RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Miras1
Příspěvky: 153
Registrován: 15 čer 2017 09:36
auto: RRC 1988 3.5V8
Bydliště: Prágl

RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi

#1 Příspěvek od Miras1 » 24 led 2018 23:12

Zeptám se - budu měnit nemrznoucí směs v chlazení. Nikde jsem tu nenašel jednoznačnou odpověď, jestli použít G11 nebo G12? Já jsem osobně pro modrou G11, budu stejně celý systém radši proplachovat.... A existuje nějaký návod, jak si udělat tlakovou zkoušku okruhu chlazení? Chci odpojit hadičku mezi chladičem a expanzkou u napojení do expanzky, dát tam T kus a připojit kompresor s manometrem. Tlak nizoučký do 1 bar... Bude to fungovat? A jak se tváříte na různé utěsńovače netěsností, co prý vyřeší drobné úniky? A co čistič chladiče - má cenu používat?
Dík.
M.
Range Rover Classic, 1988, 3.5V8, v renovaci

Miras1
Příspěvky: 153
Registrován: 15 čer 2017 09:36
auto: RRC 1988 3.5V8
Bydliště: Prágl

Re: RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi

#2 Příspěvek od Miras1 » 29 led 2018 09:07

Tak jsem udělal tlakovku a zjisil jsem únik okolo připojení na expanzní nádobku - to snad půjde zaletovat.
Příloha expanzka.jpg je dlouhodobě nedostupná.
Horší je ale únik vzadu na motoru - to jsem nedohledal odkud to je. Nenapadá někoho odkud to tam může téct?
za mtorem2.jpg
za mtorem2.jpg (58.46 KiB) Zobrazeno 800 x
Dík za radu a názory.
M.
Range Rover Classic, 1988, 3.5V8, v renovaci

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi

#3 Příspěvek od Mirko » 29 led 2018 09:19

To jenom stojí voda na těsnění "Véčka", a jelikož je motor nakloněný dozadu, tak to steče dozadu. Nejspíš tam teče z nějaké hadice kolem sání, např výhřev klapky atd, nebo to teče někde mezi sáním a hlavama, kde by právě to těsnění selhalo.

Odpovědět