L322 emulátor steering lock ECU

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 emulátor steering lock ECU

#21 Příspěvek od Kokesek » 29 kvě 2020 07:07

Neco naplanujem...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: L322 emulátor steering lock ECU

#22 Příspěvek od merlin » 30 kvě 2020 09:18

baterku jsem nechal odpojenou 24h, plně nabytá, startuje normálně, ale píše HDC Fault System Not Available, bliká redukce a chyba převodovky. To se domnívám, že bylo způsobený slabší baterkou a řj se napraví správným napětím. Bohužel.
Je potřeba diag? A zvládne to iCarsoft? Budu tedy muset něco koupit?
Díky za reakce
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3879
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 emulátor steering lock ECU

#23 Příspěvek od Lukasino » 30 kvě 2020 11:22

Icarsoft Ti řekne, co je uložené v chybách a případně se můžeš podívat na live data. Určitě pomůže. Ale není třeba schopná testovat akční členy nebo něco takového...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

JSK
Příspěvky: 350
Registrován: 01 srp 2012 16:05
tel.: 734214238
auto: RRS TDV8
Bydliště: ČB

Re: L322 emulátor steering lock ECU

#24 Příspěvek od JSK » 23 čer 2020 22:52

Ještě jsem objevil jeden alternativní způsob rozhýbání zámku. Po odstrojení plastů ze sloupku řízení uvidíte při pohledu shora na sloupek plechovou podlouhlou zátku. Je upevněna zobáčky, které se zaseknou do těla sloupku. Zátku vydloubnout, jde to celkem dobře, případnou její deformaci lehce srovnáte. Do pravé části otvoru, hlavně blíže k přístrojovce, nastříkat WD40 a 15 min počkat. Dostanete se tím do přibližně stejného místa jako navrtaným přídavným otvorem. WD uvolní nalepené nečistoty na solenoidu pojistky zámku a ten se potom zase může pohybovat v celém rozsahu a spínat tak koncové spínače, které má uvnitř sebe. Nesepnutí onoho koncáku je důvodem pro neodblokování spínací skříňky. Emulátor steering locku jen elektronicky obchází nepohyblivost solenoidu.

Odpovědět