Koupě RR - dotaz
Koupě RR - dotaz
Zdravím členy. Měl bych dotaz na majitele. Zvažuji ( tedy jsem už ve stádiu hledání krasavce....) koupi RR buď v normální verzi s 3.0 TD, nebo verzi Sport s 2,7 TD. Rok cca 2005 - 2008.
Jedná se mi o radu, na co si dát klasicky pozor, koukám se po autech s nájezdem pod 200 000 km ( samozřejmě budu se modlit za skutečné km... ).
Jak je na tom tato řada co do spolehlivosti motorů, automatů (5./6. st. převodovka), pneum. podvozek atd.....?
Mám teď MB 3.0 CDI v automatu, najeto 455 000 km a šlape jako hodinky, ale chci změnu.....
Díky moc za rady a postřehy.
Petr
Jedná se mi o radu, na co si dát klasicky pozor, koukám se po autech s nájezdem pod 200 000 km ( samozřejmě budu se modlit za skutečné km... ).
Jak je na tom tato řada co do spolehlivosti motorů, automatů (5./6. st. převodovka), pneum. podvozek atd.....?
Mám teď MB 3.0 CDI v automatu, najeto 455 000 km a šlape jako hodinky, ale chci změnu.....
Díky moc za rady a postřehy.
Petr
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Koupě RR - dotaz
Zkus tady chvíli vyhledávat, je toho napsaného dost.
Chce se prvně rozhodnout zda chceš RR nebo RRS, jsou to obě úplně jiná auta, ikdyž to na první pohled nevypadá.
3.0 TD6 u RR je spolehlivý motor, horší je to s GM převodovkou, která u toho je. Dost ráda odchází, na tak těžké auto to není žádný závodník, ale po chipu to je bez problému použitelné. TD6 se ale dávala pouze do ročníků 2002-2005, tzn. předfacelift, kdy to bylo pod BMW. Za dob Fordu/Jaguaru tam najdeš 3,6 diesel s ZF převodovkou. K tomu řekne více někdo jiný, obecně co vím, tak pokud to jede a je v pořádku, je to super, jak to začne zlobit, bývají s tím větší potíže. Převodovka u toho už drží.
2.7 TDV6 v RRS je stejná jako v D3, auto už je Ford/Jaguar, převodovka je u toho spolehlivé ZF. Horší je to s motorem, padají docela dost, buď na zadření, nebo na prasklou kliku, více se dočteš přímo ve vlákně o těchto motorech. Na druhou stranu jich jezdí mraky.
Benzíny jsou obecně daleko spolehlivější, ale je jich málo, hlavně v RRS.
Vzduchového podvozku se nemá smysl bát u obou, měchy stojí pár korun, kompresor taky není nejdražší a vydrží to dost.
Chce se prvně rozhodnout zda chceš RR nebo RRS, jsou to obě úplně jiná auta, ikdyž to na první pohled nevypadá.
3.0 TD6 u RR je spolehlivý motor, horší je to s GM převodovkou, která u toho je. Dost ráda odchází, na tak těžké auto to není žádný závodník, ale po chipu to je bez problému použitelné. TD6 se ale dávala pouze do ročníků 2002-2005, tzn. předfacelift, kdy to bylo pod BMW. Za dob Fordu/Jaguaru tam najdeš 3,6 diesel s ZF převodovkou. K tomu řekne více někdo jiný, obecně co vím, tak pokud to jede a je v pořádku, je to super, jak to začne zlobit, bývají s tím větší potíže. Převodovka u toho už drží.
2.7 TDV6 v RRS je stejná jako v D3, auto už je Ford/Jaguar, převodovka je u toho spolehlivé ZF. Horší je to s motorem, padají docela dost, buď na zadření, nebo na prasklou kliku, více se dočteš přímo ve vlákně o těchto motorech. Na druhou stranu jich jezdí mraky.
Benzíny jsou obecně daleko spolehlivější, ale je jich málo, hlavně v RRS.
Vzduchového podvozku se nemá smysl bát u obou, měchy stojí pár korun, kompresor taky není nejdražší a vydrží to dost.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- jungle
- Příspěvky: 86
- Registrován: 01 zář 2011 15:17
- tel.: 608962933
- auto: Nyní žádný LR
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě RR - dotaz
Za sebe bych prisetril a koupil 3,6 tdv8. Mam najeto 360 000 km a jezdi stale paradne, dlouhodoba spotreba pod 12 a oproti starsi 3,0 to jede nesrovnatelne lepe. Samozrejme jako u kazdeho ojeteho auta zalezi na konkretnim kusu a na stesti.
Preji stastnou ruku pri vyberu.
Preji stastnou ruku pri vyberu.
Re: Koupě RR - dotaz
Tak koupeno. Nakonec jsem vzal 2,7 HSE. Najeto ověřených 100 000 km. Uvidíme...
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Koupě RR - dotaz
Gratulace, jestli to má 100tis. reálných, tak to bude fešák. Pochlub se
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Koupě RR - dotaz
Fotky se dám. Teď probíhá seznamování s vozem...... Ač dělám s PC denně, připadám si jako naprostý počítačový analfabet........ Kdyby byl někdo s tímto autem z Prahy a okolí a byl ochotný se se někde s autem srazit na kafe abych nabral nějaké info, budu moc rád..... Návod v cz není a je toho opravdu hodně......
- jungle
- Příspěvky: 86
- Registrován: 01 zář 2011 15:17
- tel.: 608962933
- auto: Nyní žádný LR
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě RR - dotaz
Nevim jak na sporta ale na Discovery 3 tady nekde cesky navid je a ta auta jsou hodne podobna. Pripadne kdyby jsi ho nenasel napis mi SZ.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Re: Koupě RR - dotaz
Zkusím hledat...... Díky za tip
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Koupě RR - dotaz
Tady je na D3, což je velmi podobné.
https://uloz.to/!vMGLBouN1nrP/land-rove ... cka-v1-pdf
+ dílenský manuál
https://uloz.to/!uPdMfwxFm/land-rover-d ... manual-pdf
https://uloz.to/!vMGLBouN1nrP/land-rove ... cka-v1-pdf
+ dílenský manuál
https://uloz.to/!uPdMfwxFm/land-rover-d ... manual-pdf
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Koupě RR - dotaz
Díky moc. Na začátek super