zf 4HP24 namisto HP22
zf 4HP24 namisto HP22
Zdravim.
krecovite a ze zoufalstvi jsem nahodil na dieselovou P38 funkcni prevodovku z 4.6 HP24. prehodil house i s prirubou, dal dieselovy hydromenic, nasadil na motor a trada............. prevodovka nesaje olej.... absolutne nic! zkusil jsem i natlacit nasilim olej prez vedeni olejoveho chladice ale po par litrech konec, jakoby byl okruh necim ucpan.. vana je toalne prelita olejem ale neni schopna nasat, tzv muzu radit co chci ale prenos sily se nekona.
napadly mne 2 moznosti, mechaniky poskozene olejove cerpadlo a nebo el. problem. existuje nejaka moznost, ze by prevodovka nijak nepracovala v pripade, ze by bylo zapojeni kontaktu rozdilne mezi dieselovym a benzinovem provedeni? dle dokumentace ma mit benzinovy model uplne jinou patici, ovsem tahle prevodovka ma nachlup stejnou patici jako ta naftova.. rave nic neprozradil a dokumenty od ZF hovori jen o jedne jedine patici..
zkousel jsem i s odpojenym konektorem ale zadna zmena se nekonala :/
ma prosiiim nekdo nejaky napad jeste pred tim, nez to budu zase cele sundavat z auta?
moc dekuji
krecovite a ze zoufalstvi jsem nahodil na dieselovou P38 funkcni prevodovku z 4.6 HP24. prehodil house i s prirubou, dal dieselovy hydromenic, nasadil na motor a trada............. prevodovka nesaje olej.... absolutne nic! zkusil jsem i natlacit nasilim olej prez vedeni olejoveho chladice ale po par litrech konec, jakoby byl okruh necim ucpan.. vana je toalne prelita olejem ale neni schopna nasat, tzv muzu radit co chci ale prenos sily se nekona.
napadly mne 2 moznosti, mechaniky poskozene olejove cerpadlo a nebo el. problem. existuje nejaka moznost, ze by prevodovka nijak nepracovala v pripade, ze by bylo zapojeni kontaktu rozdilne mezi dieselovym a benzinovem provedeni? dle dokumentace ma mit benzinovy model uplne jinou patici, ovsem tahle prevodovka ma nachlup stejnou patici jako ta naftova.. rave nic neprozradil a dokumenty od ZF hovori jen o jedne jedine patici..
zkousel jsem i s odpojenym konektorem ale zadna zmena se nekonala :/
ma prosiiim nekdo nejaky napad jeste pred tim, nez to budu zase cele sundavat z auta?
moc dekuji
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: zf 4HP24 namisto HP22
Ahoj, na elektricke promeny zapomen.... to nehraje roli pro rotaci olejove pumpy unasene menicem. Na 99% problem na cerpadle oleje. Nebo si spatne nasadil menic a k poskozeni doslo hned po startu.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zf 4HP24 namisto HP22
Taky bych to viděl na špatně nasazený měnič, výsledek čerpadlo KO
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: zf 4HP24 namisto HP22
Jak píšou výše. Nejde čerpadlo.
1) Špatně nasazený měnič
2) Měnič je kratší než to co potřebuje 24
1) Špatně nasazený měnič
2) Měnič je kratší než to co potřebuje 24
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
zf 4HP24 namisto HP22
Tak ja predpokladam ze amadjr prehodil vstupni hridel z 22 na 24 a pouzil original menic z 22 nafty protoze jinak to ani nejde. Nepredpokladam ze si vyrobil problem jinou mrkvi nez z 22 v menici pro 22.Hubert píše:Jak píšou výše. Nejde čerpadlo.
1) Špatně nasazený měnič
2) Měnič je kratší než to co potřebuje 24
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: zf 4HP24 namisto HP22
vpodstate jste mi potvrdily to, ceho jsem se bal nejvic hold, najit volny den a teple se oblect, polet se olejem a nejlepe si pustit priravku na hlavu
ps kokes, tak coty lyze
ps kokes, tak coty lyze
Re: zf 4HP24 namisto HP22
ako si nasadzoval ten hydromenic? ono to vie celkom potrapit, aby to spravne zapadlo. co vsetko si menil? Nemas z toho fotodokumentaciu a porovnanie prevodoviek?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: zf 4HP24 namisto HP22
fotky bohuzel nemam.. menil jsem mezi nema cely housis.. nasazovani je utrpeni, nemam zvedak na prevodovky a na sundavani kasle cas nebyl takze pekne ve dvojaka, hydro usadit do housis prevodovky a sup na rameno a pasovat na motor..
bude to poskozeno urcite, pamatuji si ze menic nechtel sednout takze se urcite pri pritahovani poskodilo cerpadlo
at to neni jen tragyOT, pasuje cerpadlo z 22 na 24 nebo si mam rovnou schanet dalsi hp24?
bude to poskozeno urcite, pamatuji si ze menic nechtel sednout takze se urcite pri pritahovani poskodilo cerpadlo
at to neni jen tragyOT, pasuje cerpadlo z 22 na 24 nebo si mam rovnou schanet dalsi hp24?
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
zf 4HP24 namisto HP22
Zasada vsech zasad je aby se menic dal volne protacet po usazeni prevodovky na motor. Pokud toto pravidlo nefunguje neni treba dale pokracovat. Idealne s mezerou 2-4mm od unasece menice.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: zf 4HP24 namisto HP22
takze story pokracuje.. mel jsem prevodovku spravne slozenou avsak jsem spatne usadil hydro a poskodil cerpadlo.. vse opraveno, prevodovka olej nasala ale mam tu novy problem.
prevodovka umi jen couvat, pripadne jet na prvni kvalt.. vsechny ostatni moznosti vubec nefunguji.. na palubovce nepise zadnou chybu.. lze radit do redukce a zpet, nicmene prenos sily se kona pouze na volici č.1 a R.. jakekoliv rady? cidla teploty jsem kontroloval 2, primo na hlinikovem sani na motoru a pak na motoru u vstikovacu a nic
prevodovka umi jen couvat, pripadne jet na prvni kvalt.. vsechny ostatni moznosti vubec nefunguji.. na palubovce nepise zadnou chybu.. lze radit do redukce a zpet, nicmene prenos sily se kona pouze na volici č.1 a R.. jakekoliv rady? cidla teploty jsem kontroloval 2, primo na hlinikovem sani na motoru a pak na motoru u vstikovacu a nic
- pooh
- Příspěvky: 706
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: zf 4HP24 namisto HP22
ak si uz rozbehnuty a vtedy das do D a schaltuje dalej, tak volnobezka ... prevodovku znova dolu a treba to vymenit
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: zf 4HP24 namisto HP22
Má pravdu. Asi bude v háji volnoběžka B alias 2. Někdy stačí vyprat a zase funguje někdy se musí vyměnit.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: zf 4HP24 namisto HP22
presne tak pokud zacne zarid kdyz se vrati z č.1 do D tak volnobezka. Pokud neradi ani tak tak to muze byt cidlo automatu a nebo zaseknuty ventil v mechatronice (ventilovem těle), stava se to kdyz prevodovka dlouho stoji. vetsinou pomuze nekolikrat preradit pojezdit a pusti se to samo.