EAS po 100
- Mešky
- Příspěvky: 838
- Registrován: 08 bře 2007 11:41
- tel.: 602465066
- Bydliště: Třeboň
- Kontaktovat uživatele:
EAS po 100
Máme další problém. Všechno je funkční jak má, jenom se nespíná kompresor. Pokud se spustí přes relé natvdo tak se auto zvedá jak má. Ptám se, kde je chyba?
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
No, přímo odpovědět bohužel neumím
Ale opět bych doporučil landywiki jako poměrně excelentní zdroj informací a nápadů...
Ale opět bych doporučil landywiki jako poměrně excelentní zdroj informací a nápadů...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Zřejmě spálená tepelná kontrola v tom kompresoru. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: EAS po 100
Opráším tohle téma, protože je blízko mému problému.
Škoda, že Mešky nenapsal, jak problém vyřešil....
Nějaký čas jsem pozoroval, že za jízdy auto mění výšku, přestože byla zamčená....nebyl čas to v zimě řešit, tak jsem si vydělal na kompresor....
Koupil jsem z fóra vyndané věci z auta (skoro nový kompresor, měchy, ventil blok po repasi). Vyměnil jsem kompresor, odblokoval EAS, v paměti závad se vracely dvě chyby - RL čidlo incorect a vehicle has moved....po zkušební jízdě zkušební jízdě (15km) se na kompresoru nedala udržet ruka, tak jsem ještě vyměnil ventil blok za ten údajně repasovaný a situace zůstala stejná, a ještě se kompresor přestal spouštět. Když jsem ho přes diagnostiku spustil a chvíli běžel, začal se spouštět už zase normálně.
Nemaje RL čidlo, projel jsem kontakty Kontoxem a chyba čidla zmizela a nevrací se - zůstáva jen vehicle has moved
Další věc, která začala s "novým" ventil blokem je, že při stání na místě komresor běží, vypne, začnou cvakat solenoidy ( výška běhá 1cm nahoru dolu), znovu sepne - solenoidy jsou ticho a tak pořád dokola . Nakonec jsem dal zpátky starý (také asi už repasovaný) blok, ale nic se nezměnilo - kompresor musím rozhýbat diagnostikou a na místě auto pulzuje nahoru/dolů....
Auto jinak zamčené výšku drží, měchy jsou rok staré.
Napadá mě tlakové čidlo bloku a čidla, které mají unavenou odporovou dráhu...přestože žádná taková chyba nevyskakuje....nebo máte jiný tip (zešílela ECU EAS...) ??
Škoda, že Mešky nenapsal, jak problém vyřešil....
Nějaký čas jsem pozoroval, že za jízdy auto mění výšku, přestože byla zamčená....nebyl čas to v zimě řešit, tak jsem si vydělal na kompresor....
Koupil jsem z fóra vyndané věci z auta (skoro nový kompresor, měchy, ventil blok po repasi). Vyměnil jsem kompresor, odblokoval EAS, v paměti závad se vracely dvě chyby - RL čidlo incorect a vehicle has moved....po zkušební jízdě zkušební jízdě (15km) se na kompresoru nedala udržet ruka, tak jsem ještě vyměnil ventil blok za ten údajně repasovaný a situace zůstala stejná, a ještě se kompresor přestal spouštět. Když jsem ho přes diagnostiku spustil a chvíli běžel, začal se spouštět už zase normálně.
Nemaje RL čidlo, projel jsem kontakty Kontoxem a chyba čidla zmizela a nevrací se - zůstáva jen vehicle has moved
Další věc, která začala s "novým" ventil blokem je, že při stání na místě komresor běží, vypne, začnou cvakat solenoidy ( výška běhá 1cm nahoru dolu), znovu sepne - solenoidy jsou ticho a tak pořád dokola . Nakonec jsem dal zpátky starý (také asi už repasovaný) blok, ale nic se nezměnilo - kompresor musím rozhýbat diagnostikou a na místě auto pulzuje nahoru/dolů....
Auto jinak zamčené výšku drží, měchy jsou rok staré.
Napadá mě tlakové čidlo bloku a čidla, které mají unavenou odporovou dráhu...přestože žádná taková chyba nevyskakuje....nebo máte jiný tip (zešílela ECU EAS...) ??
Re: EAS po 100
mne Range tiez obcas chodi hore, dole aj ked stoji a kompresor sa obcas spusti. Ale nejako vyrazne sa neprehrieva...teda aspon zatial som to nespozoroval...ale velmi podstatne je, aby bol OK. Tzn. nevydrany piest a tesnenie.
Tlakovy spinac som menil za novy, pretoze obcas vyhodil chybu, ale chovalo sa to rovnako aj po vymene. Vymenil som vsetky tesnenia vo ventilovom bloku a stale rovnaky scenar. Asi tam bude este nejaky unik vzduchu, ale zistovat sa mi ho teraz nechce...EAS funguje bez chyb.
Tlakovy spinac som menil za novy, pretoze obcas vyhodil chybu, ale chovalo sa to rovnako aj po vymene. Vymenil som vsetky tesnenia vo ventilovom bloku a stale rovnaky scenar. Asi tam bude este nejaky unik vzduchu, ale zistovat sa mi ho teraz nechce...EAS funguje bez chyb.
Naposledy upravil(a) teslo dne 17 kvě 2013 09:17, celkem upraveno 1 x.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: EAS po 100
Je jako nový, snad i origo (ne Dunlop) a prázdné auto nafouká v pohodě.
Já sázím na možná dva současné problémy čidla výšky + tlaku....jen jsem chtěl znát názor ostatních, než je objednám třeba zbytečně. Podle chaotického chování předpokládám elektronický problém...
Já sázím na možná dva současné problémy čidla výšky + tlaku....jen jsem chtěl znát názor ostatních, než je objednám třeba zbytečně. Podle chaotického chování předpokládám elektronický problém...
Re: EAS po 100
este som upravil moj prispevok vyssie o skusenost s tlakovym spinacom...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: EAS po 100
Nikdo nic jiného ?
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS po 100
hore dole je vadne cidlo...teslo píše:este som upravil moj prispevok vyssie o skusenost s tlakovym spinacom...
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: EAS po 100
Možná jsem to vyřešil...... FL čidlo mělo zatuhlá raménka, po vyčistění a namazání se EAS začal chovat vcelku normálně.
Bohužel při kontrole FR čidla jsem s ním asi hýbal víc, než je zvyklé - začalo ukazoval ve Standartní poloze nesmysly a EAS házel chybu. Projel jsem to kolem bloku a zlepšilo se to - každopádně to už je "normální" porucha .
Dnes to prověřím na o něco delší cestě.
Podezíral jsem nejvíc čidla, mátlo mne, že to nevyhazovalo žádnou chybu....jak to pružilo v tom gumovém raménku, tak zřejmě nebyl schopen najít správnou polohu, chodil nahoru/dolu (až mě to stálo kompresor)....taky nejvíc se choval divně při stání, nebo na klidné silnici.
Bohužel při kontrole FR čidla jsem s ním asi hýbal víc, než je zvyklé - začalo ukazoval ve Standartní poloze nesmysly a EAS házel chybu. Projel jsem to kolem bloku a zlepšilo se to - každopádně to už je "normální" porucha .
Dnes to prověřím na o něco delší cestě.
Podezíral jsem nejvíc čidla, mátlo mne, že to nevyhazovalo žádnou chybu....jak to pružilo v tom gumovém raménku, tak zřejmě nebyl schopen najít správnou polohu, chodil nahoru/dolu (až mě to stálo kompresor)....taky nejvíc se choval divně při stání, nebo na klidné silnici.
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: EAS po 100
Aktualizace...chození nahoru/dolu se pravděpodobně vyřešilo, i když tedy někdy mám za jízdy pocit, že to dělá - ale to je asi už moje paranoia .Chyba v EAS je jen jedna - Vehicle has moved.
Tohle je tedy jakž takž.....ovšem stále se potýkám s tím, že když přijdu ke studenému autu, nenaběhne kompresor. Zapnu-li ho přes diagnostiku a nechám minutu-dvě ( ta doba se mírně různí dle nálady), pak už běhá. Bez zapnutí přes diagnostiku kompresor mlčí. Zbytek EAS chodí normálně - do doby než mu dojde vzduch, dokonce to vypadá, že si s ním vystačí déle, než když má k dispozici kompresor.
Kdyby vás něco napadlo.....
Tohle je tedy jakž takž.....ovšem stále se potýkám s tím, že když přijdu ke studenému autu, nenaběhne kompresor. Zapnu-li ho přes diagnostiku a nechám minutu-dvě ( ta doba se mírně různí dle nálady), pak už běhá. Bez zapnutí přes diagnostiku kompresor mlčí. Zbytek EAS chodí normálně - do doby než mu dojde vzduch, dokonce to vypadá, že si s ním vystačí déle, než když má k dispozici kompresor.
Kdyby vás něco napadlo.....
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS po 100
pouze tlakove cidlo a jednotka ovlivnuje zapinani kompresoru, a dale kompresor blokuje termalni pojistka. nic vic...
Re: EAS po 100
Ahoj,opráším tohle téma.
Mám RR P38 DSE,po nastartování se nesepne kompresor,když ho spustím diagnostikou tak normálně nafoukám 10atm. EAS funguje jak má než dojde vzduch,dal jsem druhý tlakový spínač,druhou ŘJ EAS,druhý relátko,druhý zpožďovací relé,tepelná pojistka v kompresoru je ok,na tlakovej spínač napětí jde i spíná jak má,ale kompresor mlčí,jede jenom přez diagnostiku a v ŘJ EAS žádné chyby.Už nevím co omrknout.
Mám RR P38 DSE,po nastartování se nesepne kompresor,když ho spustím diagnostikou tak normálně nafoukám 10atm. EAS funguje jak má než dojde vzduch,dal jsem druhý tlakový spínač,druhou ŘJ EAS,druhý relátko,druhý zpožďovací relé,tepelná pojistka v kompresoru je ok,na tlakovej spínač napětí jde i spíná jak má,ale kompresor mlčí,jede jenom přez diagnostiku a v ŘJ EAS žádné chyby.Už nevím co omrknout.
- smeky
- Příspěvky: 136
- Registrován: 22 čer 2010 10:11
- tel.: 731139441
- auto: RR P38 DSE 2001
- Bydliště: Bruntálsko
Re: EAS po 100
Občas ,hlevně když auto dlouho stojí,nespustí se mi kompresor i když je malý tlak- mám tam malý budík na měření. Jediné co mi vždy pomůže je vyndání pojistky č.29 na 5 sek. a zase zasunutí zpět vše při nastartovaném motorů.Jinak nemám problém. Ještě k těm čidlům na výšky. Vyndat ven,na víčku čidla odřezat ten malý lem a sundat víčko,je pod ním těsnící gumička. Tím jsem se dostal dovnitř. Vyčistil jsem Kontoxem a několikrát zahýbal potom nasadil zpět vičko a zalepil. Čidlo přestalo ukazovat blbosti.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS po 100
Fakt je ten ze jsem se s touhle problematikou uz setkal. A nepochopil jsem co mu vadi. kdyz sledujes hodnoty termalni pojistky a tlaku na vent. bloku. Jake je mas po vytazeni a znova nasazeni pojistky č. 29? A jake jsou pred vytazenim?
- smeky
- Příspěvky: 136
- Registrován: 22 čer 2010 10:11
- tel.: 731139441
- auto: RR P38 DSE 2001
- Bydliště: Bruntálsko
Re: EAS po 100
Budikem měřím jen únik ze zásobniku ,co jsem vypozoroval tak kompresor spíná při 4 ,ale někdy prostě nesepne,auto je studený ,tlak třeba 3 a nic. Vytáhnu pojistku ,dám zpět a kompresor jede.Dělá to jen někdy. Mě to v ničem nevadí ,jen reaguji na dotaz miloše5
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS po 100
smeky píše:Budikem měřím jen únik ze zásobniku ,co jsem vypozoroval tak kompresor spíná při 4 ,ale někdy prostě nesepne,auto je studený ,tlak třeba 3 a nic. Vytáhnu pojistku ,dám zpět a kompresor jede.Dělá to jen někdy. Mě to v ničem nevadí ,jen reaguji na dotaz miloše5
to mas asi spatny budik nebo sem na tom aute predelaval cidlo tlaku z 8,5-11atm na 6,5-8,5atm
jinak standartni p38 vypina pri 11-11,5atm a zapina pri 8,5atm.
Podle me tvuj problem bude v relatku nebo necem silovem, popr pojistkovnice (bude nekde chybet napeti) Ty pojistkovnice odchazeji hodne, starim a teplotou.