Nastavení rozdelovace Rrc 3.9

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jirka Kroupa
Příspěvky: 79
Registrován: 01 led 2016 20:02
auto: RangeClassic 3.9 90'

Nastavení rozdelovace Rrc 3.9

#1 Příspěvek od Jirka Kroupa » 29 čer 2018 07:40

Zdarec chlapi, včera jsem nastartoval auto, a po cca 5 minutách volnobehu a necelé minute turovani jsem si všiml ze mam nerezový omotany svody rozpaleny do cervena, nekde jsem vyčetl, ze by to mohlo byt tímhle : Taky se mi žhavil svod do ruda po pár minutách a taky mi to občas střílelo a víte co to bylo za kravinu? Směs a ventili byli v pohodě a strašně mi to vrtalo hlavou. Bylo to nastřihlí pero na klice a tudíš o pár stupňů otočenej rotor alternátoru, takže to zapalovalo v blbej čas. Jelo to stejně, ale výsledek byl takovejhle.

Více na: https://www.motorkari.cz/tema/?t=101936
Copyright © Motorkari.cz.



Je možný ze se to muze stát i motoru v Rrc?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavení rozdelovace Rrc 3.9

#2 Příspěvek od teslo » 29 čer 2018 13:02

hm...motorka vs V8...neviem ci idealne porovnanie.

V kazdom pripade, pokial mas podozrenie na predzapal, resp. rozdelovac, tak to nechaj skontrolovat, alebo skontroluj sam. Ale ano, predzapal moze ovplyvnit teplotu, ale ci az tak ako popisujes...?

Ignition Timing - dynamic at 800 rev/min max, vacuum disconnected
8.13:1 compression, non catalyst 2°BTDC ± 1° .....................................
9.35:1 compression, non catalyst 4°BTDC ± 1° .....................................
9.35:1 compression, catalyst 5°BTDC ± 1° ............................................
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení rozdelovace Rrc 3.9

#3 Příspěvek od Mirko » 29 čer 2018 15:31

Motorky asi fakt neřeš, ale zkontroluj si to dle tesla. U mě teda byla podělaná ECU motoru a taky to dělala jen jedna strana.

Jirka Kroupa
Příspěvky: 79
Registrován: 01 led 2016 20:02
auto: RangeClassic 3.9 90'

Re: Nastavení rozdelovace Rrc 3.9

#4 Příspěvek od Jirka Kroupa » 29 čer 2018 20:17

Díky, zkusím to, dnes se mi zdálo, ze to nejede na všechny válce, takze zkusím jak tlaky tak i pod stroboskopem rozdelovac a uvidim co s tim dal, prosjistotu jsem koupil nový lambdy a stepr, zdálo se mi ze po jejich odpojení se vubec nic nezměnilo na chodu a prohrivani, ale počkám až po kontrole.

Jirka Kroupa
Příspěvky: 79
Registrován: 01 led 2016 20:02
auto: RangeClassic 3.9 90'

Re: Nastavení rozdelovace Rrc 3.9

#5 Příspěvek od Jirka Kroupa » 30 čer 2018 14:18

Dnes jsem překontroloval podle manuálu zapojeni zapalovacich kabelu, všiml jsem si ze z některých se vysypal trochu bílého prášku z konektoru tak jsem to prosplichal kontakt sprejem, a co hlavně, vyměnil jsem podtlakovou jednotku na rozdelovaci a najednou uz otáčky nebyly 1100 na volnobeh ale paradnich 800, jen jsem musel přidat plyn, aby se otackomer odlepil od nuly, ovšem za odměnu to přestalo dobíjet, a po dalším nastartování byly otáčky zase na 1100. Každopádně původní jednotka podtlaku byla protrzena, krasne se přes ni dalo foukat, vymenit šla vcelku hezky.
B3CA7846-2E53-484D-9B16-D36575CFBAC1.jpeg
8FB4559B-86D9-4CB3-9517-5D7DDF586017.jpeg

Odpovědět