L322 volné řízení

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#41 Příspěvek od gregori » 24 úno 2017 19:56

Nejde me o vizualni problem, ale jestli to muze mit vetsi vliv na jizdni vlastnosti?

Maarty82
Příspěvky: 214
Registrován: 28 úno 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: L322 volné řízení

#42 Příspěvek od Maarty82 » 24 úno 2017 20:27

Asi takhle. Kolikrát jsem si myslel, že stoji RR na Renaulta, ale pokaždé co jsem to přeměřil u dědy v garáži (dlažba rovina ) , tak tam byl rozdíl 2mm. Měřil jsem to výsuvným metrem.
Nicméně domluv se s někým ve tvem okolí a prohodte si auta a uvidíš jestli to plave? !
Když si vezmu Allroada a pak skočím do RR tak si říkám, že se do te zatáčky snad nevejdu.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#43 Příspěvek od gregori » 25 úno 2017 07:28

Projet jiného Range je ideální, ale je tu vůbec někdo z Brna, případně Brno-venkov (směr Rosice), kdo by byl ochotný?

Leo
Příspěvky: 39
Registrován: 06 bře 2015 19:49
auto: Range Rover Sport

Re: L322 volné řízení

#44 Příspěvek od Leo » 28 úno 2017 06:57

jak si dopad v RR Brno?Mám obdobný problém.Pro výměnu řízení se musí sundat bouda?Mám RR Sport 9/2011.Leo

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#45 Příspěvek od gregori » 28 úno 2017 08:53

V Cartechu nic moc. Mam pocit, ze je vice zajimaji novejsi RR. Nicméně - samotné řízení prý nemám v úplně dobré kondici. Navíc jak mě uniká olej z motoru (prý přední gufero na klice), tak to zaprasilo senzor servotroniku a ten obcas dava spatne udaje a tuhost rizeni je pak chaoticka. Trošku to tam vyčistili, projeli diagnostikou (nic nenašli) a od té doby je to kupodivu trošku lepší. Příští měsíc budu měnit senzor servotroniku, poté ještě udělám to gufero společně s rozvody.

Chci ještě nechat zkalibovat výšku auta, ale k nim se mě u nechce, takže kdyby byl někdo ochotný v rozumné vzdálenosti od Brna, případně Ivančic, tak si rád údělám výlet.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#46 Příspěvek od gregori » 12 bře 2017 14:43

Ahoj,
chci se zeptat, nemám tyč řízení špatně upevněnou, že leze tisicíhran ven?

Tady foto:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/161 ... G_6548.jpg

Díky, M.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 volné řízení

#47 Příspěvek od Lukasino » 14 bře 2017 18:30

Vzpomněl jsem si na Tebe, ale nevím, jestli Tě to potěší.

Písku si nevšímej :mrgreen:
Přílohy
20170314_174754_resized.jpg
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#48 Příspěvek od gregori » 14 bře 2017 19:06

Diky moc, takze vse v poradku, mam to uplne stejne

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#49 Příspěvek od gregori » 03 kvě 2017 13:51

Tak téměř po roce se ukázalo, že jsi měl pravdu. Dnes jsem si byl nechat auto protřepat na STK a celá pravé strana je v p*deli. Takže nový čep řízení, nové silentbloky, nové rameno. Dám tedy na tvoji radu a objednám lemforder, případně moog. Vydží opravdu více?

Jde to někde sehnat ještě za lepší cenu než:
https://www.dropbox.com/s/uymm0uoj6udf7 ... 4.png?dl=0

A ještě dotaz k zadní nápravě, mám vůli na obou stranách na těchto silentblocích:
https://www.dropbox.com/s/xoyyisdahbyyb ... 1.png?dl=0

Jde to přelisovat bez demontáže? Případně díky za číslo dílu.

Díky, M.
amadjr píše: 27 črc 2016 17:29
gregori píše:Díky moc za reakce. Nedalo mě to a zajel jsem ráno na zvedák do servisu. Na přední nápravě spodní ramena v háji. Takže tím určitě začnu.

Samozřejmě žádný solidní servis v okolí nemá měsíc čas, takže to zkusím vyměnit sám. Máte s tím někdo zkušenost?

Jen pro jistotu, jedná se o tento díl?:
https://www.dropbox.com/s/v7g2m37usjtzh ... 1.png?dl=0

Díky, M.
nechci prudit ale delphi, febi, starline a podobne nemuzu doporucit.. ono ty cepy vydrzi ale silentblocky jsou mekke uz od vyroby a maximalne za rok to delas znovu.. ja to udelal prvne u audi S8 ´chytre´, nakoupil febi za 7 000kč a za pul roku jsem si to zopakoval, teda lamforder za 15 000 a to vydrzelo az do prodeje..
jestli mas cepy ok, nakup poradny silentblocky (lamforder, boge) a nech prelisovat.

Uživatelský avatar
amadjr
Příspěvky: 179
Registrován: 27 črc 2015 02:20
auto: lesni vila P38, l322

Re: L322 volné řízení

#50 Příspěvek od amadjr » 03 kvě 2017 23:32

gregori píše: 03 kvě 2017 13:51 Tak téměř po roce se ukázalo, že jsi měl pravdu. Dnes jsem si byl nechat auto protřepat na STK a celá pravé strana je v p*deli. Takže nový čep řízení, nové silentbloky, nové rameno. Dám tedy na tvoji radu a objednám lemforder, případně moog. Vydží opravdu více?

Jde to někde sehnat ještě za lepší cenu než:
https://www.dropbox.com/s/uymm0uoj6udf7 ... 4.png?dl=0

A ještě dotaz k zadní nápravě, mám vůli na obou stranách na těchto silentblocích:
https://www.dropbox.com/s/xoyyisdahbyyb ... 1.png?dl=0

Jde to přelisovat bez demontáže? Případně díky za číslo dílu.

Díky, M.
jak by jsi to chtel lisovat bez demontaze prosimte? :D jo a ty ceny se mi zdaji fajn, jen aby to nebyly prekrabickovane starline.. jeste jednou zopakuji, silenty ala hydrolozisko (ty za 511kč) se musi nalisovat spravne natocene, pak musis na vuz namontovat ale NEDOTAHOVAT! teprve az bude auto posazene na kolech a ve standardni vysce, pak vlezes pod auto do jamy a silenty poradne zarves. slus.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#51 Příspěvek od gregori » 04 kvě 2017 19:54

Diky za reakci, budu to klast mechanikovi na srdce, obcas to jeou pekny cunata :-) prava strana dava najevo stav krajnic silnic, u nas sama dira a zaplata.

amadjr píše: 03 kvě 2017 23:32
gregori píše: 03 kvě 2017 13:51 Tak téměř po roce se ukázalo, že jsi měl pravdu. Dnes jsem si byl nechat auto protřepat na STK a celá pravé strana je v p*deli. Takže nový čep řízení, nové silentbloky, nové rameno. Dám tedy na tvoji radu a objednám lemforder, případně moog. Vydží opravdu více?

Jde to někde sehnat ještě za lepší cenu než:
https://www.dropbox.com/s/uymm0uoj6udf7 ... 4.png?dl=0

A ještě dotaz k zadní nápravě, mám vůli na obou stranách na těchto silentblocích:
https://www.dropbox.com/s/xoyyisdahbyyb ... 1.png?dl=0

Jde to přelisovat bez demontáže? Případně díky za číslo dílu.

Díky, M.
jak by jsi to chtel lisovat bez demontaze prosimte? :D jo a ty ceny se mi zdaji fajn, jen aby to nebyly prekrabickovane starline.. jeste jednou zopakuji, silenty ala hydrolozisko (ty za 511kč) se musi nalisovat spravne natocene, pak musis na vuz namontovat ale NEDOTAHOVAT! teprve az bude auto posazene na kolech a ve standardni vysce, pak vlezes pod auto do jamy a silenty poradne zarves. slus.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: L322 volné řízení

#52 Příspěvek od libovka » 05 kvě 2017 20:44

Na tohle auto má smysl pouze lemforder.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#53 Příspěvek od gregori » 20 kvě 2017 19:42

Dnes vymeneno cidlo servotronicu a rizeni se hodne sklidnilo. Mam radost.

gregori píše: 28 úno 2017 08:53 V Cartechu nic moc. Mam pocit, ze je vice zajimaji novejsi RR. Nicméně - samotné řízení prý nemám v úplně dobré kondici. Navíc jak mě uniká olej z motoru (prý přední gufero na klice), tak to zaprasilo senzor servotroniku a ten obcas dava spatne udaje a tuhost rizeni je pak chaoticka. Trošku to tam vyčistili, projeli diagnostikou (nic nenašli) a od té doby je to kupodivu trošku lepší. Příští měsíc budu měnit senzor servotroniku, poté ještě udělám to gufero společně s rozvody.

Chci ještě nechat zkalibovat výšku auta, ale k nim se mě u nechce, takže kdyby byl někdo ochotný v rozumné vzdálenosti od Brna, případně Ivančic, tak si rád údělám výlet.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#54 Příspěvek od gregori » 26 kvě 2018 10:00

Ahoj, můžete mě prosím říct, zda kolísání těchto hodnot (PWM-Control servo valve) je při volnoběhu normální? Stále řeším náladovost řízení u RR L322 4.4. Co jsem se dočetl, tak hodnaty by se měly na volnoběh pohybovat kolem 850mA u čidla a 44% asi u té druhé položky, na volnoběh. Moc díky

Video:
https://www.dropbox.com/s/r6h97um8vtyd7 ... 5.m4v?dl=0

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#55 Příspěvek od gregori » 14 srp 2019 14:02

Ahoj,
můžete mě poradit, k čemu přesně slouží regulační šroub na hřebenu řízení? Co mě google napověděl, tak to uzpůsobuje tuhost řízení, ale dokáže to i vymezit menší vůli? Mám doma jeden hřeben na hraní a při dotažení (cca. o 4-5 dílků stupnice) řízení dost ztuhne. Než to budu zkoušet na řízení, co mám na autě, rád bych v tom měl jasno.

Moc díky.
IMG_1442.jpeg

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

L322 volné řízení

#56 Příspěvek od Kokesek » 14 srp 2019 22:56

Nastavuje spravnou zubovou vuli. To znamena tolik aby slo volne rizeni a tolik aby se mezi zuby skoro rovnalo 0. Jestli mas mrtvej chod kolem stredove polohy. Pak to timto ladenim moc nevyresis. Udelas si akorat autopilota v zatackach. V idealnim pripade vymenit rizeni. Na ukrajine by presadili volant o pul otacky a dohnali to na spojovackach. Aby ses odsunul od vule jinam. Ale pozor na krouzek pod volantem. Ma akorat pul otacky rezervu a to jen do jedne strany
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#57 Příspěvek od gregori » 16 srp 2019 09:03

To ukrajinské řešení je zajímavé, co ti kluci nevymyslí :-) Tak či tak jsem tam měl malinkatou vůli, kterou jsem vyřešil utažením o malinkatý kousek. Je to asi maximum, aby se volant plynule v zatáčkách vracel.
IMG_1447.jpg

Uživatelský avatar
TOMAS83
Příspěvky: 340
Registrován: 13 led 2011 13:58
auto: Freelander + RRS
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Re: L322 volné řízení

#58 Příspěvek od TOMAS83 » 23 zář 2019 00:45

Ahoj všem,
RR sport 3.6 rv. 07.
Po výměně čepů stab.tycek začalo klepání volantu při nerovnostech a při rychlosti 100 a více.. Když volat silne pridrzim pritahnu dolů, vůle zmizí..dá se ještě nevím dotáhnout nebo to bude na novou tyč..
Freelander 1 2,0 TD4 rv.02,zvednuto 5cm, rozšířeno,225/80/16,zahrádka,CB aktuálně se pracuje na barvě RAPTOR Black

Range Rover Sport Tdv8 3,6 rv. 2008 Black/Red edition🙈

Discovery 3 2,7 rv.2007 na úpravách makáme

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 volné řízení

#59 Příspěvek od Lukasino » 23 zář 2019 08:30

Ideálně asi založ nové vlákno, tohle je pro L322, má jiné řízení :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Odpovědět