presne tak...ak chcete presne cisla, tak merajte vzdialenost naprava-ram. A to sa tyka vsetkeho - aj merania si vacsieho (lift-u ).MadTom píše:udržuje konstantní vzdálenost mezi nápravou a rámem.
Na druhou stranu není důvod to moc přehánět - 1cm se okem nepozná. A
P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
Re: P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
RSW solutionBalu1989 píše: Ahoj
pomocí jakého softwaru/diagnostiky jsi to kalibroval?
Díky Honza
presne nafoukani kvuli tomu, ze.... no to je jedno.. zamyslete se proc.
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
Díky, taky to zkusim. Mám teda doma dělaný kabel, ale auto mi krásně načte, tak uvidíme
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
pls. nemas niekde poznacene stare hodnoty co Ti diagnostika vypisala a nove, ktore si nahraval?amadjr píše:RSW solutionBalu1989 píše: Ahoj
pomocí jakého softwaru/diagnostiky jsi to kalibroval?
Díky Honza
dik
et
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
nemam a hlavne ti vubec nepomuzou.. kazde to cidlo ma urcitou odchylku kterou musis kompenzovat.teslo píše:pls. nemas niekde poznacene stare hodnoty co Ti diagnostika vypisala a nove, ktore si nahraval?amadjr píše: RSW solution
dik
et
hruby rozsah je tento:
front rear
Extended 120-180 105-150
Standard 95-150 85-130
Low 75-140 75-120
Access 50-110 50-100
edit.: napr ja mam standard vysku: front 137-124 rear 105-102
- pooh
- Příspěvky: 705
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
Ci boha, a jakze mas 5 cm rozdiel? A je to akoze medzi lavou a pravou alebo vpredu vzadu? [FACE SCREAMING IN FEAR]
Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk
Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
Re: P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
no,, americane maji udajne velky problem se orientovat (mimo jine) v metrickem systemu.
o tom, ze slovaci taktez jsem nevedel...
o tom, ze slovaci taktez jsem nevedel...
- pooh
- Příspěvky: 705
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
Aha, ty si zadal "hruby rozsah". Sorry, som to pochopil ako 4 hodnoty pre cidla jednotlivo....
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
Myslím , že se nepletu, ale ty čísla z diagnostiky nemají měrnou jednotku. Je to jen absolutní číslo, spojené s hodnotou odporu čidla.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: P38 - houpání při jízdě po nerovné cestě
Ještě to upřesním - čidlo není odporové, ale elektronické, kde snímání je na principu Hallova jevu. Takže to číslo je jenom hodnota z AD převodníků v příslušené řídící jednotce. A jestli to odhaduji správně může to nabývat hodnot 0-255.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo