L322 volné řízení
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 volné řízení
Nemusíš dávat vyloženě noname čínu, na L322 nevydrží ani značky jako Delphi, atd.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: L322 volné řízení
Nepodceňoval bych ani vliv pneu.
Sice na jiném autě (MGF - zadní náhon), ale měl jsem Yokohamy (od nova), které, když jsem dal na zadek, způsobilo to stočení volantu o cca 1cm.
Teď jsem vytáhl kola s letitými (7r.) Barum Bravuris - jakože na dogumování . opět lehce hnutý volant a hlavně při akce/deceleraci zadek citelně cestuje....
Sice na jiném autě (MGF - zadní náhon), ale měl jsem Yokohamy (od nova), které, když jsem dal na zadek, způsobilo to stočení volantu o cca 1cm.
Teď jsem vytáhl kola s letitými (7r.) Barum Bravuris - jakože na dogumování . opět lehce hnutý volant a hlavně při akce/deceleraci zadek citelně cestuje....
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: L322 volné řízení
Dával jsem všude Lemfördery, takže z té nekvality, která je všude okolo by to měla být ta lepší.
Re: L322 volné řízení
lamforder je to nej, co se da koupit.. pokud jsi urval hydrolozisko neodbornou montazi, tvuj bojpan klobouk píše:Dával jsem všude Lemfördery, takže z té nekvality, která je všude okolo by to měla být ta lepší.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: L322 volné řízení
No, já to nemontoval... dělal to servis, který mě LR servisuje k mé spokojenosti už 8 roků . Příští týden dam vědět.
Té montáži samozřejmě rozumím ale mám ty stary silentbloky před sebou, ale moc hydro nevypadají. Takovej klasickém zkrutnej silentblok. ( Ten zadní do spodního ramene co má oko)
Té montáži samozřejmě rozumím ale mám ty stary silentbloky před sebou, ale moc hydro nevypadají. Takovej klasickém zkrutnej silentblok. ( Ten zadní do spodního ramene co má oko)
Re: L322 volné řízení
hydrolozisko:pan klobouk píše:No, já to nemontoval... dělal to servis, který mě LR servisuje k mé spokojenosti už 8 roků . Příští týden dam vědět.
Té montáži samozřejmě rozumím ale mám ty stary silentbloky před sebou, ale moc hydro nevypadají. Takovej klasickém zkrutnej silentblok. ( Ten zadní do spodního ramene co má oko)
http://infopart.org/images/b8/b/delphi-td848w.jpg
klasickej silent:
http://www.autokseft.cz/images/autodily ... 730-01.jpg
nebudu se hadat, ja dotahuji vsechny silenty az na posazenem voze ve standardni vysce, kazdopadne hydrolozisko znicis temer okamzite pokud to udelas blbe.
Re: L322 volné řízení
Takže vůle s samotném hřebenu řízení potvrzena, takže se bude měnit.
Re: L322 volné řízení
Takže nakonec jsem sáhl k použitému originál dílu s 3měsíční zárukou. Objednáno přes ebay ze států za krásných 4 700 Kč včetně pošty. Tak jsem zvědavý. Jinak mě bylo doporučeno, abych si opravdu nechal na stk protřepat podvozek kvůli podezření na zadní unibaly (snad to píši správně).
Na L322 V8 jsem sice na youtube nic nenašel, ale na X5 V8 ano a ta výměna nebude žádná sranda. Nejvíce mě vyděsil ten jeřáb na motor...
https://www.youtube.com/watch?v=aLevezP ... e=youtu.be
M.
Na L322 V8 jsem sice na youtube nic nenašel, ale na X5 V8 ano a ta výměna nebude žádná sranda. Nejvíce mě vyděsil ten jeřáb na motor...
https://www.youtube.com/watch?v=aLevezP ... e=youtu.be
M.
Re: L322 volné řízení
Řízení ze států dnes dorazilo, zítra se jde na výměnu, tak jsem zvědav. O víkendu jedu itálii, tak snad se nic nepose*e.
Má smysl prodávat staré na repas, nebo to nikdo nevykupuje?
Má smysl prodávat staré na repas, nebo to nikdo nevykupuje?
Re: L322 volné řízení
Rizeni vcera uspesne vymenilo. Mechanik sice auto hodne proklinal, pry silena prace a dlouho me nechce videt . Ted cekam na geometrii, ale uz ted lze rici, ze auto se hodne sklidnilo a zda se, ze problem bude konecne vyreseny. Celkove naklady cca. 4 500 Kc za rizeni (melo utrzeny konektor, ktery se bral z puvodniho rizeni) vcetne posty ze statu, 1 000 Kc opakovana geometrie (treti behem trech mesicu, chjo).
Stare rizeni prodavam, kdyby se nekdo chtel pokusit o repas a nemit sve auto rozmontovane.
Stare rizeni prodavam, kdyby se nekdo chtel pokusit o repas a nemit sve auto rozmontovane.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: L322 volné řízení
Takže po nějaké době taky doplním info. Znova ( a lépe) geometrie i zadní nápravy, kalibrace výšky podvozku ( měl jsem předek o 1,5cm níž a zadek výš ) a správné nahuštění pneu. A auto jede jak přibitý. Taková blbost řekl bych....
Re: L322 volné řízení
Tak můj problém je zpět Stejné příznaky...už jsem trošku zoufalý. Nepředpokládám, že by to bylo opět řízením. Za týden jdu do British Cars Service v Brně, tak snad to bude nějaká prkotina...
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: L322 volné řízení
Tak to mě tedy zajímá. Dej potom vědět ,jak to dopadlo.
Re: L322 volné řízení
Nevíte, jaké přesná kapalina patří do hydrauliky řízení 4.4 V8?
A může mít špatně zvolená kapalina vliv na tuhost řízení?
Díky
A může mít špatně zvolená kapalina vliv na tuhost řízení?
Díky
Re: L322 volné řízení
PAS fluid
Use only Texaco Cold Climate PSF 14315 fluid.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: L322 volné řízení
mám podobný problém zatím s tím jezdím ale každá větší díra rána do řízení.
Re: L322 volné řízení
Asi tak, mam pocit, ze rizeni neni volne, ale spise malo tuhe. Takze jsem odbjednany na velkou diagnostiku do brnenskeho cartechu, tak uvidime. Mamdoma v zaloze druhe rizeni, kteremu schwzi jen servotronic cidlo a muze jit na repasi. Ale snad to bude nejaka jina prkotina. Ale za kazdou radu budu rad.
Re: L322 volné řízení
Ahoj,
chci se zeptat, jaká je odchylka v toleranci při kalibraci výšky podvozku? Dnes jsem to měřil při čekání u obchoďáku (měřeno od vnitřní hrany lemu blatníku pro horní okraj středu kola) a lítá mě to +- 5 mm.
Díky za rady,
M.
chci se zeptat, jaká je odchylka v toleranci při kalibraci výšky podvozku? Dnes jsem to měřil při čekání u obchoďáku (měřeno od vnitřní hrany lemu blatníku pro horní okraj středu kola) a lítá mě to +- 5 mm.
Díky za rady,
M.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L322 volné řízení
A těch 5mm poznáš okem z dálky? Podle mě ne, tak to neřeš. Maximálně až budeš u někoho s diagnostikou, tak to můžete zkusit dorovnat přesněji. Odhaduju, že na 1cm budou tak 4 kroky, takže se možná dostaneš na polovinu stávající nerovnosti.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo