Ahoj,
tak jsem se nakonec nechal ukecat od mých 2 blízkých LR-manů a pustili jsme se do opravy P38, kterou jsem nabízel na ND.
Od pátku mám na dvoře druhý motor a chci se poradit a nechat si doporučit.
Co vše je vhodný udělat když je motor venku?
Zatím určitě vím, že budu dělat:
- přední zadní gufero na klice
- těsn. víka ventilů
- těsn. víka vany
- měrka oleje
- těsnění pod svodama
- filtr + olej (motor)
- filtr + olej (převodovka)
Díky a budu doufat, že po opravě se ze mě stane šťastnej uživatel LR
Doporučení k výměně motoru P38 tds
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doporučení k výměně motoru P38 tds
Tak ja bych urcite sundal hlavu udelal gufera na vent. prebrousil a odtlakoval. No a kazdopadne novy rozvod.
Pokud tedy auto chces pouzivat.
Pokud tedy auto chces pouzivat.
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doporučení k výměně motoru P38 tds
A kontrola na klice..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Doporučení k výměně motoru P38 tds
Mohl bych poprosit zkušenější o radu?
Hledám ty těsnění na kliku. Zadní jsem našel v každým katalogu. Ale těsnění, co je zepředu nedokážu přesně identifikovat. Mohli byste mě prosím někdo poslat odkaz na konkrétní díl?
A zeptám se ještě jinak...Neexistuje nějaká sada na komplet přetěsnění toho motoru?
Hledám ty těsnění na kliku. Zadní jsem našel v každým katalogu. Ale těsnění, co je zepředu nedokážu přesně identifikovat. Mohli byste mě prosím někdo poslat odkaz na konkrétní díl?
A zeptám se ještě jinak...Neexistuje nějaká sada na komplet přetěsnění toho motoru?
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doporučení k výměně motoru P38 tds
COS12012045
Vnitřní průměr 48mm / Vnější průměr 65mm / Tloušťka 10mm
montovací strana: přední, vepředu | tloustka/sila( v mm): 10.00 | vnitřní průměr [mm]: 48.00 | vnější průměr [mm]: 65.00
Vnitřní průměr 48mm / Vnější průměr 65mm / Tloušťka 10mm
montovací strana: přední, vepředu | tloustka/sila( v mm): 10.00 | vnitřní průměr [mm]: 48.00 | vnější průměr [mm]: 65.00
Re: Doporučení k výměně motoru P38 tds
Kokesek píše:Tak ja bych urcite sundal hlavu udelal gufera na vent. prebrousil a odtlakoval. No a kazdopadne novy rozvod.
Pokud tedy auto chces pouzivat.
A já bych s dovolením doplnil - určitě nech přeměřit rovinnost plochy bloku. Ten bývá většinou křivej, propad mezi 5. a 6. válcem. No a když to tak bude, jako, že na 90% to tak u cca 20 let starýho tohoto motoru bývá, tak blok samozřejmě nechat taky přebrousit, nebo to taky někdo zaškrabává, ale to musí být člověk, který to opravdu umí. Těch moc není.
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoli množství
Re: Doporučení k výměně motoru P38 tds
Čo takto skusit prvo kompresiu válcoch.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku