Dobrý deň, Mám Range Rover L322 2008 3.6TDV8.
Ako správne používate terénne režimy? Napríklad čo zapínate vo vyjazdených snehových koľajách pri vysokom stúpaní do kopca? A pri zapnutí Low Range je najlepšie mat prevodovku v D alebo manuálne radiť? A výpinate v terene DSC? Za každú radu vopred ďakujem
Ako správne používať Terrain response?
- Pidi
- Příspěvky: 16
- Registrován: 26 zář 2018 19:24
- tel.: 602568139
- auto: range rover sport
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Ako správne používať Terrain response?
Jestli Ti to trochu pomůže.... https://landroverforums.com/forum/lr3-2 ... ies-11127/
Re: Ako správne používať Terrain response?
Ďakujem, idem sa na to pozrieť.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Ako správne používať Terrain response?
Kvalitu toho príspevku hodnotím kladne pre 1. riadky kde je dopredu napísané že TR bez adekvatnych pneu nedokáže to, čo naozaj vie.
Ja som zatiaľ len na prudkom skalnatom stúpaní zvolil funkciu pre kamene a v Sekuliach pre piesok. Dnes prvý raz pre sneh. Tú "pieskovú" neviem posúdiť no na skalách to fungovalo perfektne, uzamklo stredný a zadný dif a išlo to pekne plynule. V snehu zasa výrazne zníži citlivosť plynového pedálu. Nemyslím, že na správne používanie TR treba extra návod. Podľa mňa stačí obyčajný Sedliacky rozum. A primerané obutie
Ja som zatiaľ len na prudkom skalnatom stúpaní zvolil funkciu pre kamene a v Sekuliach pre piesok. Dnes prvý raz pre sneh. Tú "pieskovú" neviem posúdiť no na skalách to fungovalo perfektne, uzamklo stredný a zadný dif a išlo to pekne plynule. V snehu zasa výrazne zníži citlivosť plynového pedálu. Nemyslím, že na správne používanie TR treba extra návod. Podľa mňa stačí obyčajný Sedliacky rozum. A primerané obutie
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Ako správne používať Terrain response?
Pisek je jediny režim v kterym to pusti otackami do omezovače jinak to radi kolem 2tis otacek vse v režimu DAcon píše:Kvalitu toho príspevku hodnotím kladne pre 1. riadky kde je dopredu napísané že TR bez adekvatnych pneu nedokáže to, čo naozaj vie.
Ja som zatiaľ len na prudkom skalnatom stúpaní zvolil funkciu pre kamene a v Sekuliach pre piesok. Dnes prvý raz pre sneh. Tú "pieskovú" neviem posúdiť no na skalách to fungovalo perfektne, uzamklo stredný a zadný dif a išlo to pekne plynule. V snehu zasa výrazne zníži citlivosť plynového pedálu. Nemyslím, že na správne používanie TR treba extra návod. Podľa mňa stačí obyčajný Sedliacky rozum. A primerané obutie
Rucne jsem zatim volil rychlosti pri sjezdech na Balkáně jinak vse jezdim na D
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Ako správne používať Terrain response?
Dtto. Manuálne radím len ak chcem brzdiť motorom. A áno, v režime piesok to drží vysoké otáčky, čo má logiku
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.