RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
mk111
Příspěvky: 48
Registrován: 16 črc 2016 19:31
auto: Range l322 4,4

RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#1 Příspěvek od mk111 » 30 lis 2018 17:30

Nazdar chlapi. Mam menší problém, auto mi na volnobehu nekúri. Iba za jazdy kúri a na volnobehu fúka studený vzduch, iba keď mu pridám tak ide teplý. Kde môže byť problém. Akurát teraz, keď je zima , tak zase nejaký problém. Môže byť zlý ventil kúrenia, alebo ako sa to volá.
Robí to havne ráno aj menšie problémy s Lpg a myslím preto, lebo reduktor lpg je napojený na vodu čo ide z kúrenia a dobre ho nezohreje a robí to galibu. Neviete mi dať radu, čo by to mohlo byť. Auto sa neprehrieva. Ďakujem

Uživatelský avatar
majo2982
Příspěvky: 245
Registrován: 16 črc 2017 09:03
tel.: +421908734538
auto: RangeRover Sport S/C

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#2 Příspěvek od majo2982 » 30 lis 2018 19:10

Podľa mňa to bude s tym reduktorom. Treba ho nastaviť.
Skús LPG zvolen. Ty chlapi to vedia.

mk111
Příspěvky: 48
Registrován: 16 črc 2016 19:31
auto: Range l322 4,4

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#3 Příspěvek od mk111 » 30 lis 2018 20:40

Reduktorom to nebude, auto nekuri aj keď ide len na benzín. Práveže reduktor je závislý od vody ktorá ide z kúrenia. Volal som aj do lpg servisu.

Uživatelský avatar
majo2982
Příspěvky: 245
Registrován: 16 črc 2017 09:03
tel.: +421908734538
auto: RangeRover Sport S/C

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#4 Příspěvek od majo2982 » 30 lis 2018 20:46

Aha. No o tom benzíne si predtým nepísal, alebo som zle čítal. Sorry.
A čo povedala diagnostika. Termostat a ostatné časti.

mk111
Příspěvky: 48
Registrován: 16 črc 2016 19:31
auto: Range l322 4,4

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#5 Příspěvek od mk111 » 30 lis 2018 20:54

Diagnostika vypísala len lamdu sondu, ale tu mi písalo aj pred tým asi kvôli lpg. A potom vynechanie valec 7, valec 8 ale to chápem lebo na plyne to ráno nechcelo ísť. Teraz to ide aj na benzín a aj na plyn v pohode. Chyby už žiadne, len to nekuri na voľnobehu, resp. Fúka chladný vzduch z fujara, iba keď pridám, alebo za jazdy keď je v otáčkach auto, tak kúri. Tak si myslím, či to nebude ten ventil kúrenia.

Uživatelský avatar
majo2982
Příspěvky: 245
Registrován: 16 črc 2017 09:03
tel.: +421908734538
auto: RangeRover Sport S/C

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#6 Příspěvek od majo2982 » 30 lis 2018 21:20

A akú diagnostiku si použil. Lebo nie každá všetko prečíta. Ja ked robím na mojom musím to spojiť konektor na ek. Keď to nechám zapojené niektoré veci neprečíta.

mk111
Příspěvky: 48
Registrován: 16 črc 2016 19:31
auto: Range l322 4,4

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#7 Příspěvek od mk111 » 30 lis 2018 21:31

Diag bola origo. Kamoš ma servis a ma orig diagnostiku.

Uživatelský avatar
majo2982
Příspěvky: 245
Registrován: 16 črc 2017 09:03
tel.: +421908734538
auto: RangeRover Sport S/C

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#8 Příspěvek od majo2982 » 30 lis 2018 21:47

Hej aj môj kamoš ma servis a orig.diag na všetky možné auta,a platí aj aktualizacie a nevedeli sme dobre skalibrovať výšku. Ale nechajme to tak. Neviem nič ma nenapadá. Možno sa niekto pridá a povie niečo.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#9 Příspěvek od libovka » 30 lis 2018 22:54

Pokud to topí jen pri zvednutých otáčkách tak to bývá zavzdusnene.

mk111
Příspěvky: 48
Registrován: 16 črc 2016 19:31
auto: Range l322 4,4

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#10 Příspěvek od mk111 » 01 pro 2018 11:43

Tiež ma to napadlo. A vieš mi poradiť ako to ovzdušniť. Skúsim to , veď za to nič nedám.

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 706
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#11 Příspěvek od pooh » 01 pro 2018 13:29

libovka píše: 30 lis 2018 22:54 Pokud to topí jen pri zvednutých otáčkách tak to bývá zavzdusnene.
alebo upchate ako toto (len to bolo v P38 a nie v L322) :Ja blb:


IMG_20181115_195928.jpg
IMG_20181115_200124.jpg
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
majo2982
Příspěvky: 245
Registrován: 16 črc 2017 09:03
tel.: +421908734538
auto: RangeRover Sport S/C

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#12 Příspěvek od majo2982 » 01 pro 2018 16:06

To tam bol dobrý bordel. Ešteže, len upchaté.

mk111
Příspěvky: 48
Registrován: 16 črc 2016 19:31
auto: Range l322 4,4

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#13 Příspěvek od mk111 » 02 pro 2018 12:13

Viete mi poradiť niekto ako to odvzdušním. Nejaký návod. Skúsil by som to.

750gsxr
Příspěvky: 8
Registrován: 10 kvě 2017 12:50
auto: LRRR L322 4.4 V8 lpg

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#14 Příspěvek od 750gsxr » 02 pro 2018 12:50

Caute.ja mam podobny problem.taktiez l322 4.4 V8 lpg.tento mesiac som bol na revizii diagnostike a nastavenia lpg systemu.auto mi zacalo minuly rok robit problem s kurenim.fukal studeny vzduch.potom po cca 30 km zacal kurit a potom zas chladnicka.nekuri ani cez klimu.klima naplnena tento rok v lete.a teraz uz auto nekuri vobec.neprehrieva sa.termostat novy.cez regulacny ventil zmes preteka.meviem co dalej.odhadujem to asi na riadiacu jednotku kurenia-chladenia.tzv jezko.vedel by mi niekto poradit?
MK111 neviem ci by sa to nemalo odvzdusnovat same.ale naozaj neviem.mal som aj unik na hadici.po oprave doliatie vody atd.keby si nahodou uz vedel kde to odvzdusnit prosim napis.dakujem vsetkym

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#15 Příspěvek od libovka » 02 pro 2018 16:28

Ježek je tam od toho aby šel větrák a je mu jednou jestli auto topí nebo ne.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#16 Příspěvek od Lukasino » 02 pro 2018 19:52

750gsxr píše: 02 pro 2018 12:50 Caute.ja mam podobny problem.taktiez l322 4.4 V8 lpg.tento mesiac som bol na revizii diagnostike a nastavenia lpg systemu.auto mi zacalo minuly rok robit problem s kurenim.fukal studeny vzduch.potom po cca 30 km zacal kurit a potom zas chladnicka.nekuri ani cez klimu.klima naplnena tento rok v lete.a teraz uz auto nekuri vobec.neprehrieva sa.termostat novy.cez regulacny ventil zmes preteka.meviem co dalej.odhadujem to asi na riadiacu jednotku kurenia-chladenia.tzv jezko.vedel by mi niekto poradit?
MK111 neviem ci by sa to nemalo odvzdusnovat same.ale naozaj neviem.mal som aj unik na hadici.po oprave doliatie vody atd.keby si nahodou uz vedel kde to odvzdusnit prosim napis.dakujem vsetkym
Co diagnostika? Může to být klidně nefunkční klapka topení, která buď pouští venkovní vzduch, nebo přes radiátor. Respektive její motorek samozřejmě.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

750gsxr
Příspěvky: 8
Registrován: 10 kvě 2017 12:50
auto: LRRR L322 4.4 V8 lpg

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#17 Příspěvek od 750gsxr » 02 pro 2018 20:17

Diagnostika nic nepise.mohol by som poprosit blizsie info o tom motorku alebo klapke?kde ich najdem a ako skontrolujem ich funkcnost?a nemoze byt aj zaneseny radiator?dakujem pekne

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#18 Příspěvek od Lukasino » 02 pro 2018 20:43

Zkus se podivat do rave.

Radiátor může být ucpaný uvnitř, to je fakt. Jak moc je teplá zpátečka z radiátoru oproti přívodu?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

750gsxr
Příspěvky: 8
Registrován: 10 kvě 2017 12:50
auto: LRRR L322 4.4 V8 lpg

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#19 Příspěvek od 750gsxr » 02 pro 2018 21:33

Pravdu povediac neviem co je to rave.a aj mna napadlo pozriet respektive porovnat hadice radiatora na vstupe a vystupe.len ich este musim vyguuglit ze ktore su to :-) nie som mechanik ale nieco si porobit viem... ale prijmem kazdu radu a navod

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR l322- 4,4 V LPG - kurenie

#20 Příspěvek od Lukasino » 02 pro 2018 21:40

Rave je dílenská příručka, dá se najít i online. :wink:

Z motoru do kabiny jdou jen dvě hadice, to jde k radiátoru a dvě trubky na klimu, není to nic složitého najít :wink: spíš jestli tam bude místo na nějakou laboraci. Případně se dá sundat celé to těleso pilového filtru.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Odpovědět