ABS EAS se snad stoho zvencnu
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Koukám, že to tady hezky rozjíždíte. Mám na půjčení jedno celé ovládání na klimatizaci, ale asi to budeš mít do Liberce trochu z ruky. Co se týče toho kulatého čehosi nahoře na palubovce tak bych to spíš hodil do pytle se zabezpečením vozidla.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Jako samozřejmě, že se to dá hodit do libovolného pytle, o tom žádnáalap píše:Co se týče toho kulatého čehosi nahoře na palubovce tak bych to spíš hodil do pytle se zabezpečením vozidla.
Ale je to zcela nepochybně sensor sluníčka, který ovládá klimatizaci. Tedy pokud mluvíme o tom tmavém kulatém hned vedle LEDky, jež bliká při zamčení.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7821
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Nechci vám kazit náladu pánové, ale nemyslím si, že by to vůbec k něčemu bylo. Podle mého do toho vůbec nevedou dráty. Dráty vedou jenom do té diody. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
To je dost pravděpodobnéSláma Karel píše:Nechci vám kazit náladu pánové, ale nemyslím si, že by to vůbec k něčemu bylo.
No, v autě jsem to nekontroloval. Ale podle ETM by k tomu měl vést drát od konektoru C246B u HEVACu (pin #4) na konektor C210 pin #1 (pin #2 té C210 je zem a víc jich nemá). Mělo by to vypadat nějak jako na přiloženém obrázku. TeoretickyPodle mého do toho vůbec nevedou dráty.
(Hele, když si s Tebou píši, Ty máš všechno... nemáš prosím Tě náhodou také tyhle dva kousky plastu? Díky.)
- Přílohy
-
- solarsensor.png (81.23 KiB) Zobrazeno 3512 x
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7821
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Schválně se podívám do nějaké vyndané palubky. Možná, že si to už jen špatně pamatuju.
Ty plasty samotné nemám. A myslím, že i všechny plata jsou teď prodaný. Stejně jich to má většina uštíplých jako to máš ty. To ale přeci nemá na funkčnost vliv ne? K
Ty plasty samotné nemám. A myslím, že i všechny plata jsou teď prodaný. Stejně jich to má většina uštíplých jako to máš ty. To ale přeci nemá na funkčnost vliv ne? K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
I trochu oštíplé bych bral.Sláma Karel píše:Ty plasty samotné nemám. A myslím, že i všechny plata jsou teď prodaný. Stejně jich to má většina uštíplých jako to máš ty
Funguje to dobře, ale já bych si chtěl udělat ještě jeden výměnný kryt, od toho standardního trochu odlišný. Jasně, mohu tam ty zobáky udělat rovnou ručně, jen jsem si říkal, že našroubovat tam hotové by bylo malinko snazší
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 47
- Registrován: 29 čer 2007 19:53
- Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
- Kontaktovat uživatele:
Stejnou závadu s -40C při startu, přes nulovou teplotu, až po pravdivý údaj opravujeme u Roveru 75, nebo MG ZT. Je to špatný kontakt, nebo zoxidovaný kontakty přímo na čidle venkovní teploty. Nic víc to nikdy nebylo a diagnostika k tomu potřeba nebyla. Odpojit, vyčistit, připojit a ono si to sedne.MartinMM píše:pri nastartovani auta a je divne ze se to nestane pokazde ale tak z devadesati procent , na displei skoci venkovni teplota minus ctyricet stupnu a topeni topi na plno az se rozjedu tak asi po trech km jizdy se teplota na displei zacne odpocitavat az se ustali na spravne venkovni teplote
Solar sensor je úplně k něčemu jinému. Např. když při horkém počasí,když větráky foukají na vyšší otáčky a vjedete do tunelu, vše utichne. Po výjezdu na slunce se vše senzorem aktivuje a naběhnou silněji ventilátory výdechů. Nemá s teplotou -40C nic společného, reaguje pouze na intenzivní světlo a tmu.
cidlo venkovni teploty mam nove a kontakt na cidle byl dobrej ale pro jistotu jsem ho rozebral prostrikal kontakt spreem a nic tak ted babo rad? prej by mohl byt nekde narusenej drat po ceste ?Mirek 1234.cz píše:Stejnou závadu s -40C při startu, přes nulovou teplotu, až po pravdivý údaj opravujeme u Roveru 75, nebo MG ZT. Je to špatný kontakt, nebo zoxidovaný kontakty přímo na čidle venkovní teploty. Nic víc to nikdy nebylo a diagnostika k tomu potřeba nebyla. Odpojit, vyčistit, připojit a ono si to sedne.MartinMM píše:pri nastartovani auta a je divne ze se to nestane pokazde ale tak z devadesati procent , na displei skoci venkovni teplota minus ctyricet stupnu a topeni topi na plno az se rozjedu tak asi po trech km jizdy se teplota na displei zacne odpocitavat az se ustali na spravne venkovni teplote
Solar sensor je úplně k něčemu jinému. Např. když při horkém počasí,když větráky foukají na vyšší otáčky a vjedete do tunelu, vše utichne. Po výjezdu na slunce se vše senzorem aktivuje a naběhnou silněji ventilátory výdechů. Nemá s teplotou -40C nic společného, reaguje pouze na intenzivní světlo a tmu.