Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Vanchen
Příspěvky: 20
Registrován: 18 úno 2018 19:09

Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#1 Příspěvek od Vanchen » 18 čer 2018 07:37

Nazdar, chcem sa spýtať či náhodou neviete o niekom kto sa vyzná do L322 2003 4.4i, motor mi niekde saje vzduch zrejme, trase, klepe, nemá výkon, ale to všetko len za studena. Nejaka rada náhodou? Resp. Niekto v okoli BA kto by sa vedel pozrieť na to? Ďakujem.

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1860
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#2 Příspěvek od jbizik » 18 čer 2018 08:23

Vanchen píše: 18 čer 2018 07:37 Nazdar, chcem sa spýtať či náhodou neviete o niekom kto sa vyzná do L322 2003 4.4i, motor mi niekde saje vzduch zrejme, trase, klepe, nemá výkon, ale to všetko len za studena. Nejaka rada náhodou? Resp. Niekto v okoli BA kto by sa vedel pozrieť na to? Ďakujem.

www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.p ... 20#p405420
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Vanchen
Příspěvky: 20
Registrován: 18 úno 2018 19:09

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#3 Příspěvek od Vanchen » 18 čer 2018 10:43

LR servis už som bol, diagnostika ukazuje všetko Ok.
Nakoľko mam ale auto splynovane tak mi to servisovat nebude. Preto hladam niekoho iného. Ale ďakujem😎

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#4 Příspěvek od Lukasino » 18 čer 2018 10:45

To není autorizovaný servis LR, ale člověk co LR opravdu umí ;)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 656
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#5 Příspěvek od mipr » 18 čer 2018 18:39

chlapi, dakujem vam za referencie, ale ten RR uz u mna bol. ma instalovany plyn a ten ja nerobim - z principu... sorry
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

Vanchen
Příspěvky: 20
Registrován: 18 úno 2018 19:09

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#6 Příspěvek od Vanchen » 18 čer 2018 20:57

Jasne, ja to chápem. S diagnostikou a prístupom som bol velmi spokojný, odporúčam :yes

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 706
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#7 Příspěvek od pooh » 19 čer 2018 09:12

Nuz, ked mas plyn, prva vec co ides riesit v ktorom rezime sa to prejavuje. Riesit problem vzdy treba zacat s benzinovym rezimom, lebo to je zaklad, a plyn je len obohateny o nejake extra nastavenie. Kedze to robi za studena, priklanam sa k tomu, ze tu treba riesit benzinovy rezim.

Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk

Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Vanchen
Příspěvky: 20
Registrován: 18 úno 2018 19:09

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#8 Příspěvek od Vanchen » 19 čer 2018 12:04

Jo, ide čisto o studený štart a prvých 500m čo prejdem.
Keď nastarutejem a par minút počkám, tak sa rozbehne pekne bez problému. Keď nastartujem a chcem ísť hneď, tak musím mu dať vela plynu aby sa vôbec pohol a aj to je take lámavy rozbeh, trhá a nemá výkon

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#9 Příspěvek od Lukasino » 19 čer 2018 12:17

A pokud smažeš adaptace (tzn. třeba odpojit baterii přes noc), jak vypadá první start? Já měl u předchozího RR 4,4 lpg podobný problém...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#10 Příspěvek od Mirko » 19 čer 2018 12:53

Přesně s tímhle bojoval nedávno i můj otec u jeho L322 4.4, taky na LPG. Nakonec v servise nalili přísadu do benzínu, pak natankoval čerstvou Vervu a bylo po problému. Taky to má na LPG a asi ten ekologický benzín měl příliš dlouho v nádrži a byl po smrti

Uživatelský avatar
amadjr
Příspěvky: 179
Registrován: 27 črc 2015 02:20
auto: lesni vila P38, l322

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#11 Příspěvek od amadjr » 19 čer 2018 15:59

asi tak.. v zime je to jeste horsi a v -25°C bych vubec nenastartoval.. osobne mi staci obycejny N95 ale musim davat minimalne dvojnasobnou davku aditiva do benzinu (plechovka VIF). vseobecne za to mohou lacine jednotky LPG ktere nici adaptace pro benzin a motor pak startuje v mraze pricemz dava davku benzinu jakoby bylo nad nulou.
ps.: dnes je uplne bezna praxe monteru LPG ze montuji lacine jednotky vhodne pouze pro 4-valce na 8-mi valcove motory.. (magic atd), tyhle jednotky sice umi i V8, avsak co uz se jen tak nedoctete je to, ze jednotka jiz neumi pri takovem poctu valcu cist lambda sondy coz je prave ten kamen urazu.. pseudo-monteri to resi tak, ze adaptuji a ´uzamknou´ jednotky, coz znamena ze to bude dobre fungovat jen chvilku, dokud se nezmeni teplota, vlhkost, stav vzduchoveho filtru, presny druh benzinu atd :))) v budoucnu si radeji LPG namontuji sam.

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 706
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#12 Příspěvek od pooh » 19 čer 2018 16:34

pre plyn nie su dolezite lambdy, to pouziva riadiacia jednotka motora, a cez lambdy len mozes nastelovat plyn. preto ani nie adaptacia lpg jednotky, ale zle nastavanie lpg jednotky je problem. lebo potom v plynnom rezime ecu motora sa adaptuje do istej miery k podmienkam co ale vyhovuje pre plyn a potom robi problem pre benzin. Vtedy pomoze ked resetujes ecu motora.
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
amadjr
Příspěvky: 179
Registrován: 27 črc 2015 02:20
auto: lesni vila P38, l322

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#13 Příspěvek od amadjr » 19 čer 2018 22:33

pooh píše: 19 čer 2018 16:34 pre plyn nie su dolezite lambdy, to pouziva riadiacia jednotka motora, a cez lambdy len mozes nastelovat plyn. preto ani nie adaptacia lpg jednotky, ale zle nastavanie lpg jednotky je problem. lebo potom v plynnom rezime ecu motora sa adaptuje do istej miery k podmienkam co ale vyhovuje pre plyn a potom robi problem pre benzin. Vtedy pomoze ked resetujes ecu motora.
ano, ale vysledek je ten, ze auto v zime nestartuje, jede spatne jak na benzin, tak na plyn :)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#14 Příspěvek od Kokesek » 20 čer 2018 08:59

amadjr píše: 19 čer 2018 22:33
pooh píše: 19 čer 2018 16:34 pre plyn nie su dolezite lambdy, to pouziva riadiacia jednotka motora, a cez lambdy len mozes nastelovat plyn. preto ani nie adaptacia lpg jednotky, ale zle nastavanie lpg jednotky je problem. lebo potom v plynnom rezime ecu motora sa adaptuje do istej miery k podmienkam co ale vyhovuje pre plyn a potom robi problem pre benzin. Vtedy pomoze ked resetujes ecu motora.
ano, ale vysledek je ten, ze auto v zime nestartuje, jede spatne jak na benzin, tak na plyn :)
tady bych si dovolil souhlasit... :grin: akorat ze u plynu to neni tak znatelne, navic na plyn nestartujes. Pokud se motor zahreje, staci par minut tak potom uz nic nepoznas. Nepoznas ani to ze je to prilis chude a podpalujes si ventily.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

#15 Příspěvek od libovka » 07 črc 2018 11:16

Budeš mít zasrané benzínové vstriky od toho plynu. Už jsem to řešil na několika autech. Jezdi třeba týden jen na benzín a melo by to být v pohodě.

Odpovědět