Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
Tak si říkám, jak moc obtížné by bylo přimět EAS, aby podle potřeby spouštěl kompresor a udržoval tlak/výšku v případě, kdy sice motor neběží, ale je připojená externí elektrika?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Re: Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
pokial si sikovny, rozumies elektronike, schemam a mas trosku volneho casu, tak by to urcite islo Staci aby si aktivoval EAS a jemu prisluchajuce komponenty, aby si mysleli, ze je nastartovane a mozno zopar dalsiech podmienok.
Otazka vsak znie, naco?
Otazka vsak znie, naco?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
ak to suvisi s Tvojim prispevkom ohladom motora, predpokladam, ze chces ozivit (zdvihnut) auto bez motora. V tom pripade, by som iba dal na hadicky k mechom ventilky a kazdy jednotlivo dofukal.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
Já to původně rozebíral podrobněji, ale nějak se to ztratilo, to jsem blázen...
Souvisí to spíše s tímto tématem, kdykoli parkuji doma, mám to připojené k udržovací dobíječce.
A tak mne napadlo, že by bylo hezké, kdyby se přitom taky udržoval tlak v hrnci a zvednuté měchy, abych vyjížděl rovnou na plném, a nemusel drkotat 5 km, než se to nafouká.
Jasně, otázka je
(a) jak moc by to bylo komplikované patřičně oblbnout EAS;
(b) o kolik víc by dostával zabrat kompresor a oč by to snížilo jeho životnost...
Proto se tady právě ptám na názory
Souvisí to spíše s tímto tématem, kdykoli parkuji doma, mám to připojené k udržovací dobíječce.
A tak mne napadlo, že by bylo hezké, kdyby se přitom taky udržoval tlak v hrnci a zvednuté měchy, abych vyjížděl rovnou na plném, a nemusel drkotat 5 km, než se to nafouká.
Jasně, otázka je
(a) jak moc by to bylo komplikované patřičně oblbnout EAS;
(b) o kolik víc by dostával zabrat kompresor a oč by to snížilo jeho životnost...
Proto se tady právě ptám na názory
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
Já se zeptám z druhé strany.
Napojení auta na dobíječku jednoznačně ano, to určitě ničemu neuškodí. Ale proč bych měl dofukovat průběžně zásobník nebo proč by auto mělo drkotat? Jestli se auto vyfukuje a klesá, tak opravit, a jestli klesá tlak v zásobníku tak taky opravit. Nebavím se o úniku za měsíc, ale týden by měl být v pohodě.
Zátěž na kompresor - více startů kompresoru jako takového, na druhou stranu kratší doba foukání, takže se zase tak moc neohřeje, oproti případu, že fouká "prázdný zásobník".
Napojení auta na dobíječku jednoznačně ano, to určitě ničemu neuškodí. Ale proč bych měl dofukovat průběžně zásobník nebo proč by auto mělo drkotat? Jestli se auto vyfukuje a klesá, tak opravit, a jestli klesá tlak v zásobníku tak taky opravit. Nebavím se o úniku za měsíc, ale týden by měl být v pohodě.
Zátěž na kompresor - více startů kompresoru jako takového, na druhou stranu kratší doba foukání, takže se zase tak moc neohřeje, oproti případu, že fouká "prázdný zásobník".
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
tak v tom pripade, by som radsej venoval cas kontrole a generalke systemu, pretoze ak Ti to sfukava radovo v dnoch, tak tam mas nieco dost pokazene
Aby sa Ti nestalo, ze sa Ti EAS hodi do nudzaku pocas jazdy a nasledne mechy vyfukne
Aby sa Ti nestalo, ze sa Ti EAS hodi do nudzaku pocas jazdy a nasledne mechy vyfukne
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- pooh
- Příspěvky: 706
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
daj radsej do poriadku EAS, a potom aj ked klesne o nieco pocas noci, okamzite by to malo vyrovnat po nastartovani. takto setris aj kompresor, lebo nebezi zbytocne
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
Jedna dvě noci jsou OK, to sedne jen trochu a hrnec je plný, po nastartování se zvedne hned; ale do týdne dvou zcela spolehlivě sedí na dorazech a hrnec nic moc, po rozjetí fouká dlouho.
Pochybuji, že by to šlo o moc lépe. Přinejmenším, plusmínus podobně (někdy hůře) na tom bylo všech asi pět P38a, jež jsem během let měl. A navíc teď u toho současného, jehož si obzvláště hýčkám, jsem se to opakovaně snažil nechat pořešit — ale lépe, než ten cca týden dva max do prázdna, to nedokázal zařídit žádný z asi pěti různých servisů, včetně Eliotta před lety nebo Kosoře loni.
A ano, právě faultu se chci vyhnout: když kompresor občas dofukuje trochu, je to v pohodě. Když ale vyjedu někam třeba po třech týdnech, a chudák má naráz nafoukat všechny měchy a celý hrnec, má toho dost, a přinejmenším přehřátí a pausa, ne-li fault, skutečně hrozí :/
Pochybuji, že by to šlo o moc lépe. Přinejmenším, plusmínus podobně (někdy hůře) na tom bylo všech asi pět P38a, jež jsem během let měl. A navíc teď u toho současného, jehož si obzvláště hýčkám, jsem se to opakovaně snažil nechat pořešit — ale lépe, než ten cca týden dva max do prázdna, to nedokázal zařídit žádný z asi pěti různých servisů, včetně Eliotta před lety nebo Kosoře loni.
A ano, právě faultu se chci vyhnout: když kompresor občas dofukuje trochu, je to v pohodě. Když ale vyjedu někam třeba po třech týdnech, a chudák má naráz nafoukat všechny měchy a celý hrnec, má toho dost, a přinejmenším přehřátí a pausa, ne-li fault, skutečně hrozí :/
Naposledy upravil(a) OC dne 15 led 2019 10:36, celkem upraveno 1 x.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
P.S. Pokud někdo umíte pořešit vzduch tak, aby vydržel tři týdny nebo víc, dejte vědět, rád si k Vám zorganizuji cestu, plotím zlotem
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Re: Běh kompresoru bez motoru, ale s externí elektrikou?
Mozes mat netesnosti v spatnych ventiloch (aj).OC píše: ↑15 led 2019 10:32 Jedna dvě noci jsou OK, to sedne jen trochu a hrnec je plný, po nastartování se zvedne hned; ale do týdne dvou zcela spolehlivě sedí na dorazech a hrnec nic moc, po rozjetí fouká dlouho.
Pochybuji, že by to šlo o moc lépe. Přinejmenším, plusmínus podobně (někdy hůře) na tom bylo všech asi pět P38a, jež jsem během let měl. A navíc teď u toho současného, jehož si obzvláště hýčkám, jsem se to opakovaně snažil nechat pořešit — ale lépe, než ten cca týden dva max do prázdna, to nedokázal zařídit žádný z asi pěti různých servisů, včetně Eliotta před lety nebo Kosoře loni.
A ano, právě faultu se chci vyhnout: když kompresor občas dofukuje trochu, je to v pohodě. Když ale vyjedu někam třeba po třech týdnech, a chudák má naráz nafoukat všechny měchy a celý hrnec, má toho dost, a přinejmenším přehřátí a pausa, ne-li fault, skutečně hrozí :/
O moc lepsie to rozhodne ide. Tak vsetky boli plus minus zle. Musi si udrzat tlak a vysku aj radovo v tyzdnoch.
Aj keby kompresom fukal priebezne pri vypnutom aute, tak by to dofukoval stale a zodral by sa rychlejsie.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS