Ahoj kluci,
potřeboval bych radu. O víkendu mě hodil rangie hlášku NÍZKÝ TLAK OLEJE, OKAMŽITĚ ZASTAVTE MOTOR. Plechové klepání, ale auto jelo. Nicméně odtah do servisu. Dnes mě servisman konečně hodil auto na zvedák a sundal olejovou vanu. Rozpadlá vodící lišta rozvodů (150 tis km) ucpala olejové čerpadlo.
Otázka tedy zní:
Koupit nové nebo se dá rozumně risknout použité? S novým/použitým čerpadlem samozřejmě nové rozvody, které mám už půl roku nachystané ve skříni
Moc díky za rady,
Miloslav
Olejové čerpadlo L322 4.4 (m62)
Re: Olejové čerpadlo L322 4.4 (m62)
Tak trošku si odpovím sám. Praskla vodící lišta na rozvodech a její úlomky ucpaly sítko olejového čerpadla
Teď nahazujeme jiné olejové čerpadlo, nové rozvody a budu se modlit, aby to bylo ok.
Teď nahazujeme jiné olejové čerpadlo, nové rozvody a budu se modlit, aby to bylo ok.
Re: Olejové čerpadlo L322 4.4 (m62)
No a tu vodící lištu dáváš taky novou ne? Pokud byla lišta plastová tak bych se o čerpadlo nebál a nechal původní čerpadlu to za pár minut nemohlo ublížit. No a hlavně řádně propláchnout motor aby se co nejvíc úlomků dostalo ven.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Olejové čerpadlo L322 4.4 (m62)
no delal jsem neco podobneho. ja to vzal cely z gruntu... priste to radsi hodim do srotu. ten motor je praprisernej, snad nehorsi co jsem kdy delal.. proste bmw
Re: Olejové čerpadlo L322 4.4 (m62)
Rozvody samozřejmě komplet, tak i lišty, napínáky atd...Zítra to kompletujeme, tak držte palce. Dal jsem rovnou i nové svíčky, retěz na olejové čerpadlo (byl vytahaný), klíňáky a nějaké drobnosti. Ufff, už aby to bylo.
Re: Olejové čerpadlo L322 4.4 (m62)
Tak nakonec se kompletovalo az dnes, o vikendu samozrejme chybelo jedno tesneni za par korun. Ale dulezite je, ze motor prede jak kote, takze ohromna radost.