L322 4,4 automat - desne vytaci
L322 4,4 automat - desne vytaci
Zdravim.
tak uz to zacina.. pri dnesni delsi jizde jsem zijstil ze automat se zblazni a zacne vytacet motor do nesmyslu. vpodstate se snazi drzet minimalne 3 000rpm, napr 4tou rychlost nedovoli odradit ani rucne, teprve az dosahnu rychlosti 120 mi ji tam bud sam hodi nebo dovoli zaradit rucne.. zkusil jsem i 5, ale na 170 porad nechtela.. takze jedu jakoby v modu super sport, nebo-li synonymum super idiot, jet ve meste na 4000 po parkovisti u obchodaku...
nekde hluboko na tomto foru jsem cetl ze u stare P38 kdyz vypadlo cidlo teploty, nebo bylo nejak poskozeno, auto se vytacelo do nesmyslu. automat jinak radi naprosto hladce, nechapu co to je za troll. kdyz zastavim, vypnu motor a necham chvilku zchladnout (domenka) tak zase jede jak ma a vydrzi to treba 50km...
moc dekuji za jakykoliv tip
tak uz to zacina.. pri dnesni delsi jizde jsem zijstil ze automat se zblazni a zacne vytacet motor do nesmyslu. vpodstate se snazi drzet minimalne 3 000rpm, napr 4tou rychlost nedovoli odradit ani rucne, teprve az dosahnu rychlosti 120 mi ji tam bud sam hodi nebo dovoli zaradit rucne.. zkusil jsem i 5, ale na 170 porad nechtela.. takze jedu jakoby v modu super sport, nebo-li synonymum super idiot, jet ve meste na 4000 po parkovisti u obchodaku...
nekde hluboko na tomto foru jsem cetl ze u stare P38 kdyz vypadlo cidlo teploty, nebo bylo nejak poskozeno, auto se vytacelo do nesmyslu. automat jinak radi naprosto hladce, nechapu co to je za troll. kdyz zastavim, vypnu motor a necham chvilku zchladnout (domenka) tak zase jede jak ma a vydrzi to treba 50km...
moc dekuji za jakykoliv tip
Re: L322 4,4 automat - desne vytaci
takze update, zrejme je problem ten, ze se automat prehriva. vcera jsem byl v cechach v tech nejvetsich vedrech, auto se opet rekneme po 80km zahralo a automat opet hnal motor striktne do otacek. naslednovala chyba prehrati automatu. tak jsem zastavil, nechal 20 minut sta a opet bylo po problemu :/ sundal jsem predni mrizku, vycistil chladic vapkou a druhy den nasledovala cesta zpatky.. opet klasika, prvnich zhruba 90km naprosto ok, pak zase zlobila. pri tankovani opet zrejme zchladla (domenka) a opet jela jak ma, bohuzel ale jen jiz kratky usek, asi tak 20km. parkrat se mi stalo, kdyz jsem jel dalku napr lehce z kopce, ze se opet *zchladila* a radila jak ma.... dle diag jsem se koukal na teplotu motoru a ani v tom nejvetsi zaprahu motor nepresahl 97°C.... zitra jdu vymenit olej automatu ovsem jakakoliv rada by byla vhod.
kde je napriklad cidlo teploty automatky?
moc dekuji za tipy
kde je napriklad cidlo teploty automatky?
moc dekuji za tipy
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L322 4,4 automat - desne vytaci
Před pár dny jsem v rámci přípravy na výlet propláchnul od bláta chladiče na D2 - wapkou je lehce občas líznu, ale jak jsou tam 3 za sebou, tak na ten poslední se nikdy pořádně nedostalo. Tak jsem vzal kus 8mm hliníkové trubičky, konec jsem splácnul a zahnul do pravého úhlu a použil to jako trysku. Napojil jsem to na vodovod a postupně tím vyšplíchal žebra v celé ploše všech chladičů a to z obou stran, dokud netekla na druhé straně čistá voda. Možná to šplíchnutí wapkou nestačí, každopádně pořádným propláchnutím v celé ploše se nic nepokazí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- libovka
- Příspěvky: 1989
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: L322 4,4 automat - desne vytaci
Mam obavu ze tohle nebude špinavym chladičem.
