Range Rover 4.4 HSE 2004

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Range Rover 4.4 HSE 2004

#1 Příspěvek od gregori » 20 kvě 2016 22:06

Ahoj, musim se podelit o novou radost. Po dlouhem vybirani jsem se stal hrdym majitelem Range Roveru 4.4 2004. Naprosto uzasne auto, nemam slov. Puvodem z USA, nyni treti majitel v CR.

Sice se troku obavam vsemoznych problemu, ale neodolal jsem. Postupne jak auto prozkoumavam narazim na vsemozne zahady.

1. Po vypnuti zapalovani je slyset slaby brum z oblasti stredove konzoly (ovladace topeni atd...). Co by to mohlo byt?

2. Mam celkem line zvedani podvozku. Sice drzi vysku, ale pomalu jde nahoru a dolu.
3. Chtel bych poridit OBDII DIAGNOSTIKU pro iPhone. Mate neco vyzkouseneho?
4. Trosku me prolina olej na motoru, nic hrozneho. Ma smysl to resit?
5. Jde bez diagnostiky prepnout na budicich mile na km?
6. Rozsapany caj jde resit svepomoci?

Nasel by se pripadne nekdo v okoli Brna, kdo ma diagnostiku a dokazal by me pomoci? Pripadne i s problemem s mechy? Vypnout automaticke vyjizdeni volantu atd?

Predem dekuji, Miloslav
Naposledy upravil(a) gregori dne 23 kvě 2016 05:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: Novy mazel do rodiny

#2 Příspěvek od gregori » 20 kvě 2016 22:15

Prvni momentka
Přílohy
image.jpeg

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: Range Rover 4.4 HSE 2004

#3 Příspěvek od gregori » 24 kvě 2016 05:53

Googlím, hledám na fóru, snažím si odpovědět sám:

1. Po vypnuti zapalovani je slyset slaby brum z oblasti stredove konzoly (ovladace topeni atd...). Co by to mohlo byt?
Brum je určitě spojený s ventilací/topením. Když vytáhnu pojistku, tak brum ustane. Lze ještě jinak ověřit, že se jedná opravdu o odpor (rezistor) ventilátoru?

2. Mam celkem line zvedani podvozku. Sice drzi vysku, ale pomalu jde nahoru a dolu.
Stále se zvedá, klesá, drží výšku, ale pomalu...

3. Chtel bych poridit OBDII DIAGNOSTIKU pro iPhone. Mate neco vyzkouseneho?
Fakt nikdo nic nemáte?

4. Trosku me prolina olej na motoru, nic hrozneho. Ma smysl to resit?
5. Jde bez diagnostiky prepnout na budicich mile na km?
6. Rozsapany caj jde resit svepomoci?

Nasel by se pripadne nekdo v okoli Brna, kdo ma diagnostiku a dokazal by me pomoci? Pripadne i s problemem s mechy? Vypnout automaticke vyjizdeni volantu atd?

Predem dekuji, Miloslav[/quote]

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: Range Rover 4.4 HSE 2004

#4 Příspěvek od gregori » 24 kvě 2016 05:55

Jinak spotřeba se mě po okreskách pohybuje - 15l/100 km. Je mi jasný, že to lepší nebude. Takže pokoukávám po lpg. Máte někdo dobré reference na brněnskou firmu, která se tím zabývá? Případně jaký systém by jste mě doporučili? Všechno mě to připadá +- stejné.

Díky, M.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4.4 HSE 2004

#5 Příspěvek od Mirko » 24 kvě 2016 09:11

Ahoj a gratulace.
LPG nechal můj otec do takového auta namontovat u pana Kolbábka v Nedvědicích, který dělal LPG i na mých Classicích.
http://www.lpg-motortuning.cz/cz/
Stojí to za tu cestu, s Brňákama mám osobní zkušenosti s AGW (a dalšími dvěma one-man show) a vždycky jsem to nakonec musel jet řešit do Nedvědic.

