prosim znalce TDS o radu. nakonec jsem se rozkymacel na to, abych tedy vymenil krouzky tomu valci, ktery ma meritelne mnohem nizsi tlaky. po rozebrani motoru jsem se nestacil divit co vsechno tam je. dotaz zni jednoduse, ma smysl to jeste skladat?
abych to upresnil, motor zral jako tank, pokles vykonu, tlacil olej ven jako pumpicka ale jinak byl bez problemu. starty nebyly problem, (vzdy bylo potreba velmi dlouho zhavit) do vody netlakoval, tesneni nebylo foukle, prusak voda olej taky nebyl, chod tichy.
zde prikladam foto:
http://amadjr.rajce.idnes.cz/range/
je videt odlupujici se nikasil na vlozce valcu. vrtani je seriove. lehce pridrene pisty, pod krouzkama nanos 0,5mm karbonu, prasklinky na hlave u komurky pro vstrik a na jednom valci mezi ventily-vse viz foto..
ma smysl ten motor skladat? nejvic me desi ten odlupujicise nikasil, jakou muze mit takovy motor zivotnost?
P38- 2.5 DSE tlaci olej kudy muze
Re: P38- 2.5 DSE tlaci olej kudy muze
panove znali, prosim o radu ohledne bloku valcu.
co obnasi vybrus valce? pri vybrusu se preci poskodi nikasil, takze motor je v podstate po vybrusu znehodnocen?
jde mi o to, ze jiz nevim jaky blok koupit. zda podrapany s lehce odlupujicim nikasilem, honovany s lehce odlupujicim nikasilem nebo zda hledat po vybrusu........ :/ sehnat slusny DSE je tezsi, nez se muze na prvni pohled zdat
co obnasi vybrus valce? pri vybrusu se preci poskodi nikasil, takze motor je v podstate po vybrusu znehodnocen?
jde mi o to, ze jiz nevim jaky blok koupit. zda podrapany s lehce odlupujicim nikasilem, honovany s lehce odlupujicim nikasilem nebo zda hledat po vybrusu........ :/ sehnat slusny DSE je tezsi, nez se muze na prvni pohled zdat