P 38 čerpadlo tlaku brzd

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
NILO
Příspěvky: 27
Registrován: 26 úno 2008 21:28
Bydliště: ZNOJMO

P 38 čerpadlo tlaku brzd

#1 Příspěvek od NILO » 27 úno 2008 19:43

Chci se zeptat nebo poradit, mam problem s brzdama a to takovy, nespousti se mi cerpadlo vytvarejici tlak pro modul ABS a nasledne pro brzdovy okruh, cerpadlo je funkcni, pri zapojeni na primo bezi, samo by se ale melo spustit a po dosazeni pozadovaneho tlaku po impulzu snimace tlaku, by se melo vypnout, jenze me se nespusti, takze auto brzdi malo, jako bez posilovace, sviti kontrolka ABS a nejde ani odvzdusnit obe zazni kola. Spousteci relatko toho cerpadla je take OK,to jsem zkousel prehodit a nic.....Nevite nekdo, co to cerpadlo spousti, odkud to bere impuls ke spusteni? Zajimalo by me,jestli na to ma vliv ten snimac co je na tom cerpadle, nebo tomu sefuje modul ABS....?

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od OC » 27 úno 2008 20:30

Zkusil ses podívat, není-li to popsané v ETM? (Nevím to, ale tam bych asi hledal nejprv.)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od alap » 27 úno 2008 20:35

Mám taky jeden dotaz ohledně čerpadla ABS a TC. Když párkrát zabrzdím, asi tak 3x až 5x tak se mi zapne, bez toho abych využil ABS. Je to normální a nebo se mi někde něco kaká?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od OC » 27 úno 2008 20:38

No, já jsem houby odborník, nějaký Eliott to bude vědět daleko lépe, ale nakolik to chápu já (což může být blbě), při každém použití posilovače tlak trochu poklesne (takže je zcela normální a samozřejmé, že po několika jeho použitích je třeba jej opět natlakovat).
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od alap » 27 úno 2008 20:42

OC píše:No, já jsem houby odborník, nějaký Eliott to bude vědět daleko lépe, ale nakolik to chápu já (což může být blbě), při každém použití posilovače tlak trochu poklesne (takže je zcela normální a samozřejmé, že po několika jeho použitích je třeba jej opět natlakovat).

Když jsem blbej tak se zeptám, v případě tohoto vozu je posilovač proveden tlakem čerpadla, nikoliv podlakem motoru? Asi ano, protože jsem marně hledal, kde je ta boule tipická pro posilovač. Takže v případě, že jde někdy tíž brzdový pedál, bude to malým tlakem?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
NILO
Příspěvky: 27
Registrován: 26 úno 2008 21:28
Bydliště: ZNOJMO

#6 Příspěvek od NILO » 27 úno 2008 21:28

Presne tak, posilovani brzd tu dela ten elektromotor, ne podtlak, pokud budes slapat opakovane na pedal, musi se rozbehnout a natlakovat opet system. To je to, co me neudela. Jinak i pokud auto stoji dele,tlak poklesne a po zapnuti zapalovani se take zacne tlakovat, coz me taky neudela.... :( Ale take si rad pockam, co na to Eliot,ja sice nejsem zrovna amater ale toto zazracny faro mam teprv tyden...

Uživatelský avatar
NILO
Příspěvky: 27
Registrován: 26 úno 2008 21:28
Bydliště: ZNOJMO

#7 Příspěvek od NILO » 27 úno 2008 22:37

OC píše:Zkusil ses podívat, není-li to popsané v ETM? (Nevím to, ale tam bych asi hledal nejprv.)
Dik moc,nastudoval jsem to, popsene to tam je, jestli si s tim poradim ale nevim.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7823
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#8 Příspěvek od Sláma Karel » 28 úno 2008 00:56

Jednotka ABS tomu šéfuje určitě, hlídá tlak podle údajů z čidla. Na tohle by asi opravdu byla nejlepší diagnostika aby ti řekla co máš zkusit vyměnit. Ale jistota to taky není. Typoval bych to na to čidlo toho tlaku. Pokud budeš potřebovat nějaký použitý díly tak mám všechno. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Mirek 1234.cz
Příspěvky: 47
Registrován: 29 čer 2007 19:53
Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Mirek 1234.cz » 29 úno 2008 07:54

NILO píše:Presne tak, posilovani brzd tu dela ten elektromotor, ne podtlak, pokud budes slapat opakovane na pedal, musi se rozbehnout a natlakovat opet system. To je to, co me neudela. Jinak i pokud auto stoji dele,tlak poklesne a po zapnuti zapalovani se take zacne tlakovat, coz me taky neudela.... :( Ale take si rad pockam, co na to Eliot,ja sice nejsem zrovna amater ale toto zazracny faro mam teprv tyden...
:idea: Otevři pojistky v motoru, podívej se na myslím žluté, nebo zelené relé (podle ikon) a čuchej :wink: Jestli smrdí, poskoč si od radosti a dej nové. Při troše štěstí, je vadné jen relé. Může se ti ale stát, že odejde relé spolu s elektromotorem ABS pumpy

Uživatelský avatar
NILO
Příspěvky: 27
Registrován: 26 úno 2008 21:28
Bydliště: ZNOJMO

#10 Příspěvek od NILO » 29 úno 2008 08:06

Mirek 1234.cz píše:
NILO píše:Presne tak, posilovani brzd tu dela ten elektromotor, ne podtlak, pokud budes slapat opakovane na pedal, musi se rozbehnout a natlakovat opet system. To je to, co me neudela. Jinak i pokud auto stoji dele,tlak poklesne a po zapnuti zapalovani se take zacne tlakovat, coz me taky neudela.... :( Ale take si rad pockam, co na to Eliot,ja sice nejsem zrovna amater ale toto zazracny faro mam teprv tyden...
:idea: Otevři pojistky v motoru, podívej se na myslím žluté, nebo zelené relé (podle ikon) a čuchej :wink: Jestli smrdí, poskoč si od radosti a dej nové. Při troše štěstí, je vadné jen relé. Může se ti ale stát, že odejde relé spolu s elektromotorem ABS pumpy
To jsem uz udelal.jsou tam dve relatka od brzd,obe jsem menil,to jedno jsem rozdelal a pokud jsem jej sepl rucne,pumpa se rozbehla a dokonce mela tentdence to rele po natlakovani zase odpojit, takze bude problem nekde pred tim rele, coz je jednotka,modul ABS vc. tlakoveho cidla,ktere sice vypina ale nemusi zapinat. Proste opravdu na diagnostiku.... :cry:

Odpovědět