Koupě RRS 3,6 TDV8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jobindel
Příspěvky: 9
Registrován: 01 dub 2018 03:49

Koupě RRS 3,6 TDV8

#1 Příspěvek od Jobindel » 01 dub 2018 21:19

Zdravím všechny,

Chtěl bych si pořídit mazlíčka v podobě RR Sport 3,6. Mám jich pár vyhlidlích okolo 200k najeto a ročník 2007.

Mohli by jste mi poradit na co se případně zaměřit, abych předešel nějakým větším vadám u tohohle modelu? Je mi jasný, že každý auto je unikát, ale něco se určitě objevuje často, popřípadě co se obvykle objevuje po těch 200k km. Případně nějaký autoservis v Praze kde by se na něj mohli podívat a případnou investici odhalit.

Děkuji všem.

Daniel tv
Příspěvky: 65
Registrován: 13 říj 2017 21:30
tel.: 0915951296
auto: RR šport 3,6

Re: Koupě RRS 3,6 TDV8

#2 Příspěvek od Daniel tv » 02 dub 2018 12:55

Nazdar,motor ako taky je celkom drziak,popozeraj ci niekde netecie,ci ma kultivovany chod,dymivost ak pridas,ci ma DPF sk hej pozri ci je cisty vyfuk to znaci ,ze by malo fungovat.Dalsia kapitola automat,prever ci netrha,neseka pri kickdowne,musi hladko radit nesmie trhat,pozoruj ci kolo 60-80 rychlosti netrha.Skus prepnut na redukovany prevod,ci funguje,rucna ci funguje,skus mechy hore dole ci bude stihat kompresor.Ak ma ACE stabik ci funguje ,nechyba kvapalina.Take veci ako brzdy,pneu to berem ako spotrebak to si pomenis.Skontroluj koroziu kolo rezervy vzadu zvykne to tam riadne povrchne korodovat.Prever si km v servise a inak stastnu ruku pri kupe rangra.

ShishaT
Příspěvky: 10
Registrován: 21 dub 2017 18:01

Re: Koupě RRS 3,6 TDV8

#3 Příspěvek od ShishaT » 25 dub 2018 23:30

Caves,
No po pravde ti poviem, ze mozes robit co chces, vzdy kupis macku vo vreci..
Milujem jazdu na mojom RRS TDV8, ale dobre si zrataj, ci na to mas.
Poviem ti len zopar veci:

SERVIS-extremny problem, lebo vsetko je drahsie a vzdy! A to porovnavam s mercedesom, lebo mam aj MB.
Olej, brzdy a bezny servis neries, lebo to je proste drahsie a s tym asi pocitas, ale urcite neratas s tym, ze napr.budes mat poskodeny kabel k AT, ako som mal ja. Vtedy ma to stalo asi 1000e, lebo rozobratie kasne, oprava, zlozenie kasne atd.-vzdy tam naskacu veci, co napr. v mercedese nehrozia. Najvacsi problem je to rozoberanie kasne a to, ze poruchy su skoro vzdy specificke, takze nemas moznost ist do “vedlajsieho servisu” pokial sa ti to zda drahe.

Auto mam cca rok, ano, nekupil som asi najlepsi kus, ale nepoznam nikoho, kto by povedal, ze je uplne spokojny s kvalitou auta, so servisom a jeho cenou. Za rok som zaplatil okolo 4000 eur a auto stale nie je tip-top. Podotykam, ze som najazdil za ten rok na nom iba 30000 km..

