Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#1 Příspěvek od uhlic » 09 lis 2016 21:09

ahoj, dneska som prisiel k autu a mal som vyfucane predne mechy. Nastartoval som dofukali a drzali ale ako nahle som auto vypol z motoroveho priestoru som pocul unikat vzduch. Neskumal som to este blizsie a chcem sa spytat ci uz mal niekto takyto problem a na co sa mam pripravit. diky za postrehy

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#2 Příspěvek od teslo » 10 lis 2016 07:49

neboj niesi sam :roll: Priprav sa na to, ze budes musiet najst miesto uniku (mechy, vedenie, ventilovy blok) :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#3 Příspěvek od Kokesek » 10 lis 2016 08:01

uhlic píše:ahoj, dneska som prisiel k autu a mal som vyfucane predne mechy. Nastartoval som dofukali a drzali ale ako nahle som auto vypol z motoroveho priestoru som pocul unikat vzduch. Neskumal som to este blizsie a chcem sa spytat ci uz mal niekto takyto problem a na co sa mam pripravit. diky za postrehy
ochladilo se a to je pricina uniku...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Balu1989
Příspěvky: 598
Registrován: 30 zář 2013 10:44
tel.: 725 594 313
auto: D4
Bydliště: Dobříčkov (Benešov)

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#4 Příspěvek od Balu1989 » 10 lis 2016 08:31

podle toho poznáš, že je zima :grin:
mě drží podvozek jaro, léto, podzim, ale příjdou teploty kolem nuly a přes noc se mi vyfoukne, ale stejně ho :heart

Honza
PER ASPERA AD ASTRA

P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#5 Příspěvek od uhlic » 10 lis 2016 22:18

jeto dost pocut tak dufam ze to hned najdem a myslim ze to ide niekde od bloku alebo kompresoru pripadne predny mech lavy ale skor vyfuci pravy takze blok alebo kompresor......teoreticky keby bol blok alebo kompresor vadny aka narocna je oprava s opravnymi sadami?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#6 Příspěvek od teslo » 14 lis 2016 10:36

to zalezi od toho aky si zrucny :) prip. si vygoogli niekde postup, aby si mal predstavu :idea:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#7 Příspěvek od Dario345 » 16 lis 2016 07:58

Já mám po ochlazení problém možná ještě výraznější. Auto mě spadne téměř hned a občas mu i dost trvá, než se zase zvedne. Při špatné konstelaci hvězd klidně i několik minut. Měnil jsem 2 měchy, 14dní to valilo jak nikdy předtím a teď to je katastrofa :-(

Uživatelský avatar
zata
Příspěvky: 273
Registrován: 15 črc 2013 12:13
auto: D4, Citigo
Bydliště: Ústí n/L

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#8 Příspěvek od zata » 16 lis 2016 08:11

Doporučuji vyměnit všechny měchy, sušičku vzduchu a filtr na bloku a pokud máš v pohodě kompresor a blok, je to bezproblémové a komfortní.
Kamarádovi se stalo, že v sušičce měl místo kuliček spíše jen prach a ten mu neustále zanášel ventilky v bloku a ten mu tím pádem neustále podcházel, tak pozor i na to :grin:
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#9 Příspěvek od MadTom » 16 lis 2016 09:00

Já když jsem otevřel kompresor na D2 tak z něj vytekla voda - sušička už prostě nesušila.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#10 Příspěvek od teslo » 16 lis 2016 10:08

P38 ma sofistikovany system, kedy je vysusac obojsmerny. Ked tlaci kompresor do systemu, tak vysusa vzduch z komresora a ked odpusta z mechov, tak ho zas cez vysusac v opacnom smere vypusta von. Tym asi vie nejaku cast vlhkosti odstranit.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#11 Příspěvek od MadTom » 16 lis 2016 10:37

U D2 je to takto taky a u náklaďáků se to takhle dělá běžně. Jenom to není 100% účinné, tak že se vysoušeč postupně vyčerpává.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#12 Příspěvek od teslo » 16 lis 2016 11:14

vysusac som par krat uz "generalkoval" a bol som prekvapeny, ze mu na prvy pohlad vobec nic nebolo
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#13 Příspěvek od MadTom » 16 lis 2016 12:11

Já jsem ty kuličky vysypal do plechového hrnku a nechal v něm na vařiči vysušit. A po ochlazení dal zpátky. Nějak se mi nechtělo shánět kartuši s kuličkama do náklaďáku a přesypávat je tam.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#14 Příspěvek od Dario345 » 18 lis 2016 17:17

Děkuju za rady :-) Zkusil jsem "vypéct" náplň sušičky na topení při cca 70°C. Pak jsem nasypal kuličky zpátky, ale zlepšení žádné.

