pomoc s EAS

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od MartinMM » 12 čer 2008 00:18

cenda111 píše:Mě to čas od času prostě zablokuje celý EAS!Jakého tlaku musí dosáhnout systém,aby vypnul kompresor?A kdy zas zapíná?
Presne to mi to delalo, vymenil sem snimace vysky mechy a kompresor a nakonec to byl ten snimac tlaku, jakej ma byt tllak nevim ale kdyz je snimac tlaku spatnej tak tlak ani nedrzi v okruhu- poznas to podle to ze kdyz nastartujes , tak trva nejakou dobu nez se mechy zacnou nafukovat coz je spatne - mechy se musi nafukovat hned a auto zvedat taky ,, kdyz ne tak neni v okruhu zadnej tlak a musi se cekat az vse kommpresor dofouka cca pet az deset minut

ben

#62 Příspěvek od ben » 12 čer 2008 15:17

Hele ale u naftaku to trva dele nez se nafoukne ne?

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od OC » 12 čer 2008 16:10

ben píše:Hele ale u naftaku to trva dele nez se nafoukne ne?
Nemělo by. Proč leda?

Jinak hodně podrobně je to celé popsané třeba tady.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

ben

#64 Příspěvek od ben » 12 čer 2008 18:23

No cetl jsem to na nemeckym foru. me to trva dlouho nez se zahreje motor( naftak se ohreje jen pohybem) potom uz je to v pohode, kdyz jedu a motor je teply tak kdyz dam vystupni pozici a zase naopak tak to jde celkem rychle.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od OC » 12 čer 2008 18:27

Ale jak to souvisí s teplotou motoru?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

ben

#66 Příspěvek od ben » 12 čer 2008 19:04

No to kdybych vedel tak to reknu... Nevim no, ja ten EAS moc neznam... :oops:

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od MartinMM » 12 čer 2008 23:15

Je jedno ci je to benzin nebo nafta - me to trvalo drive dlouho jelikoz tlak se stracel pres zmineny ventyl a byli i spatne mechy , kdyz jsou mechy dobre a to znamena ze auto stoji nafoukane den noc a vice tak se i z polohy vystupovani musi nafukovat hned po nastartovani , kdyz ne tak tlak v systemu neni a musi se dofoukat a to pak trva , je pravda ze nekdy musim lehce pridat plyn jako by to cekalo na nejakej impuls ale zveda se to hned :wink:

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#68 Příspěvek od cenda111 » 16 čer 2008 11:55

Já teď když nechám auto v garáži padne mi na levé přední kolo!Občas počítač vyhodí hlášku "trvale vysoký tlak v systému" .Může to dělat to čidlo tlaku?Měchy mám dobrý,když odpojim konektory a nafouknu měchy tak drží týden v pohodě.

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od MartinMM » 16 čer 2008 12:07

cenda111 píše:Já teď když nechám auto v garáži padne mi na levé přední kolo!Občas počítač vyhodí hlášku "trvale vysoký tlak v systému" .Může to dělat to čidlo tlaku?Měchy mám dobrý,když odpojim konektory a nafouknu měchy tak drží týden v pohodě.
hlaska asi sama nezmizi?? musis na vymaz pocitacem?? ono se muze stat ze mech ikdyz se tvari dobrej tak je spatnej - me v lete drzeli nafoukane dobre ale stacilo aby prituhlo a fucel - je taky dulezite kdyz se zveda auto v servise mit mechy sfoukle v poloze na vystupovani nebo jet na zvedak kde je auto na kolech , ja to nevedel a nechal nafoukle a jeden mech se odstrelil , dali jsme ho sice spatky ale uz to nebylo nikdy ono - co se tyce tveho problemu tak se skus snekym domluvit at ti pujci ventylovy blok , ja ho vymenil celej a svum dal protiuctem , byl tam spatnej sice jen ten snimac tlaku ale vyslo to na stejne penize a mam klid - do te doby sem byl v servisu kazdej mesic na vymaznuti chyb.

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#70 Příspěvek od cenda111 » 16 čer 2008 12:16

Já mám tu hlášku teď smázlou a mám odpojenej kompresor!

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#71 Příspěvek od cenda111 » 16 čer 2008 12:18

A na kolik tě to vyšlo?A kde se to dá takhle spáchat?

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od MartinMM » 16 čer 2008 12:36

Proc mas odpjenej kompresor?? spachat se to da tady na foru - skus eliota - kdyz ho mit nebude tak urcite poradi nebo tu napis jestli ho nekdo nema a pak se skusit domluvit ja dal ten svuj a pet tacu - novej snimac by stal triapul ale musel bych do servisu a z vymenou by to stalo stejne

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#73 Příspěvek od cenda111 » 16 čer 2008 12:49

Aby pořád nefoukal kompresor,protože nevypíná.Prostě to blbne!Na diagnostice to psalo "trvale vysoký tlak v systému a chybí signál od pravého zadního kola" Tak jsme zjistili,že je přerušenej drát od čidla výšky!A mysleli si,jak pojedem na smáznutí chyby a bude vše v poho.Jenže teď to hlásí ještě pořád tu chybu "trvale vysoký tlak v systému" tak mám odpojenej kompresor,aby pořád nefoukal.A teď to ještě začalo padat na to levý přední kolo.To před tim nedělalo

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od MartinMM » 16 čer 2008 13:14

a jak foukas?? nebo nejezdis?? tak proc ti ten snimac nevymeni?? kdyz jim to hlasi PC? neni to velka polozka, idealni by bylo ale pujcit celej blok a otestovat to at mas jistotu

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#75 Příspěvek od cenda111 » 16 čer 2008 14:29

Já mám takovej tuning EAS,že si nafouknu kompresorem měch od měchu zvlášť!A může řvát jak chce!Zkusim někoho kdo mi to půjčí na odzkoušení!

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od MartinMM » 16 čer 2008 16:32

cenda111 píše:Já mám takovej tuning EAS,že si nafouknu kompresorem měch od měchu zvlášť!A může řvát jak chce!Zkusim někoho kdo mi to půjčí na odzkoušení!
AHA ty mas tu vychytavku taky si to musim rychle udelat kdyby nahodou :lol:

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#77 Příspěvek od cenda111 » 13 pro 2008 15:08

neví někdo jak sou zapojený vzduchové trubičky k měchům na EAS boxu?Možná mám trubičky přehozené.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od OC » 13 pro 2008 16:35

Mělo by to (spolu se spoustou dalších podrobných informací) být ve workshop manuálu. Za ty další podrobné informace ručím, konkrétně za toto ne (hledal jsem tam jiné věci).
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#79 Příspěvek od cenda111 » 17 pro 2008 17:24

tam to právě není

lisaak
Příspěvky: 13
Registrován: 24 led 2008 01:31

#80 Příspěvek od lisaak » 19 pro 2008 12:44

1 a 2 jsou k zadním měchům a myslím, že vrchní je levý (ale to je bez záruky), 3 a 4 jsou přední, ale ty jsem ještě nerozebíral tak nevím který je který.
RR '96 4.6 HSE

Odpovědět