RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cibajs
Příspěvky: 80
Registrován: 13 pro 2011 19:42
tel.: 0911 739 593
auto: RR P38 2,5DSE
Bydliště: Prievidza

RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.

#1 Příspěvek od cibajs » 13 říj 2016 18:54

Ahoj. Mám taký problém. Multimetrom namerám na batérii pri naštartovanom motore 13,9 až 14,1V, ale vo vnútri v zapalovači, alebo vzadu v kufri v zástrčke mám iba 12,9 až 13,2V. Je to normálne, alebo je niekde problém. Mám z toho obavy. Ďakujem za odpovede.

Uživatelský avatar
cibajs
Příspěvky: 80
Registrován: 13 pro 2011 19:42
tel.: 0911 739 593
auto: RR P38 2,5DSE
Bydliště: Prievidza

Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.

#2 Příspěvek od cibajs » 27 říj 2016 17:22

Takže nikto nič. Bol by niekto taký zlatý a odmeral by koľko voltov má v zapaľovači pri naštartovanom motore? Samozrejme na naftovej p38. Ďakujem.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.

#3 Příspěvek od teslo » 27 říj 2016 17:47

mozem skusit zajtra, resp. cez vikend
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 656
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.

#4 Příspěvek od mipr » 27 říj 2016 18:59

v prvom rade dobre ukostrit na viacerych miestach hrubym kablom....

za zmienku by este stala cistota kontaktov svoriek autobaterie...

no a ak si trufas, zmeraj prechodovy odpor od autobaterie smerom dalej do vozidla na viacerych miestach - neda sa urcit presnu hodnotu, ale vidiet nikolko desiatok Ohm na meraku uz nie je dobry signal...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

Uživatelský avatar
amadjr
Příspěvky: 179
Registrován: 27 črc 2015 02:20
auto: lesni vila P38, l322

Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.

#5 Příspěvek od amadjr » 27 říj 2016 22:25

nevim proc to vubec resis.. na zapalovaci 12,9V je zlaty....

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.

#6 Příspěvek od Wiki » 28 říj 2016 09:17

nech to bejt !! a bud rád že ti to funguje, to je ok

Uživatelský avatar
cibajs
Příspěvky: 80
Registrován: 13 pro 2011 19:42
tel.: 0911 739 593
auto: RR P38 2,5DSE
Bydliště: Prievidza

Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.

#7 Příspěvek od cibajs » 28 říj 2016 18:06

Dík za reakcie. Meral som len na batérii a tam dáva 13,9 až 14,2 pri naštartovanom motore.

Odpovědět