Rozpravkam o tom, ze tie motory TDV8 vydrzia never, lebo:
Holy spodok motora mozno ano, ale ja mam dnes 280000 a mam krasne auto, ale ked pridam, tak dymi, co mi vadi, lebo nejazdim na starom mondeu ako robotnik, ale som prokurator a chcel som reprezentativne auto a bol som zvyknuty, ze servis premioveho auta nieco stoji, ale toto je fakt moc.
Dymivost som chcel riesit, chodim na servis k sikovnemu chalanovi z BA, je aj tu na fore-Mipr, ale ked mi povedal, ze asi mam problem s jednym ventilom v hlave valcov, tak som myslel, ze to bude problem za cca 500 eur, lebo tolko som platil vratane montaze atd, ked mi ju v servise komlet repasovali, rontgenovali, zrovnavali na freze, vymienali ventily a aj zdvihatka pred 4 rokmi na BMW 530D....ale mylil som sa.

Odhadom mi to nacenil a vyslo by to cca 3000 eur a to vraj za jednu stranu, lebo TDV8 ma 2 hlavy, lavu a pravu. Kedze mi dymia oba vyfuky, tak by som urcite riesil obe strany, ale vraj by to cele stalo okolo 5000 eur...
Neviem co vsetko bolo v tej cene, mozno aj repas vstrekov..boh vie..ale ver mi, aj clovek s mojom prijimom si to nemoze dovolit..
A kedze niesom hajzlik, tak to auto nepredavam aj s poruchou, lebo ten chudacisko, co by to odomna kupil, by to hned nezistil, lebo to nedymi nejako extremne, ale jedneho dna by ho to zabilo..takze jazdim a modlim sa, aby to neklaklo a dufam, ze mi pride do cesty lacnejsia moznost opravy, napr 1000 eur.
Spotreba 14-15l nafty v zime mi nevadi, GLko mi zralo 11, ale to pri tomto aute je bagatel, ved je to V8...

O vselijakych prilezitostnych chybovych hlaseniach nehovorim, tak isto ani o beznych veciach, ako kladky klinovych remenov, stabilizatoroch,ramenach..vzdy su drahsie a nie su trvanlivejsie, prave naopak.
Pripocitaj si vzduchovy podvozok s kompresorom(zatial sa to nepokazilo), velmi poruchovu elektroniku,8 vstrekovacich trysiek, 2 turba, 2 egr ventily a hned zistis, ze v tomto aute je vela problemovych veci. A po 200000 km su urcite na spadnutie..
Nie su trvanlive, ako by sa patrilo na premiovu znacku, servis je drahy a hlavne stanes sa otrokom LR a servisov. Zrazu bezny servis bude v stovkach eur a problemy budu v tisicoch.

Chlape ver mi, mam najazdene 1,5 milion kilometrov a vzdy som mal iba premiove znacky, ale LR nie je dobra volba.
Ked som ho kupil, bol som nadseny, vzdy ked na nom jazdim aj dnes, tak som nadseny, ale tie prachy a nervy za to nestoja. K premiovej znacke patri aj spolahlivost.
Kamosi jazdia na mercedesoch, lexusoch a bmw, ale nam, co mame LR ( to sme 3 kamarati v okoli) , sa len smeju.

Mal som 4 medvede po sebe, 2 uplne nove a 2 jazdene a na kazdom, ked som ho predaval svietilo okolo 350000 km, mal som poruchy aj na nich, ale neboli to tak drahe veci a neboli stale.
S LR budes mat urcite problemy, urcite ta to auto zabije, lebo ked pozeras taky rocnik a najazd, tak urcite nezarabas mesacne 5000 eur. A je len otazka, ci ich bude malo a velkych alebo vela a malych, ale za to otravnych.
Nakoniec bud budes mat pekne auto a ziadne prachy alebo budes mat vylagrovane auto ako cigan a budes na smiech.

Kamos kupil pred cca 2 mesiacmi 1,5 rocne Discovery, stalo o dost viac ako 40000 eur a nemalo najazdene skoro nic, pred cca tyzdnom mu vyvrela voda a dnes ma nahradne vozidlo-passat, druhy kamos pred 3 rokmi kupil novy velky Range Rover Vogue, uplne novy z TOP auta v BA a hovori, ze krajsie, ale horsie auto nemal. Myslim, ze to hovori za vsetko.

Prepacte prosim, ze som sa tolko rozpisal, ale nedalo mi to.

Pokial by som ti toto nenapisal a poslal by som ti cez spravu fotky mojho auta,urobil by som ti dobru cenu, urcite by si padol na zadok, lebo ho mam v naozaj elegantnej, neciganskej original uprave HST s nadhernym exterierom a interierom,webastom atd..ale po mesiacoch, po vytriezveni z krasy toho auta by si to velmi lutoval a nazval by si ma podvodnikom. A to ta bude cakat, ak si akykolvek Range kupis. Urobis sluzbu iba kupujucemu, aj ked nema poruchovy kus, lebo budes na aute jazdit a servis budes potrebovat.
Ak mi neveris, zavolaj mi: 0948455534 a kludne ti to porozpravam, nech tu nepokracujem v tomto romane.

Urcite je tu vela dobrych chalanov, co ti ochotne poradia,naozaj sa vyznaju, Mipr mi napriklad nasiel ten poskodeny kabel a to nanasli v Top aute a v dalsich 2 slusnych servisoch, Pooh ochotne somnou behal po slovensku s diagnostikou,ale auto ti bude stat a ty budes stale nieco platit, lebo budes chciet jazdit na urovni a bez kompromisov, tak ako si to predstavujes dnes.

Drzim ti palce, pozdravujem vsetkych, co sa tiez trapia a drzte prosim palce aj vy mne, nech sa mi to nerozsype :(

budha07
Příspěvky: 114
Registrován: 10 pro 2013 15:21
auto: RR L322 4.4 V8
Bydliště: Praha

Re: Koupě RRS 3,6 TDV8

#4 Příspěvek od budha07 » 28 led 2019 23:51

To je to vazne takhle desny..?! Zrovna uvazuju o koupi sporta TDV8...

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Koupě RRS 3,6 TDV8

#5 Příspěvek od Lukasino » 29 led 2019 20:42

ShishaT píše: 25 dub 2018 23:30
S LR budes mat urcite problemy, urcite ta to auto zabije, lebo ked pozeras taky rocnik a najazd, tak urcite nezarabas mesacne 5000 eur. A je len otazka, ci ich bude malo a velkych alebo vela a malych, ale za to otravnych.
Nakoniec bud budes mat pekne auto a ziadne prachy alebo budes mat vylagrovane auto ako cigan a budes na smiech.
Zase to chce klid... LR není Toyota, to víme všichni. Stejně tak pokazit se umí cokoliv, i Toyota, tak proč to takhle generalizovat?

Když si někdo kupuje auto za 1/10 původní ceny, tak musí počítat s rizikem, že se něco pokazí a divit se, že oprava motoru u auta, co stojí přes 100tis.E vyjde na 5tis.E po 280tis. kilometrech??

Podívej se třeba na koncern, zázračný 2.0tdi biturbo, při těchto kilometrech by jsi už hledal třetí motor :mrgreen:

Je to pořád dokola, kdo chce opici, musí mít na banány. To, že LandCruiser by byl spolehlivější volba je pravda, ale ten rozdíl zaplatíš v pořizovačce u staršího auta a cokoliv ostatního prostě nenabídne to, co LR, za tím si stojím :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Koupě RRS 3,6 TDV8

#6 Příspěvek od habakuk » 30 led 2019 09:00

Auto stálo jako nové raketu. Teď je za zlomek pořizovací ceny tak si hromadu peněz vezme zpět na servisu. Ne proto, že je to vyloženě šmejd, ale je složité a ty prvky jsou opotřebené.
Si vem:
- vzduchový podvozek
- složité uložení náprav (proti konvenčním vozům)
- hydraulické stabilizátory
- dvě hnané nápravy
- turbomotor V8

To jsou stovky součástek které jsou na hranici životnosti.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Odpovědět