, ptám se, protože to auto vyžaduje samozřejmě daleko víc věcí, jednou za čas (třeba 8 let) kompresor podvozku, tlumiče, hydroměnič, převodovka, brzdy, rozvody, tohle tamto. Olej je to nejmenší.m4r420 píše: ↑22 zář 2019 15:04 Tak ty dotazy myslim vazne vis jak nevim jak hodne nakladovy auto to je oproti jinejm proto se ptam na takove blbiny jako je olej atd.
Motor tam je druhy a je na nem najeto pry udaje 90000 km...
Proc ti nesedi popis ohledne vymeny tech turb?
Bojim se hlavne aby se me nevysral motor a nestalo me to dalsich 100000 kc atd.
Diky!!!
Jestli máš představu, že auto bude vyžadovat servis za desítku ročně, tak je to nesmysl.
No ty turba mě právě matou, když je tam jen jedno
Když odejde motor, tak počítej spíš tak 180 za nový polomotor s prací a věcmi kolem
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Prave ze si to nemyslim taky tech 10 000 kc co pises rocne to by bylo kurva levny ne? Rozhodne vice.Lukasino píše: ↑22 zář 2019 15:14Ad dotazy, ptám se, protože to auto vyžaduje samozřejmě daleko víc věcí, jednou za čas (třeba 8 let) kompresor podvozku, tlumiče, hydroměnič, převodovka, brzdy, rozvody, tohle tamto. Olej je to nejmenší.m4r420 píše: ↑22 zář 2019 15:04 Tak ty dotazy myslim vazne vis jak nevim jak hodne nakladovy auto to je oproti jinejm proto se ptam na takove blbiny jako je olej atd.
Motor tam je druhy a je na nem najeto pry udaje 90000 km...
Proc ti nesedi popis ohledne vymeny tech turb?
Bojim se hlavne aby se me nevysral motor a nestalo me to dalsich 100000 kc atd.
Diky!!!
Jestli máš představu, že auto bude vyžadovat servis za desítku ročně, tak je to nesmysl.
No ty turba mě právě matou, když je tam jen jedno
Když odejde motor, tak počítej spíš tak 180 za nový polomotor s prací a věcmi kolem
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
10 000,- kazdy mesiac ,
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
To je vtip, teda jenom do doby, než lehne motor, potom to může být klidně ještě v průměru příjemná částka.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Ja si vydavky zapisujem.
D3 ktora je nakladmi RRS asi hodne podobna ma za 3 roky stala na udrzbe € 6 447.
V tom je vsetko co sa akokolvek tyka udrzby.
Este si z toho mozes odpocitat EUR 505 co boli ATR pneus, tj nie uplne servis.
Servisovane na SK a v AT, tj trochu drahsie nez v Cechach.
D3 ktora je nakladmi RRS asi hodne podobna ma za 3 roky stala na udrzbe € 6 447.
V tom je vsetko co sa akokolvek tyka udrzby.
Este si z toho mozes odpocitat EUR 505 co boli ATR pneus, tj nie uplne servis.
Servisovane na SK a v AT, tj trochu drahsie nez v Cechach.
- teekey
- Příspěvky: 76
- Registrován: 04 kvě 2018 23:35
- auto: RR L322 (V8)
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
zacni s tim, ze si stahnes manual, aby jsi vedel kolik tam toho oleje je a muzes pocitat. Pak zalezi jestli si to bude menit sam, nejaky kamarad a nebo zajedes do servisu (financne nejhure authorizovaneho).
Motorovy olej + filtr ti udela kdekdo, vymenu oleje v prevodovce + diferaky atd. uz je narocnejsi, ja byl treba ZDE (komplet pro RRS pisi cca 23k).
Je skutecne dulezite si uvedomit, ze RR neni Skodovka a ceny dilu stoji mraky, takze az to zacne odchazet (mechy, kompresor...) tak to bude neco stat... a samozrejme ten motor TDV6/8.
Jedina zachrana snad, ze zde na foru jsou lide co dokazi poradit, prodat nejake dily za slusnou cenu a nebo i udelat servis.
Zubní pasta s výtažky Aloe-Vera - www.zubnipasta-aloevera.cz
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
Suprovej prispevej tohle jsem presne potreboval. Nerikam prachy mam ale jak tak koukam je to fakt hodne nakladovy auto. Olej to je asi to nejmensi ale jak rikas kdyz se vyserou mechy kompresor atd. bude to raketa za dily plus prace. Urcite bych to daval kamosum pac by to bylo urcite levnejsi nez v autorizovanem servisu jak pises sam.teekey píše: ↑22 zář 2019 21:00zacni s tim, ze si stahnes manual, aby jsi vedel kolik tam toho oleje je a muzes pocitat. Pak zalezi jestli si to bude menit sam, nejaky kamarad a nebo zajedes do servisu (financne nejhure authorizovaneho).
Motorovy olej + filtr ti udela kdekdo, vymenu oleje v prevodovce + diferaky atd. uz je narocnejsi, ja byl treba ZDE (komplet pro RRS pisi cca 23k).
Je skutecne dulezite si uvedomit, ze RR neni Skodovka a ceny dilu stoji mraky, takze az to zacne odchazet (mechy, kompresor...) tak to bude neco stat... a samozrejme ten motor TDV6/8.
Jedina zachrana snad, ze zde na foru jsou lide co dokazi poradit, prodat nejake dily za slusnou cenu a nebo i udelat servis.
Moc ti dekuji!!!
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRS 2.7 hse v6 140kw r.v.2007 na co si dat pozor?
To není o autě, ale o třídě, copak konkurence u Audi, Mercedesu, Toyoty atd nemá měchy, kompresor, turbo, atd atd ?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322