Nejede!

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
range

#21 Příspěvek od range » 16 bře 2008 20:00

karel píše:
range píše:No říkal, že tam je prý trafo a to že je spálené. Napích to na comp, ale nic mu to neukázalo. Říkal, že prý když jsem měl dlouho (2 dny) vytaženou baterku, tak se nic neukáže. No jsem z toho na větvi. Asi to vidím na to AMT jinak si už nevím rady a abych jej to nechal rozebrat a on si pak nevěděl rady co a jak dál a to bych se teda asi nasral. Moc mu teda nevěřím, ale co naplat, když tady v okolí nikdo, kdo by tomu rozuměl, není. Průser je v tom, že ten maník ani nepozná co to je za auto. Znalecky prohodil při příchodu k němu - "NO JO AMERIKA". Já jsem to raději ani nekomentoval.
Tak k takovýmu odborníkovi bych se raději vyhnul, odkud jsi :?:
Z Opavy.

range

#22 Příspěvek od range » 16 bře 2008 20:25

Tak co chlapi mám nakonec řešit to AMT??? To bude asi pěkný balík za ten odtah co??? Asi lepší to tam dovézt sám.

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od Miloš » 16 bře 2008 20:29

On odtah tohohle auta (pokud ho chceš naložit) je vůbec problém,když nemáš druhý takový a velkej plaťák.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#24 Příspěvek od karel » 16 bře 2008 20:32

range píše:Tak co chlapi mám nakonec řešit to AMT??? To bude asi pěkný balík za ten odtah co??? Asi lepší to tam dovézt sám.
S AMT ještě počkej a pokud tam chceš jed tak si odtah rozhodně zařiď sám bude to levnější.Zkoušel jsi zkontrolovat jestli ti běží po otočení klíčku palivové čerpadlo, tak jak se tě ptal Karel Sláma?
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

range

#25 Příspěvek od range » 16 bře 2008 20:42

Je slyšet, že jede ihned po zapnutí klíčku. Je to pořád to samé. Startér točí, ale ani to neškytne.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#26 Příspěvek od karel » 16 bře 2008 20:48

A nemáš v okolí firmu, která se zabývá přestavbou na vozidel na plyn.Pokud je benzínová pumpa v pořádku, tak bude asi problém v tom, že se ti nějak kříží provoz na plyn s benzínem atak nejde ani jedno.Případně může technik od LPG dojed k tobě a auto zkouknout :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

range

#27 Příspěvek od range » 16 bře 2008 20:55

Toto chci udělat hned zítra ráno. Zajedu za jedním na firmu co ty plyny dělají a uvidím jestli bude ochoten se jet podívat. Je mi totiž hlavně divné, že ten malinký čtvereček, co je přilepen na palubce aco vždycky svítil, teď vůbec ani neblikne.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#28 Příspěvek od karel » 16 bře 2008 21:03

range píše:Toto chci udělat hned zítra ráno. Zajedu za jedním na firmu co ty plyny dělají a uvidím jestli bude ochoten se jet podívat. Je mi totiž hlavně divné, že ten malinký čtvereček, co je přilepen na palubce aco vždycky svítil, teď vůbec ani neblikne.
Jo tím bych začal, bude to nějaká prkotina, ale laik ji těžko rozpozná.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

range

#29 Příspěvek od range » 16 bře 2008 21:08

karel píše:
range píše:Toto chci udělat hned zítra ráno. Zajedu za jedním na firmu co ty plyny dělají a uvidím jestli bude ochoten se jet podívat. Je mi totiž hlavně divné, že ten malinký čtvereček, co je přilepen na palubce aco vždycky svítil, teď vůbec ani neblikne.
Jo tím bych začal, bude to nějaká prkotina, ale laik ji těžko rozpozná.
No jo jen kdyby tady v mém okolí byl někdo normální a né jen samý chytrák, který o tom ví prd.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#30 Příspěvek od karel » 16 bře 2008 21:39

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

range

#31 Příspěvek od range » 16 bře 2008 21:43

karel píše:Tady snad tomu budou rozumět:
http://www.firmy.cz/detail/298625-jiri- ... aktar.html
Moc díky. Zítra jedu právě tam. Mají jen jednoho mechanika, ten druhý je nemocný, tak doufám, že si udělá čas. Jinak díkes za pomoc. Škoda, že není nikdo normální v okolí Opavy, kdo by tyto auta opravoval. Taky myslím, že to bude nějaká prkotinka - drátek nebo tak. No uvidím.

Uživatelský avatar
Koudy
Příspěvky: 237
Registrován: 07 led 2008 21:14
tel.: 608984224
auto: D3 TDV6
Bydliště: Zvole u Prahy
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Koudy » 16 bře 2008 22:25

Myslím, že v AMT se Ti na to nepodívají, když je tam LPG.
Řeknou Ti, ať si ho necháš vyndat a pak ať přijedeš (už to jednomu člověku s R.R. v plynu takto řekli).
Ale není to nic až tak vyjímečného, takto dopadl i jeden člověk se Subaru, když chtěl dát auto s LPG do autorizovaného servisu Subaru.

Ycy
Příspěvky: 67
Registrován: 18 led 2007 00:50

#33 Příspěvek od Ycy » 16 bře 2008 22:42

nedávno jsem řešil podobný problém a jednalo se o šatné palivové čerpadlo,.... šel jsem první po palivu a až pak po elektrice.

Abys měl jistotu zkus povolit palivovou trubku u motoru a jen na okamžik ať Ti někdo zapne klíč - musí ihned tlačit benzin. Jinak je čerpadlo v háji...

Jestli Tě neplete po zapnutí klíčů něco jiného :-) a zdá se Ti, že vrčí pumpa... ona totiž moc slyšet do auta nejde....

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#34 Příspěvek od Miloš » 17 bře 2008 22:25

U toho Subaru je to divný,oni naopak LPG podporujou a prodávaj auta i s ním.

range

#35 Příspěvek od range » 17 bře 2008 22:35

Já už nemám komentář ani k tomu AMT. Se tam ani nedalo dovolat. No Czech Republic. Tady je všechno možné.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od motohanz » 18 bře 2008 12:19

A hlavne pumpa muze vrcet a stejne nemusi davat dostatecnej tlak....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Ycy
Příspěvky: 67
Registrován: 18 led 2007 00:50

#37 Příspěvek od Ycy » 18 bře 2008 15:06

jojo... přesně tak. Určitě bych zkusil odšroubovat tu hadici ( trubku ) benzínového přívodu

Odpovědět