Z Opavy.karel píše:Tak k takovýmu odborníkovi bych se raději vyhnul, odkud jsirange píše:No říkal, že tam je prý trafo a to že je spálené. Napích to na comp, ale nic mu to neukázalo. Říkal, že prý když jsem měl dlouho (2 dny) vytaženou baterku, tak se nic neukáže. No jsem z toho na větvi. Asi to vidím na to AMT jinak si už nevím rady a abych jej to nechal rozebrat a on si pak nevěděl rady co a jak dál a to bych se teda asi nasral. Moc mu teda nevěřím, ale co naplat, když tady v okolí nikdo, kdo by tomu rozuměl, není. Průser je v tom, že ten maník ani nepozná co to je za auto. Znalecky prohodil při příchodu k němu - "NO JO AMERIKA". Já jsem to raději ani nekomentoval.
Nejede!
S AMT ještě počkej a pokud tam chceš jed tak si odtah rozhodně zařiď sám bude to levnější.Zkoušel jsi zkontrolovat jestli ti běží po otočení klíčku palivové čerpadlo, tak jak se tě ptal Karel Sláma?range píše:Tak co chlapi mám nakonec řešit to AMT??? To bude asi pěkný balík za ten odtah co??? Asi lepší to tam dovézt sám.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
A nemáš v okolí firmu, která se zabývá přestavbou na vozidel na plyn.Pokud je benzínová pumpa v pořádku, tak bude asi problém v tom, že se ti nějak kříží provoz na plyn s benzínem atak nejde ani jedno.Případně může technik od LPG dojed k tobě a auto zkouknout
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Jo tím bych začal, bude to nějaká prkotina, ale laik ji těžko rozpozná.range píše:Toto chci udělat hned zítra ráno. Zajedu za jedním na firmu co ty plyny dělají a uvidím jestli bude ochoten se jet podívat. Je mi totiž hlavně divné, že ten malinký čtvereček, co je přilepen na palubce aco vždycky svítil, teď vůbec ani neblikne.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
No jo jen kdyby tady v mém okolí byl někdo normální a né jen samý chytrák, který o tom ví prd.karel píše:Jo tím bych začal, bude to nějaká prkotina, ale laik ji těžko rozpozná.range píše:Toto chci udělat hned zítra ráno. Zajedu za jedním na firmu co ty plyny dělají a uvidím jestli bude ochoten se jet podívat. Je mi totiž hlavně divné, že ten malinký čtvereček, co je přilepen na palubce aco vždycky svítil, teď vůbec ani neblikne.
Tady snad tomu budou rozumět:
http://www.firmy.cz/detail/298625-jiri- ... aktar.html
http://www.firmy.cz/detail/298625-jiri- ... aktar.html
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Moc díky. Zítra jedu právě tam. Mají jen jednoho mechanika, ten druhý je nemocný, tak doufám, že si udělá čas. Jinak díkes za pomoc. Škoda, že není nikdo normální v okolí Opavy, kdo by tyto auta opravoval. Taky myslím, že to bude nějaká prkotinka - drátek nebo tak. No uvidím.karel píše:Tady snad tomu budou rozumět:
http://www.firmy.cz/detail/298625-jiri- ... aktar.html
nedávno jsem řešil podobný problém a jednalo se o šatné palivové čerpadlo,.... šel jsem první po palivu a až pak po elektrice.
Abys měl jistotu zkus povolit palivovou trubku u motoru a jen na okamžik ať Ti někdo zapne klíč - musí ihned tlačit benzin. Jinak je čerpadlo v háji...
Jestli Tě neplete po zapnutí klíčů něco jiného a zdá se Ti, že vrčí pumpa... ona totiž moc slyšet do auta nejde....
Abys měl jistotu zkus povolit palivovou trubku u motoru a jen na okamžik ať Ti někdo zapne klíč - musí ihned tlačit benzin. Jinak je čerpadlo v háji...
Jestli Tě neplete po zapnutí klíčů něco jiného a zdá se Ti, že vrčí pumpa... ona totiž moc slyšet do auta nejde....
V8 je V8
www.noze-sog.cz
www.noze-sog.cz
A hlavne pumpa muze vrcet a stejne nemusi davat dostatecnej tlak....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
jojo... přesně tak. Určitě bych zkusil odšroubovat tu hadici ( trubku ) benzínového přívodu
V8 je V8
www.noze-sog.cz
www.noze-sog.cz