Ahoj všem. Chci se zeptat na názory, případně zkušenosti s následující věcí - když na RRC V8 EFI rychle přidám plyn, tak se ozve od motoru krátké zasyčení, jak někde uniká nebo nasává vzduch (skoro jak blow off ventil u turba). Zkusil jsem to nahrát na mobil a dát na youtube https://youtu.be/wb8dT_SsBiA. Byl ale vítr, tak je tam na pozadí šum. Další věc je, že motor tlakuje do vody. Po ujetí cca 4km je motor u expanzky přepadem z hadice úplně mokrý, voda je i na zástěrce pravého předního kola, prostě všude, jak ji to vyhazuje z expanzky. V oleji voda není, víčko dolévání oleje suché. Ve vodě taky není olej. Z výfuku nejde voda, z expanzky výfukové plyny necítím. Nalil jsem do chladiče hledač CO2, zatím bez zbarvení. Pokud ale přididám plyn, tak po klesnutí otáček na volnoběh to dost v expanzce zabublá. Když ji nechám otevřenou, tak voda stoupne ohřátím a pak zase po vychladnutí hladina klesne.
Co by se mělo zkoušet/testovat? Dá se určit jestli fouká těsnění pod hlavou nebo je prasklý blok bez rozborky?
Dík za všechny rady a názory (doufám, že nejsem za blázna ).
Mirek
RRC V8 syčivý zvuk při prudkém přidání plynu
RRC V8 syčivý zvuk při prudkém přidání plynu
Range Rover Classic, 1988, 3.5V8, v renovaci
Re: RRC V8 syčivý zvuk při prudkém přidání plynu
take "nadychnutie" je pri prudkom pridani normalne. V sani je standardne podtlak a ked mu prudko otvoris klapku, tak to tak pekne zafuci
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS