TDV8 3,6 alebo 4,4 tdv8? co vybrat?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
QUADXXX
Příspěvky: 48
Registrován: 19 led 2015 09:20
auto: RR 3,6TD
Bydliště: Nitra

TDV8 3,6 alebo 4,4 tdv8? co vybrat?

#1 Příspěvek od QUADXXX » 15 kvě 2017 09:37

caute, rozmyslam ze vymenim mojho RR 3,6 za novsi facelift od 2010. a teraz ta dilema. mam pozerat skorej 3,6? alebo mam uz radsej ist do 4,4tdv8? s 3,6 som spokojny, ale ci nemam skorej pozerat po modernejsom motore, a hlavne 8kvalt. ake su vase nazory? dikes
alebo mam ist do benzinu?
byvale Okta I, II, BMW X5,bmw X3, Audi A6, L322 3,6TDV8(cervene)
teraz Disco 4 SDV6
L322 3,6 TDV8
VW Phaeton 3.0Tdi

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TDV8 3,6 alebo 4,4 tdv8? co vybrat?

#2 Příspěvek od low » 15 kvě 2017 10:00

Staci se s tim svezt a pochopis ze jedina mozna volba je 4,4 tdv8
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
QUADXXX
Příspěvky: 48
Registrován: 19 led 2015 09:20
auto: RR 3,6TD
Bydliště: Nitra

Re: TDV8 3,6 alebo 4,4 tdv8? co vybrat?

#3 Příspěvek od QUADXXX » 15 kvě 2017 11:50

po upraveni riadiacej jednotky, auto pekne taha uz odspodu, ale asi ta 8st. prevodovka ma presvedci, no urcite sa pojdem na tom previest.
byvale Okta I, II, BMW X5,bmw X3, Audi A6, L322 3,6TDV8(cervene)
teraz Disco 4 SDV6
L322 3,6 TDV8
VW Phaeton 3.0Tdi

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 656
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: TDV8 3,6 alebo 4,4 tdv8? co vybrat?

#4 Příspěvek od mipr » 16 kvě 2017 17:50

8st. prevodovka = nizsia spotreba
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: TDV8 3,6 alebo 4,4 tdv8? co vybrat?

#5 Příspěvek od Badus » 16 kvě 2017 20:11

Dyt to nic nezere uz tak...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: TDV8 3,6 alebo 4,4 tdv8? co vybrat?

#6 Příspěvek od Maxsel » 17 kvě 2017 22:58

Neexistuje žádný důvod, proč nevzít 4.4. Větší výkon, nižší spotřeba a je to pořád jen evoluce toho samého motoru. A ten osmikvalt je (zatím) považovaný na nejspolehlivější ZF-ko v LR.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: TDV8 3,6 alebo 4,4 tdv8? co vybrat?

#7 Příspěvek od Kokesek » 25 kvě 2017 20:44

Maxsel píše: 17 kvě 2017 22:58 Neexistuje žádný důvod, proč nevzít 4.4. Větší výkon, nižší spotřeba a je to pořád jen evoluce toho samého motoru. A ten osmikvalt je (zatím) považovaný na nejspolehlivější ZF-ko v LR.
Nemuzu souhlasit. podle me je stale nejspolehlivejsi 6HP.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Skalik
Příspěvky: 74
Registrován: 22 led 2017 21:51

Re: TDV8 3,6 alebo 4,4 tdv8? co vybrat?

#8 Příspěvek od Skalik » 25 kvě 2017 21:59

Maxsel píše: 17 kvě 2017 22:58 Neexistuje žádný důvod, proč nevzít 4.4. Větší výkon, nižší spotřeba a je to pořád jen evoluce toho samého motoru. A ten osmikvalt je (zatím) považovaný na nejspolehlivější ZF-ko v LR.
Minimálně by ten 8st ZF měl něco snýst, když ho dávají do Hellcatu a s úpravama i do Deamona nebo i do silný 4x4 jako je grand cherokee srt.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: TDV8 3,6 alebo 4,4 tdv8? co vybrat?

#9 Příspěvek od Kokesek » 26 kvě 2017 16:14

Skalik píše: 25 kvě 2017 21:59
Maxsel píše: 17 kvě 2017 22:58 Neexistuje žádný důvod, proč nevzít 4.4. Větší výkon, nižší spotřeba a je to pořád jen evoluce toho samého motoru. A ten osmikvalt je (zatím) považovaný na nejspolehlivější ZF-ko v LR.
Minimálně by ten 8st ZF měl něco snýst, když ho dávají do Hellcatu a s úpravama i do Deamona nebo i do silný 4x4 jako je grand cherokee srt.
vsak se taky sype...prvni 8hp meli planety usazene v hlinikovem obalu. Resil sem mnoho takto oddelnych prevodovovek.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět