Prevodovka RRC

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
JohnGee1990
Příspěvky: 128
Registrován: 26 říj 2015 18:25
auto: Range Rover Classic

Prevodovka RRC

#1 Příspěvek od JohnGee1990 » 22 čer 2018 19:55

Tak skusim ci mi niekto bude vediet poradit.
Pekne poporiadku bral som repasovanu prevodovku od Ashcroftu.
Je nahodena uz par km aj odjazdila olej vsetko ok.
Ale ked stojim a zaradzujem z P do R alebo nasledne z N do R alebo do D tak dost buchne ako zaradi tu rychlost jasne ze drzim brzdovy pedal.
Mam rocnik 91, je to 3,9. Vedel by niekto powedat ci to tak ma robit?Obrázek
Dalsie mozno dolezite info je ze som menil este brzdy z abs všetko som vyhodil a dal som tam obycajny brzdovy valec. Moze to mat nejaky vplyv ze je na brzdovom spinaci este niejaky spinac co daval signal do prevodovky? Pripadne ako to funguje?
Do prevodovky ide len jedna koncovka 4pin.. Ktora je predpokladam na nejake ovládanie.
Podla foto prevodovky snimac cislo 2 - ak niekto vie co všetko by mal ovládať. ObrázekObrázekObrázek

Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
Mene
Příspěvky: 234
Registrován: 14 zář 2013 11:47
auto: RRC 1986 + 1987

Re: Prevodovka RRC

#2 Příspěvek od Mene » 23 čer 2018 00:35

Ahoj... me to takhle "kope" u Armstronga (1986, V8 3,5, automat ...), Eliott, ktery je o rok mladsi, jinak shodne paramtery, tenhle problem nema. Zaradil jsem to do stejne kategorie, jako ze Armstrongova redukcni prevodovka piska jak autobus a Eliottova je ticha (take stejne dily). Zkratka to neresim... pokud bys nahorodu prisel na to, cim to je, budu rad za sdileni.

JohnGee1990
Příspěvky: 128
Registrován: 26 říj 2015 18:25
auto: Range Rover Classic

Re: Prevodovka RRC

#3 Příspěvek od JohnGee1990 » 23 čer 2018 08:24

No a sme dvaja co im to kope . Ja som to hlavne prikldal k tomu ze som pri prerabani brzd mohol nieco vyradit co tu prevodovku odpajalo. A mam dost zly pocit ze ked som to auto kupil tak to islo pekne len neviem kedy presne zacala kopat. A tak teraz mam uplne novu a kope

Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku



JohnGee1990
Příspěvky: 128
Registrován: 26 říj 2015 18:25
auto: Range Rover Classic

Re: Prevodovka RRC

#4 Příspěvek od JohnGee1990 » 23 čer 2018 09:30

Este jedna otazka kedy merate olej?
Ja za tepla auto nastartovane a paka v N... No na riske od prevodovky pise ze za studena.

Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
Mene
Příspěvky: 234
Registrován: 14 zář 2013 11:47
auto: RRC 1986 + 1987

Re: Prevodovka RRC

#5 Příspěvek od Mene » 23 čer 2018 12:06

JohnGee1990 píše: 23 čer 2018 09:30 Este jedna otazka kedy merate olej?
Ja za tepla auto nastartovane a paka v N... No na riske od prevodovky pise ze za studena. Obrázek

Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Spise za studena, nahodime, nechame chvilku bezet volnobeh a zmerime... ale myslim, ze nechavame na "P". Jestli je to cele blbe, tak se omlouvam :-D

JohnGee1990
Příspěvky: 128
Registrován: 26 říj 2015 18:25
auto: Range Rover Classic

Re: Prevodovka RRC

#6 Příspěvek od JohnGee1990 » 24 čer 2018 16:19

No tak to je uuplne inak ako to robim ja

Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku


JohnGee1990
Příspěvky: 128
Registrován: 26 říj 2015 18:25
auto: Range Rover Classic

Re: Prevodovka RRC

#7 Příspěvek od JohnGee1990 » 25 čer 2018 19:20

Je tu este niekto s tym automatom kto by mi vedel povedať nieco nove? Naco by som sa mohol pozrieť


Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Prevodovka RRC

#8 Příspěvek od Mirko » 29 čer 2018 15:28

S brzdama to nesouvisí, postup měření hladiny se děla za studena. Vstřikování ví, jestli je zařazený kvalt, signál by měl jít do ECU. Můžeš mít moc vysoký volnoběh.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Prevodovka RRC

#9 Příspěvek od Neklan » 01 črc 2018 17:18

s tím kopáním, to nemusí souviset s převodovkou. Ta vůle může být kdekoli - přídavka, kardany, diferenciály, náboje kol... Jinak mě to kope také
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

JohnGee1990
Příspěvky: 128
Registrován: 26 říj 2015 18:25
auto: Range Rover Classic

Re: Prevodovka RRC

#10 Příspěvek od JohnGee1990 » 02 črc 2018 22:41

Neklan píše:s tím kopáním, to nemusí souviset s převodovkou. Ta vůle může být kdekoli - přídavka, kardany, diferenciály, náboje kol... Jinak mě to kope také
To je velmi dobry napad akurat som dnes lezal pod autom a skusal radit a diferaky maju dost velku volu asi pojdem cez vikend na kanal.

Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Prevodovka RRC

#11 Příspěvek od teslo » 03 črc 2018 09:49

4-pinovy konektor je iba spiatockovy snimac a "odpajac" startovania ked je zaradena nejaka rychlost.
Jedine "ovladanie" tejto prevodovky je samotny volic rychlosti a kick down kabel. Pozri ten volnobeh a vole (vratane pridavky a vstupneho hriadela). :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

JohnGee1990
Příspěvky: 128
Registrován: 26 říj 2015 18:25
auto: Range Rover Classic

Re: Prevodovka RRC

#12 Příspěvek od JohnGee1990 » 06 črc 2018 07:42

Vdakaaa dnes idem na kanal sam som velmi zvedavy.

Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
jawakain
Příspěvky: 41
Registrován: 06 črc 2018 00:57
tel.: +421948039802
auto: Ex RR p38, D2 TD5
Bydliště: Blažice

Re: Prevodovka RRC

#13 Příspěvek od jawakain » 15 črc 2018 16:37

No ak to pomôže, robil som už zopár automatov (zo 20) a s týmto som sa stretol u mnohých áut. Mercedesy, Audi, Pontiac, Jeep.
Príkladne Cherok 4.0 to nerobil, ale Wrangler 4.0 z rovnakého roka a najazdenými možno polovicou kilometrov to robil, aj po výmene a preplachu.
Proste vyššia moc.

Ale pozrel by som sa po vôľach. Vliezť si na kanál, nechať niekoho kvaltovať R-D-R-D a pozerať, a obchytkávať vše okolo. Hmatom sa dá cítiť odkiaľ "rana a škubnutie" vychádza +-.

Snáď sa to vyrieši :)

PS: aj mne "aristokrat" cukne, po ošahaní spodku auta (aké intímne) som cítil malú šlupku z rozvodovky, tak rátam, že to bola reťaz.
Ex RR P38 2,5DSE automat (ma to auto automato), D2 TD5

JohnGee1990
Příspěvky: 128
Registrován: 26 říj 2015 18:25
auto: Range Rover Classic

Re: Prevodovka RRC

#14 Příspěvek od JohnGee1990 » 15 črc 2018 18:30

Tak bol som na kanaly a na 99% to ide z rozvodovky takze to buchanie bude asi robit retaz.
Rozmyslam uz aj nad rozvodovkou z uzavierkou LT230.
Ci to bude krok vpred? tiez pouzivana a vôle tam tiez mozu byt.

Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku



Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Prevodovka RRC

#15 Příspěvek od gibson » 15 črc 2018 20:37

ako nenahadzovat automat po 4te sa rozpisem neskor no u mna to zatial ide - konecne sa hybem!
jediny problem je ze si to samo neprehodi rychlost - ani vo vysokych otackach - staci povolit plyn a hodi si to samo
kickdown mam zatial odpojeny ale upodozrievam prave ten preto ze sa mi v porovnanim z druhym automatom nezda kedy a ako to lanko zabera...
nejake napady??
kazdy nazor dobry
a janko sorry za zasieranie vlakna :Sorry:
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

JohnGee1990
Příspěvky: 128
Registrován: 26 říj 2015 18:25
auto: Range Rover Classic

Re: Prevodovka RRC

#16 Příspěvek od JohnGee1990 » 15 črc 2018 20:46

gibson píše:ako nenahadzovat automat po 4te sa rozpisem neskor no u mna to zatial ide - konecne sa hybem!
jediny problem je ze si to samo neprehodi rychlost - ani vo vysokych otackach - staci povolit plyn a hodi si to samo
kickdown mam zatial odpojeny ale upodozrievam prave ten preto ze sa mi v porovnanim z druhym automatom nezda kedy a ako to lanko zabera...
nejake napady??
kazdy nazor dobry
a janko sorry za zasieranie vlakna :Sorry:
Nic nezasieras Obrázek
noo ten kickdown roby dosť vela ja som ho mal raz zase velmi pritiahnuty a to bolo tiez dost divne jazdenie. Obrázek a popravde tam uz ani nieje ina moznost ako ten kickdown.

Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Prevodovka RRC

#17 Příspěvek od teslo » 16 črc 2018 09:47

gibson píše: 15 črc 2018 20:37 jediny problem je ze si to samo neprehodi rychlost - ani vo vysokych otackach - staci povolit plyn a hodi si to samo
kickdown mam zatial odpojeny ale upodozrievam prave ten preto ze sa mi v porovnanim z druhym automatom nezda kedy a ako to lanko zabera...
podozrenie mas uplne spravne ;)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět