L322/BMW a plyn?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322/BMW a plyn?

#21 Příspěvek od gregori » 19 led 2017 13:18

Děkuji, poptal jsem.

Ty tam máš konkrétně jaký systém?
A spokojenost, nebo něco musíš řešit?

Díky, M.

RostaO
Příspěvky: 272
Registrován: 25 bře 2009 14:29
tel.: Samsung
auto: SIII
Bydliště: Brno

Re: L322/BMW a plyn?

#22 Příspěvek od RostaO » 19 led 2017 13:19

...me to delal Unger. (www.autounger.cz)
Stalo to neco pres 40 (nepamatuju si to presne - i kdyz je to jenom rok), ale chtel jsem vsechny komponenty italsky a ne z Polska. Nadvakrat to pak novy serizoval a od te doby to neresim. Akorat mi obcas hodi lambdy motor do nouzaku (resp. rozsviti se kontrolka na palubce, ale jede to furt stejne), ale to taky neresim.
LR SIII

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: L322/BMW a plyn?

#23 Příspěvek od Mirko » 19 led 2017 15:04

Před pár měsíci mi dával do Classica Lovato sekvenci a od té doby jsme se neviděli a auto šlape a jezdím s ním skoro každý den, zatím ale jen asi 4000 km. L322 je v provedení BRC a má s tím najeto nějakých 50 tis. km. Zkraje se trochu ladil, nakonec se zjistilo, že to byli cívky, které se topili v oleji. Opět to potvrzuje, že problém, který se na benzín ještě neprojeví je LPG už poznat. Jinak bez údržby. Předtím mi pan Kolbábek dával klasický systém do Classica 3,9, později s motorem 4,6 tento systém předělával pro větší motor a ladil, aby z toho vytáhl co největší výkon.
K Ungerům jsem jezdíval dříve s emisemi a ladění a byl tam jeden celkem schopný pan, Čada, ale už tam nedělá. Asi dvakrát mě po jejích seřízení odtahovali z nejbližší křižovatky, takže už jsem to s nimi vzdal. Ale to bylo se starým Classicem a směšovačem, ty novější systémy a auta asi jsou "schopnější" sami o sobě.

Odpovědět