Range Rover P38 4,6HSE a přestavba na LPG

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Gappa
Příspěvky: 42
Registrován: 09 bře 2015 00:37
tel.: 702000811
auto: Discovery 2-4,0 V8
Bydliště: Babice okr.Prachatice

Range Rover P38 4,6HSE a přestavba na LPG

#1 Příspěvek od Gappa » 13 říj 2016 12:00

Ahoj všichni majitelé nejlepších aut na světě :grin: ,potřebuji od vás radu.Bydlím v ČR.Budějcích a budu se stěhovat do 20 km vzdálené jihočeské vesničky-to víš věk nezastavíš.Budu každý den dojíždět do zaměstnání a rozhodně se nechystám svého miláčka vzdát.Slíbíl jsem mím dvěma dcerám,(8 a 11 let) že k oltáři pojedou v P38. :lol: Přemýšlím o LPG zástavbě.Prosím tedy všechny dobré lidi co mají zkušenosti s P38 4,6HSE aby se o ně podělili.Nechci totiž mého miláčka zabít.Moc děkuji za jakýkoliv názor .S pozdravem Gappa :heart

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 4,6HSE a přestavba na LPG

#2 Příspěvek od VencaZE » 13 říj 2016 12:11

Budějovice? Tak to asi není co řešit- http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=9738
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Gappa
Příspěvky: 42
Registrován: 09 bře 2015 00:37
tel.: 702000811
auto: Discovery 2-4,0 V8
Bydliště: Babice okr.Prachatice

Re: Range Rover P38 4,6HSE a přestavba na LPG

#3 Příspěvek od Gappa » 13 říj 2016 12:12

image.jpeg
image.jpeg

Gappa
Příspěvky: 42
Registrován: 09 bře 2015 00:37
tel.: 702000811
auto: Discovery 2-4,0 V8
Bydliště: Babice okr.Prachatice

Re: Range Rover P38 4,6HSE a přestavba na LPG

#4 Příspěvek od Gappa » 13 říj 2016 12:16

image.jpeg

Uživatelský avatar
zolik
Příspěvky: 69
Registrován: 26 bře 2014 20:46
tel.: 421903944766
auto: Range Rover 4.6 LPG

Re: Range Rover P38 4,6HSE a přestavba na LPG

#5 Příspěvek od zolik » 13 říj 2016 21:06

mam v8 s lpg, uz dva roky, cca 60tis. km, asi tri krat mi odislo v splynovaci tesnenie ktore sposobilo ze sa motor uvaril, ale inak celkovo spokojnost. momentalne mam motor rozobraty, pretoze som mal prepalene tesnenie pod hlavou, ale neviem ci to bolo vinou lpg, skor si myslim ze nie /320tis. km na tachometri/
spotreba benzinu cca 22ltr, spotreba lpg do 25ltr = ziadna setrna jazda +caste tahanie 3tonoveho privesu
ale na benzin jazdim len velmi vynimocne
sviecky pouzivam champion alebo ngk , benzinove, nie tie na lpg

Patres
Příspěvky: 40
Registrován: 18 črc 2016 11:40
tel.: +421918089348
auto: Range p38

Re: Range Rover P38 4,6HSE a přestavba na LPG

#6 Příspěvek od Patres » 19 říj 2016 18:41

Rorvnako spokojnosť na LPG jazdím denno denne, sem tam nechám aj benzín vyjazdiť :-D nech nestráca na kvalite...

Je to už moje tretie LPG auto a nikdy som nemal problém... všetko záleží aký LPG systém si zvolíš, niektoré sú naladové a u niektorých ani nevieš že ho máš..

na jeepe wj 4.7 v8 HO som mal LOVATO - prvé mesiace fungovalo bez problémov... no potom ho stále vypínalo pri prudkej akceleracíí alebo motor vynechával, filter som musel čistiť 2x za týždeň (výmena čerpacej stanice nepomohla)... a po pol roku som musel meniť reduktor...

na forde exploreri 4.0 v6 som mal PRINS - super systém, montoval ho ešte predchádzajuci majiteľ, pred 2 rokmi, ja som na nom odjazdil ďalšie dva bez ďalšej údržby - odporúčam

a na range rover 4.6 hse v8 gems mám 1.5 roka BRC a zatiaľ bez údržby - iba tankujem - odporúčam

sviečky nechávať origo na benzín, tie iridiové sú smrť pre cievky pre ich iný odpor... dokonca vedia aj prepáliť piest... dúfam že ti to pomože pri rozhodovaní

torQee
Příspěvky: 44
Registrován: 11 bře 2017 00:29
auto: RR P38a - predany

Re: Range Rover P38 4,6HSE a přestavba na LPG

#7 Příspěvek od torQee » 27 bře 2017 20:52

Ahojte, v RR 4.6 HSE mam namontovany plyn AG ZENIT PRO. Problem je ze som ho kupoval s tym ze na plyn netaha a trha na nízkych otackach. Kupil som si teda kabel na spojenie s ECU ZENIT a pozrel som co tam je. Zistil som ze bola ulozena krivka ktora vyzera ako pravítkom narysovana vodorovna ciara. Ked som pozeral na YT a podobne ako vyzeraju bezne tie krivky tak su vsetky stupajuce. Co ma zaskocilo ked dam autotuning a prejdem prvym procesom otacky do 1500 potom druhy otacky nad 2500 tak ked zacne sam kalibrovat hodnoty tak vypise ze manifold pressure is not stable. Ak dam continue tak auto zdochne a proces zlyha ak dam ignore tak zapise take hodnoty ako keby tam tiekol ten plyn potokom = zaduseny motor. Vie niekto ako to nastavit ? Vsade na zapade SR som obvolal plynarov a vsetci vraveli ze ZENIT nerobia/nepoznaju/nenapoja.

Odpovědět