P 38 2,5Dt,proč nejde od spoda?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ferasko
Příspěvky: 64
Registrován: 14 říj 2014 20:53
auto: LR D1,RR P38,RR L322

P 38 2,5Dt,proč nejde od spoda?

#1 Příspěvek od Ferasko » 03 srp 2018 16:09

Ahoj chlapáci, tak před rokem jsem prodal diskošku 1, s tím že už ji potřebovat nebudu.Chyba po měsíci po prodeji se mi začlo po LR stýskat a už jsem projížděl inzeráty. Ale k věci dnes jsem přivezl domu P38,2.5 Dt.Ale po ujetí cca 200km mi několikrát chcípla při rozjezdu, a zdá se mi že nejde vůbec od spodu. Zastavil jsem v kopci a rozjíždím se a jednička se tak tak rozjede ,jak to dostanu nad 2500ot, tak už to jede real. Nevíte někdo možnou příčinu ?
Dík za každý postřeh. Martin

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: P 38 2,5Dt,proč nejde od spoda?

#2 Příspěvek od teslo » 03 srp 2018 16:28

Chcipla pri rozjezdu znamena, ze si len rychlo pustil spojku, alebo zrazu vyplo motor?
Chapem spravne, ze je to manual?
Prave tato motorizacia je znama svojou nevykonnostou v standarde. Vyrazne sa to zlepsi cipnutim. Vlastne je to jedina moznost.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: P 38 2,5Dt,proč nejde od spoda?

#3 Příspěvek od eliott » 03 srp 2018 17:39

Dost často to dělá el. kostka na čerpadle, když odchází do :moon
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: P 38 2,5Dt,proč nejde od spoda?

#4 Příspěvek od Kokesek » 16 srp 2018 23:44

Jak pise teslo cip jako prvni a potom kosta jak pise patrik.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: P 38 2,5Dt,proč nejde od spoda?

#5 Příspěvek od uhlic » 11 zář 2019 15:29

Ahoj, mam podobny problem ako v prvom prispevku, akurat mam automat, nejde od spodu aj dost zadymi pri rozjazde ale len niekedy neni to vzdy. Niekedy ako by mu nic nebolo ide v pohode ani mracik dymu. Inokedy aj by chcel ale neda sa mu rozbehnut. Diky za rady

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: P 38 2,5Dt,proč nejde od spoda?

#6 Příspěvek od teslo » 11 zář 2019 15:57

pripojit na diagnostiku.
moze byt vaha vzduchu, MAP senzor a zopar dalsich veci.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: P 38 2,5Dt,proč nejde od spoda?

#7 Příspěvek od uhlic » 11 zář 2019 17:25

Diagnostika ukazala 0 chyb.

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: P 38 2,5Dt,proč nejde od spoda?

#8 Příspěvek od uhlic » 11 zář 2019 17:57

Tak uz som chybu nasiel. Pred nejakym casom som robil nejake veci na motore a samozrejme vecer sem vzdy pozriem a nieco hladam. Narazil som na toto:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =8&t=36250
Tak som zapojil hadice podla schemy kedze som ich menil. Ale vsimol som si pred tym ze boli zapojene opacne ako na obrazku.
Zaver: hadice zapojene podla schemy - motor nesiel
Hadice zapojene opacne - motor ide

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

P 38 2,5Dt,proč nejde od spoda?

#9 Příspěvek od Kokesek » 05 dub 2021 11:09

Jedinej podstatny pretlak na tds je ten co vede ze sani do cidla tlaku sani. Zbytek muzes vyhodit z vozu ven. Jestli ti to funguje tak ze nesmi cidlo tlaku snimat realny tlak sani, potom mas vadne cidlo tlaku. Ale to na diagnostice bezproblemu otestujes. Stejne tak vahu a teplotu vzduchu. Jestli tedy mas ecu 677 na konci to znamena aut. s vahou. Jestli mas 273 pak vahu nemas. Tim taky narazim na to ze uz sem videl nekolikrat instalovanou spatnou ecu na dany typ motoru. Resp pri vymene motoru nechal nekdo puvodni ecu a vubec mu nebylo divne ze nema zapojenou vahu a jedno cidlo teploty.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět