Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Ahojte,
Hľadal som, ak zle prosím znavigujte ma.
Asi ma tu ukameňujete, ale chcem vymeniť vzduchový podvozok za pružiny. Má niekto skúsenosti, riešil to niekto, vie mi niekto poradiť čo kúpiť a kde?
Za každú konštruktívnu odpoveď Vám vopred ďakujem
Hľadal som, ak zle prosím znavigujte ma.
Asi ma tu ukameňujete, ale chcem vymeniť vzduchový podvozok za pružiny. Má niekto skúsenosti, riešil to niekto, vie mi niekto poradiť čo kúpiť a kde?
Za každú konštruktívnu odpoveď Vám vopred ďakujem
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Co vím, tak takovou blbost tu nikdo neudělal Takže zkušenosti budou max. z P38, která je ale hodně odlišná.
Pro info, sdělíš důvod?
Pro info, sdělíš důvod?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
To by melo byt stejny jak u D3, ne? A takove se tu snad i najdou.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Já to četl jako L322 2008
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Ahojte,
Neviem či je to blbosť. Úprimne, s autom nechodím do ťažkých terénov - zdvihnuté som ho mal prvé dni keď som si ho kúpil a mám ho ako druhé auto
Mám na ten vzduch akurát tak alergiu, keďže "range" si žije svojim životom...
Aktuálne zas je jemne spadnutý na pravú prednú stranu a nemám náladu riešiť dokola podvozok
Auto cez to všetko hrozne moc milujem, a nechcem ho dať preč, preto som sa rozhodol k takémuto kroku - to je teda dôvod.
Len tak mimo - dá sa bez diagnostiky zistiť, ktorý senzor výšky je chybný?
Neviem či je to blbosť. Úprimne, s autom nechodím do ťažkých terénov - zdvihnuté som ho mal prvé dni keď som si ho kúpil a mám ho ako druhé auto
Mám na ten vzduch akurát tak alergiu, keďže "range" si žije svojim životom...
Aktuálne zas je jemne spadnutý na pravú prednú stranu a nemám náladu riešiť dokola podvozok
Auto cez to všetko hrozne moc milujem, a nechcem ho dať preč, preto som sa rozhodol k takémuto kroku - to je teda dôvod.
Len tak mimo - dá sa bez diagnostiky zistiť, ktorý senzor výšky je chybný?
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
To, že padá podvozek nemusí být čidlem (a v případě D3 a RRS to ani většinou nebude), ale ventilovým blokem, kde se usadil bordel a ventil se tak nemůže plně zavřít. Stačí jej otevřít, vyčistit a složit zpátky.
Ať si každý dělá co chce, ale nechápu to vyndavat z důvodu, že to nefunguje, nebo že tomu nerozumím. Až začne zlobit automat, budeš taky řešit výměnu za manuál?
L.
Ať si každý dělá co chce, ale nechápu to vyndavat z důvodu, že to nefunguje, nebo že tomu nerozumím. Až začne zlobit automat, budeš taky řešit výměnu za manuál?
L.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
No pokud je pravý předek tak to bude spíš děravý měch ne? Ventil blok je pro celou nápravu tak by byl spadlý předek nebo zadek.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Může to být cokoliv, klidně kalibrací. Ale ventilové bloky jsou tam tři, středový, který rozvádí na jednotlivé nápravy a potom nápravové, které rozvádí na jednotlivá kola (tzn. každé kolo má vlastní ventil), tak proč by se nemohl zasekávat jen ten jeden konkrétní ventil
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Ahojte,
Ventilovy blok je taka čierna škatuľka, ktorá je niekde v predu? Menili sme ho cca 2 roky dozadu, rozoberal sa predok auta koli tomu ak si dobre pamatam. Co sa týka systému auto nesfukuje, a pri státí na mieste nie je vidno ze by bola strana naklonená. Keď šoférujem, sú momenty, že auto je jemne naklonené na pravu prednú stranu, z pohľadu vodiča to vidím "že je z kopca" tj ľavá strana (moja) je vyššie. Auto je "húpavé", občasne skočí aj oranžová kontrolka naklánania. Po vypnutí - zapnutí čisté budíky, kontrolka zhasne. Mechy a cidla vysky majú 3 roky, kompresor mal repas cca, dva roky dozadu - robil sa pri výmene toho ventila. Veľká škoda ze u nás v Piešťanoch nikto nemá tieto RR prekonané - ak náhodou poznáte niekoho z okolia - dajte kontakt, dam tej vzducharine ešte šancu...
Ventilovy blok je taka čierna škatuľka, ktorá je niekde v predu? Menili sme ho cca 2 roky dozadu, rozoberal sa predok auta koli tomu ak si dobre pamatam. Co sa týka systému auto nesfukuje, a pri státí na mieste nie je vidno ze by bola strana naklonená. Keď šoférujem, sú momenty, že auto je jemne naklonené na pravu prednú stranu, z pohľadu vodiča to vidím "že je z kopca" tj ľavá strana (moja) je vyššie. Auto je "húpavé", občasne skočí aj oranžová kontrolka naklánania. Po vypnutí - zapnutí čisté budíky, kontrolka zhasne. Mechy a cidla vysky majú 3 roky, kompresor mal repas cca, dva roky dozadu - robil sa pri výmene toho ventila. Veľká škoda ze u nás v Piešťanoch nikto nemá tieto RR prekonané - ak náhodou poznáte niekoho z okolia - dajte kontakt, dam tej vzducharine ešte šancu...
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
No a teď budu spíš fabulovat nemáš problém spíš s hydraulickým stabilizátorem kdy ti tlačí auto kam nemá? No asi by to chtělo odvést někomu kdo tomu rozumí a má na to odpovídající diagnostiku.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
No problém je, že u nás v okolí nemá RR prekopaný nikto z garážmajstrov, preto to aj tak vyzerá. Najhoršie je, že nepoznám ani nikoho ďalej a úprimne, do origo servisu s autom, ktoré nevyužívam denne je celkom palica ísť.
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Není to úplně blízko, ale zkusil bych:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=28238
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=28238
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
- jbizik
- Příspěvky: 1860
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Super,
Ďakujem krásne za info. Ako úprimne, v dnešnej dobe nájisť niekoho, kto sa naozaj rozumie už je umenie. A to nie len pri autách...
Ďakujem krásne za info. Ako úprimne, v dnešnej dobe nájisť niekoho, kto sa naozaj rozumie už je umenie. A to nie len pri autách...
- strycek2
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10 lis 2014 20:59
- auto: L322 2012 4,4 TDV8
- Bydliště: Senica, Slovakia
Re: Range Rover Sport 3,6 TDV8 2008 - konverzia zo vzduchu na pružiny
Určite by som riešil opravu a nie konverziu. Vzhľadom na to, koľko je v tom elektroniky vidím v tom viac problémov ako úžitku.
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift