EAS po 100

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: EAS po 100

#21 Příspěvek od teslo » 21 pro 2016 15:33

ja sa tiez pohravam s myslienkou znizit tlak v systeme. Namiesto origo cidla pouzit cidlo napr. pre ARB uzavierky: 70-100psi. Ked sa k tomu raz dostanem, tak dam vediet :roll: :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS po 100

#22 Příspěvek od Kokesek » 21 pro 2016 17:45

Ja to predelavam uz dlouho, a je pravda ze se minimalne 3x prodlouzi zivotnost kompresoru. Problem je ze nesezenes spinaci tlakove cidlo. Vsechny jsou rozpinaci. tzn. ze sem tam vradil rele abych to negoval. Tlak potrebny pro mechy MAX 4,5atm. to co oni predvadeji s tak jednoduchym kompresorem do 11bar je uplny nesmysl. jedina nevyhoda je ze auto das pouze jednou nahoru a ne vickrat za sebou. Musis proste cekat protoze ve vzdusniku nemas takovou zasobu.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

milos5
Příspěvky: 12
Registrován: 28 bře 2009 20:56
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS po 100

#23 Příspěvek od milos5 » 21 pro 2016 19:28

Ahoj,mam tam budík na tlak ve vzdušníku a tlakový spínač spíná 14v pro ŘJ při cca 10,5atm a vypíná při cca 8,5atm,napětí z pojistky č29 přez zpožďovací relé a tlakový spínač na ŘJ je ok.Jinak žádý chyby to v ŘJ nepíše,ani čidla ani ventil prostě nic.

milos5
Příspěvky: 12
Registrován: 28 bře 2009 20:56
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS po 100

#24 Příspěvek od milos5 » 08 dub 2017 21:05

Ahoj,tak problém s kompresorem vyřešen.v kompresoru proletován tištěný spoj (odstraněny přechoďáky) a už to maká jako nové. :clap

Odpovědět