RostaO
Příspěvky: 272
Registrován: 25 bře 2009 14:29
tel.: Samsung
auto: SIII
Bydliště: Brno

Re: Range Rover 4.4 HSE 2004

#6 Příspěvek od RostaO » 24 kvě 2016 10:01

Mirko píše:Ahoj a gratulace.
LPG nechal můj otec do takového auta namontovat u pana Kolbábka v Nedvědicích, který dělal LPG i na mých Classicích.
http://www.lpg-motortuning.cz/cz/
Stojí to za tu cestu, s Brňákama mám osobní zkušenosti s AGW (a dalšími dvěma one-man show) a vždycky jsem to nakonec musel jet řešit do Nedvědic.
...me delal LPG cca pred mesicem AGW a zatim dobry. Davali tam Tartarini. Akorat mi furt vyskakujou chyby na lambdach, ale to delalo i pred LPG, takze se tim moc nezabyvam a prubezne to mazu.

R.
LR SIII

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: Range Rover 4.4 HSE 2004

#7 Příspěvek od gregori » 25 kvě 2016 11:35

Super, děkuji. Poptám oba a uvidíme jak to dopadne. Stejně to budu řešit až v létě. Třeba do té doby přestanu řešit spotřebu. Máte tam i přimazávání?

Kam na diagnostiku a oleje v Brně a okolí (směr Rosice, Ivančice atd...)? K Hodboťovi se mě moc nechce.

Diky, M.

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Range Rover 4.4 HSE 2004

#8 Příspěvek od pan klobouk » 25 kvě 2016 12:04

RostaO píše:Kam na diagnostiku a oleje v Brně a okolí (směr Rosice, Ivančice atd...)? K Hodboťovi se mě moc nechce.
Já bych k Hodboďovi jel. S Diagnostikou opravdu umí a dá Ti odpověď na všechny otázky. Nikdo jiný mě nenapadá. Jinak gratulace, se starýma L322 už nás tady moc není... :yes

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: Range Rover 4.4 HSE 2004

#9 Příspěvek od gregori » 25 kvě 2016 12:34

diky za reakci, zkusím a uvidím na co přijde.

Uživatelský avatar
amadjr
Příspěvky: 179
Registrován: 27 črc 2015 02:20
auto: lesni vila P38, l322

Re: Range Rover 4.4 HSE 2004

#10 Příspěvek od amadjr » 30 kvě 2016 16:14

hmm.
brum od ventilace.. trochu bruci malinky ventilatorek ktery ma pruduch primo u ovladacu klimy.. vzdy dela trochu hluk. cirkuluje si vzduch aby meril presne vnitrni teplotu.
pomalu jde nahoru a pomalu dolu... hmmm, nejake zkusenosti s RR nebo co si predstavit pod pomalu? kdyz mam natlaceno v zasobniku tak samotny proces zvdenuti trva rekneme 5 vterin, na maximalni polohu treba 15 sec protoze posledni milimetry dorovnava dele.
iphone :D to snad ne, zadne tyhle lacine diagnostiky pro mobil ti nevyresi podvozek, troufnu si mozna tvrdit ze pouze PC s win to umi.. RSW solution.
prolina olej na motoru, pokud motor tak neresit, pokud diferaky, resit okamzite.
5. asi ne
6. ja to zkusil, pak toho litoval.. ano, trochu jsem si pomohl ale uz bych to nedelal... zlate pajene audi maxidot.
myslim ze se vsim se muzes obratit na kokesek.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4.4 HSE 2004

#11 Příspěvek od OC » 09 pro 2016 05:51

gregori píše:3. Chtel bych poridit OBDII DIAGNOSTIKU pro iPhone. Mate neco vyzkouseneho?
Fakt nikdo nic nemáte?
Nevím, zda je to ještě akutní otázka — ale co jsem teď koukal po fórech ve světě, všichni si docela hodně chválí IIDTool BT. Trochu jsem si četl manuály a tak, a vypadá to opravdu moc hezky, jsem na 99 % rozhodnut, že koupím-li L322, bude tohle hned další nákup ještě týž dem večer :)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Maarty82
Příspěvky: 214
Registrován: 28 úno 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: Range Rover 4.4 HSE 2004

#12 Příspěvek od Maarty82 » 09 pro 2016 17:04

Ahoj. Ohledně pomalého zdvihu. Z repasovat kompresor podvozku vyměnit náplň a ty fylcové vložky vysoušeče . Dost mi to pomohlo .jinak gratuluji M.

Odpovědět