Re: L322 4,4 automat - desne vytaci
dik za tip, podivam se na to jeste jednou ale taky si nemyslim ze to bude chladicem :/ to bych neuchladil poradne ani motor.
na vahu vzduch se mrknu, diky za tip
na vahu vzduch se mrknu, diky za tip
Re: L322 4,4 automat - desne vytaci
takze jiz oficialne vim, ze se automat prehriva.
nejakych 125°C na oleji aktivuje ten vytacivej rezim, kdyz prekrocim zhruba 140°C, tak zahlasi automat ze se prehriva.
cidlo teploty je v olejove vane v kabelovem svazku, na ECU jsem nameril spravne hodnoty takze teplotu cte jednotka spravne. bude potreba dukladne vycistit tepelny vymenik olej/voda umisten mezi motorem na zadni stene chladice. udajne byva casto zanesen, jen nevim, zda olejova ci vodni cast.. tak i tak musi ven. az to dodelam, napisu trochu lepsi navod jak na to.
nejakych 125°C na oleji aktivuje ten vytacivej rezim, kdyz prekrocim zhruba 140°C, tak zahlasi automat ze se prehriva.
cidlo teploty je v olejove vane v kabelovem svazku, na ECU jsem nameril spravne hodnoty takze teplotu cte jednotka spravne. bude potreba dukladne vycistit tepelny vymenik olej/voda umisten mezi motorem na zadni stene chladice. udajne byva casto zanesen, jen nevim, zda olejova ci vodni cast.. tak i tak musi ven. az to dodelam, napisu trochu lepsi navod jak na to.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: L322 4,4 automat - desne vytaci
jestli už nebude ten olej spálenej. Jak dlouho už ho tam máš?
Re: L322 4,4 automat - desne vytaci
ted uz urcite ano. kazdopadne mi bylo zaruceno, ze byl automat repasovan 2 roky nazpet. kazdopadne, po vycisteni vymeniku jde olej novy.
Re: L322 4,4 automat - desne vytaci
takze, strucne k reseni problemu.
je treba vycistit tepelny vymenik automatu a vymenit olej.
vymenik je umisten primo na zadni strane chladice motoru. lze jej jednoduse vytahnout jednou sponou, co uz ale uplne jednoduse vytahnout nejde, jsou ty slavne rychlospojky od oleje prevodovky. vypustit chladici kapalinu, vypustit olej z prevodovky.
tepelny vymenik byl spinavy na strane vodniho okruhu a to temer uplne ucpany. cisteni probihalo dost radikalni chemii. po zpetnem namontovani a naplneni prevodovky-samozrejme novy olej, filtr a vycisteny magnety, jsem opet provedl mereni teplot.
drive byla teplota vany v normalnim provozu po ujeti asi 20km 120°C. v terennim rezimu po 10ti minutach 130°C. nyni jsou teploty o 20-30°C nizsi. normalni provoz 85-90°C, teren 110°C a opravdu velmi tezky teren s trapenim na prokluz redukcni 3 byla teplota 130°C ovsem stacilo sjet a automat se schladilo velice rychle na provoznich 100°C.
jen posledni uzitecna informace vsem, ktere to bohuzel muze cekat. natlaceni oleje do automatu musite v posledni fazi provest olejovou pumpou a to v nastartovanem stavu kdy se urcuje hladina.
doufam ze jiz nikdy vice!
at vam slouzi
je treba vycistit tepelny vymenik automatu a vymenit olej.
vymenik je umisten primo na zadni strane chladice motoru. lze jej jednoduse vytahnout jednou sponou, co uz ale uplne jednoduse vytahnout nejde, jsou ty slavne rychlospojky od oleje prevodovky. vypustit chladici kapalinu, vypustit olej z prevodovky.
tepelny vymenik byl spinavy na strane vodniho okruhu a to temer uplne ucpany. cisteni probihalo dost radikalni chemii. po zpetnem namontovani a naplneni prevodovky-samozrejme novy olej, filtr a vycisteny magnety, jsem opet provedl mereni teplot.
drive byla teplota vany v normalnim provozu po ujeti asi 20km 120°C. v terennim rezimu po 10ti minutach 130°C. nyni jsou teploty o 20-30°C nizsi. normalni provoz 85-90°C, teren 110°C a opravdu velmi tezky teren s trapenim na prokluz redukcni 3 byla teplota 130°C ovsem stacilo sjet a automat se schladilo velice rychle na provoznich 100°C.
jen posledni uzitecna informace vsem, ktere to bohuzel muze cekat. natlaceni oleje do automatu musite v posledni fazi provest olejovou pumpou a to v nastartovanem stavu kdy se urcuje hladina.
doufam ze jiz nikdy vice!
at vam slouzi