L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
funny2112
Příspěvky: 38
Registrován: 14 bře 2016 17:58
auto: Range Rover L322 4.2
Bydliště: Zilina
Kontaktovat uživatele:

L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#1 Příspěvek od funny2112 » 18 led 2017 18:13

Zdravim . Pliizz o radu kde mam zacat hladat ? V tychto chladnych dnoch zacalo auto blbnut pri studenych startoch kolisaju otacky na volnobehu a pri rozjazde zacne auto triast a hodi ho do nudzaku s hlaskou Reduced engine performace a svieti popripadne blika kontrolka motoru . Po zohriatii je to v pohode . Na plyn to prepne bez trhania .
Mam diagnostiku Icarsoft i930 - a ta ukazala ,
P0300-Random misfire detected
P0316- misfire detected on start-up first 1000 revolutions
P0088- Fuel rail system pressure -too high
P0087-Fuel rail system pressure-too low
+ vsetky valce misfire detected :(

naposledy som menil palivovy filter , vstreky som cistil+vymenene gumicky , sviecky som menil cca pred rokom NGK iridium tak isto aj vzduchovy filter ,
Diki za vsetky rady

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#2 Příspěvek od Kokesek » 18 led 2017 18:49

funny2112 píše: 18 led 2017 18:13 Zdravim . Pliizz o radu kde mam zacat hladat ? V tychto chladnych dnoch zacalo auto blbnut pri studenych startoch kolisaju otacky na volnobehu a pri rozjazde zacne auto triast a hodi ho do nudzaku s hlaskou Reduced engine performace a svieti popripadne blika kontrolka motoru . Po zohriatii je to v pohode . Na plyn to prepne bez trhania .
Mam diagnostiku Icarsoft i930 - a ta ukazala ,
P0300-Random misfire detected
P0316- misfire detected on start-up first 1000 revolutions
P0088- Fuel rail system pressure -too high
P0087-Fuel rail system pressure-too low
+ vsetky valce misfire detected :(

naposledy som menil palivovy filter , vstreky som cistil+vymenene gumicky , sviecky som menil cca pred rokom NGK iridium tak isto aj vzduchovy filter ,
Diki za vsetky rady
pokud je primarnim problemem palivo a jeho regulace, poradi bych videl takto.

Zkontrolovat opticky cistotu v nadrzi a zmerit regulovany tlak paliva. Pak bych pres diagnostiku kouknul na korekce zapalu jestli mi tlak paliva nerozhazuje vstrikovani. tzn. volnobeh plny vykon apod. a jestli ano tak bych vythanul vstriky a dal je na porovnani mnozstvi. To ze to ma za studena vynachani zapalu muze byt chudou nebo bohatou smesi, ktera se da pozorovat na labdach nebo na pomeru smesi pres diag. Dalsi vec je jak maji plynari vyreseny odpojeni cerpadla pri zapnuti plynu, ale to by delalo blosti hlavne na plyn a ne na benzin. Dava se tam obtokovy ventil (tzv. bypass) nebo jednotka ktera simuluje odber cerpadla.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

mato_srubka
Příspěvky: 459
Registrován: 27 srp 2013 19:24
auto: DiscoII V8

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#3 Příspěvek od mato_srubka » 18 led 2017 18:51

Nie som až taký odborník, ale mám pocit že "iridiové" sviečky nemajú rady LPG. Ak tam máš "misfire", tak to bude niečo okolo spaľovania zmesy, teda buď palivo alebo zapaľovanie.

Ako prvé by som skúsil práve tie sviečky. Aspoň ich pozrieť, v akom stave sú elektródy a keď tak možno aj vymeniť, keďže je to nie drahé.

Za druhé by som sa zaujímal aj o to kolísanie tlaku paliva. Dajú sa ti načítavať live data pri jazde, že by si pozrel, kedy je ten tlak nízky a kedy vysoký? Mi to príde, ako keby chcela ECU niečo doregulovávať :wring
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu

Uživatelský avatar
funny2112
Příspěvky: 38
Registrován: 14 bře 2016 17:58
auto: Range Rover L322 4.2
Bydliště: Zilina
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#4 Příspěvek od funny2112 » 18 led 2017 19:00

Diki za radu a chcem sa spytat mohla by tento problem sposobovat aj elektricka vodna pumpa ? alebo update softu ?

Ten tlak paliva popripade misfire pocitadlo , MAP, MAF , skusim vycitat z diag ze ake hodnoty to ukazuje.
Zaujimave je ze cez leto s tym problem nemam

Uživatelský avatar
funny2112
Příspěvky: 38
Registrován: 14 bře 2016 17:58
auto: Range Rover L322 4.2
Bydliště: Zilina
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#5 Příspěvek od funny2112 » 18 led 2017 19:06

Skusim to nacitat tie live data ked pojdem z prace auto bude dost vychladnute . Ake sviecky by si odporucil ?

Uživatelský avatar
Paczqo
Příspěvky: 231
Registrován: 24 srp 2015 09:33
tel.: HTC U Ultra
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Hradec Králové

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#6 Příspěvek od Paczqo » 18 led 2017 20:10

Stejnej problem sice na jeepu s LPG ale i stejné svíčky, nakonec jsem se vyprdnul na všechny iridiove nebo pro lpg a dal tam ty co doporučuje výrobce a u D3 mam v plánu udělat to samé a nezkoušet nějake jine.
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE

Maarty82
Příspěvky: 214
Registrován: 28 úno 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#7 Příspěvek od Maarty82 » 18 led 2017 20:16

Paczqo píše: 18 led 2017 20:10 Stejnej problem sice na jeepu s LPG ale i stejné svíčky, nakonec jsem se vyprdnul na všechny iridiove nebo pro lpg a dal tam ty co doporučuje výrobce a u D3 mam v plánu udělat to samé a nezkoušet nějake jine.

to samé peugot 406 .svíce na plyn,po po půl roce v pr..... . a k tomu lišta s cívkama K.O
svíce dané co tam dávaj fabricky + nová lišta a dva roky v poho

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#8 Příspěvek od Maxsel » 19 led 2017 01:18

mato_srubka píše: 18 led 2017 18:51 ...Mi to príde, ako keby chcela ECU niečo doregulovávať :wring
Vzhledem na kombinaci motoru 4.2 SC a pohonu na LPG bych zkusil změřit tlaky a zkontroloval, zda nejsou podpálené ventily. Tenhle motor prostě pohon na LPG nedává.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#9 Příspěvek od eliott » 19 led 2017 06:37

To by zlobilo i za tepla
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#10 Příspěvek od MadTom » 19 led 2017 07:46

Možná jsem vedle, ale po zkušenostech a ucpaným benzínovým vstřikovačem v nedávné době, bych začal přemýšlením, jestli to nedělá problémy od posledního tankování. Mám dojem, že kvalita benzínu se opět zhoršila.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
funny2112
Příspěvky: 38
Registrován: 14 bře 2016 17:58
auto: Range Rover L322 4.2
Bydliště: Zilina
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#11 Příspěvek od funny2112 » 19 led 2017 11:26

Diki za rady nasiel som sviecky s cislom LR005253 a 4550157 .
toto by mohla byt dobra volba ? champion RC10WYP4
Natankoval som pol nadrze na slovnafte 99+ premium a nalial som do nadrze aditivum
Přílohy
IMG_9381.JPG
IMG_9381.JPG (61.68 KiB) Zobrazeno 4532 x

Uživatelský avatar
funny2112
Příspěvky: 38
Registrován: 14 bře 2016 17:58
auto: Range Rover L322 4.2
Bydliště: Zilina
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#12 Příspěvek od funny2112 » 19 led 2017 11:33

Vcera vecer ked bolo -11 tak ukazovala diagnostika na volnobehu

Fuel rail preasure (gauge) 258kpa
Intake Manifold Absolute Preasure 63 kpa
Mass Air Flow 5.14 g/s

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 705
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#13 Příspěvek od pooh » 19 led 2017 17:40

funny2112 píše: 19 led 2017 11:33 Vcera vecer ked bolo -11 tak ukazovala diagnostika na volnobehu

Fuel rail preasure (gauge) 258kpa
Intake Manifold Absolute Preasure 63 kpa
Mass Air Flow 5.14 g/s
fuel rail pressure nemal by byt 335kpa na volnobehu? a normalna hodnota na MAF je 11,11-13.88 g/s na volnobehu podla mudrej knizky
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
funny2112
Příspěvky: 38
Registrován: 14 bře 2016 17:58
auto: Range Rover L322 4.2
Bydliště: Zilina
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 2005 Reduced engine performance 4.2 Superchrged LPG , kat off

#14 Příspěvek od funny2112 » 18 zář 2017 10:41

Chalani prisiel cas STK a EK :( , jasne ze som nepresiel nahodil som nove lambda sondy nove katy ,
ale rozsah merania lambda sond nebol v rozmedzi od 0,970 po 1,030.
A tu to zacina .
Mam diagnostiku icarsoft , a po tom ako som dal zobrazit grafy tak to zacalo pekne kreslit .
Chybu mi napisalo P0175 System Too Rich Bank 2 Pending
spotreba 22,3 litra ,

Vedeli by ste mi poradit odkial zacat ?
Poslem meranie v exceli

diki moc
Přílohy
meranie.rar
(6.64 KiB) Staženo 99 x

Odpovědět