Vypadá, že je v pánubohu levý zadní měch, protože když se auto začne zvedat, je zadní levý poslední, který se dofoukne a občas je u něho slyšet syčení - vyměním příští týden zadní měchy + filtr na kompresoru

Mám přetěsňovat EAS blok třeba jenom preventivně? Jak dlouho to může cca zabrat? Úplný kopyto nejsem, ale hodinář zrovna taky ne :-D

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#15 Příspěvek od uhlic » 18 lis 2016 20:55

Objednal som si opravné sady na ventiloveho bloku, kompresor aj sušič vzduchu uvidíme čo to správy.

Tiež sa mi včera dlho fukali predné mechy možno 5 minút ale ako sa nafúkli bolo to v pohode. Zamkol som podvozok tlačítko vedľa polôh podvozku a drží to.

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#16 Příspěvek od Dario345 » 19 lis 2016 12:08

Mám nový poznatek :-) Nechal jsem auto přes noc s otevřenýma dveřma, abych vyřadil eas a nekleslo. Tím bych vyloučil měchy?

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#17 Příspěvek od uhlic » 19 lis 2016 22:50

Nemôžu to byť snímače výšky? .... U mňa to bude nejaké tesnenie pretože pri mínusových teplotách počuť pri kompresor a bloku únik vzduchu.

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#18 Příspěvek od Dario345 » 21 lis 2016 18:30

Dario345 píše:Mám nový poznatek :-) Nechal jsem auto přes noc s otevřenýma dveřma, abych vyřadil eas a nekleslo. Tím bych vyloučil měchy?
Dneska jsem zase jel kus po dorazech (divný je, že nemám nikdy eas fault?). Tak jsem si řekl, že budu hledat a při umývání podvozku wapkou jsem uviděl bublinky na levým zadním měchu. Takže u mě je ten únik měchem asi tak markantní, že se to někdy prostě ani nezvedne nebo až po krucinál hodně dlouhé době. Zvláštní je, že když jsem to měl na nejvyšší polohu, tak auto vydrželo víc jak 24h bez změny výšky (při otevřených dveřích)

Pořád je co se učit :-)

PS: Jak jsi na tom s repasem EAS blocku? Děláš nějaké foto? Rád bych se potom kdyžtak inspiroval, co mě může čekat :-) Díky

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#19 Příspěvek od uhlic » 21 lis 2016 21:20

Ešte nemám diely doma prídu asi zajtra

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#20 Příspěvek od Kokesek » 21 lis 2016 21:36

Dario345 píše:
Dario345 píše:Mám nový poznatek :-) Nechal jsem auto přes noc s otevřenýma dveřma, abych vyřadil eas a nekleslo. Tím bych vyloučil měchy?
Dneska jsem zase jel kus po dorazech (divný je, že nemám nikdy eas fault?). Tak jsem si řekl, že budu hledat a při umývání podvozku wapkou jsem uviděl bublinky na levým zadním měchu. Takže u mě je ten únik měchem asi tak markantní, že se to někdy prostě ani nezvedne nebo až po krucinál hodně dlouhé době. Zvláštní je, že když jsem to měl na nejvyšší polohu, tak auto vydrželo víc jak 24h bez změny výšky (při otevřených dveřích)

Pořád je co se učit :-)

PS: Jak jsi na tom s repasem EAS blocku? Děláš nějaké foto? Rád bych se potom kdyžtak inspiroval, co mě může čekat :-) Díky

to ze drzi pri nejvetsim tlaku je absolutne normalni. Hadicky těsni bokem stěny a měchy jsou pri plnem rozrolovani mimo otevrene praskliny.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět