Diagnostika nedostává proud P38
Diagnostika nedostává proud P38
zdravím,
před 14 dny jsem neměl problém připojit auto na diag.
před 10 dny jsem vyměnil všechny pojistky , protože bývalý majitel dával pojistky jak se mu hodilo (místo 10A dal 30A)
dnes jsem chtěl auto zapojit na diag. a nic
hned jsem zkontroloval pojistku na diag.(5A).
koukal jsem se i na konektor , a všechny kabely jsou připojené.
Otázka zní : Je nějaké relátko co má vliv na diag. ? nebo nějaké jiná příčina?
děkuji za každou radu , auto si začíná stěžovat a já bych mu rád dopřál to co chce
před 14 dny jsem neměl problém připojit auto na diag.
před 10 dny jsem vyměnil všechny pojistky , protože bývalý majitel dával pojistky jak se mu hodilo (místo 10A dal 30A)
dnes jsem chtěl auto zapojit na diag. a nic
hned jsem zkontroloval pojistku na diag.(5A).
koukal jsem se i na konektor , a všechny kabely jsou připojené.
Otázka zní : Je nějaké relátko co má vliv na diag. ? nebo nějaké jiná příčina?
děkuji za každou radu , auto si začíná stěžovat a já bych mu rád dopřál to co chce
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Tak mám ve svém problémů nové poznatky
1. Kolik má byt zapojeno kabelů u konektoru diagnostiky? Mám 9 kabelů a u druhého auta mám 10
2. Tam kde má byt 12V tak mám 5V
Už si nevím rady
1. Kolik má byt zapojeno kabelů u konektoru diagnostiky? Mám 9 kabelů a u druhého auta mám 10
2. Tam kde má byt 12V tak mám 5V
Už si nevím rady
- Tazik1992
- Příspěvky: 1391
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Změř napětí mezi pini 4 a 16 obd konektoru. Je připojeno trvale z baterky pouze přes pojistku.
- Přílohy
-
- DLC OBD konektor
- dlc_connector.gif (13.61 KiB) Zobrazeno 6929 x
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1391
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Jsme psali ve stejnou chvíli. Tak jestli tam není 12V, tak tam může být někde špatný kontakt - v konektrou pojistky a třeba i v pojistce. Nebo v napojení kabelu na konektor. Chce to změřit ještě mezi 5 a 16. Jestli je tam taky 5V, tak to může být spíš v té + větvi. Ke konektoru by mělo vést 11 kablíků (tedy pokud je to RR v plný palbě
- Přílohy
-
- RANGE ROVER P38 DLC zapojení 2.pdf
- RANGE ROVER P38 DLC OBD2 konektor
- (753.22 KiB) Staženo 123 x
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Děkuji
Úplně v plně palbě není ale vlasne nevím co vceschno tam ma byt ale jde mi tam právě jen 9 a můj druhé RR ma 10 a je to manuál a žádná výbava
Pojistky v tom automatu mám obsazeny všechny pozice krom jedné
Úplně v plně palbě není ale vlasne nevím co vceschno tam ma byt ale jde mi tam právě jen 9 a můj druhé RR ma 10 a je to manuál a žádná výbava
Pojistky v tom automatu mám obsazeny všechny pozice krom jedné
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Tak pojistku jsem vyměnil už ma 12V na 5 a 4 pinu ale diag porad neběží
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika nedostává proud P38
To se stava pomerne casto ze ztrati plus na 16pin.
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Ale proud je i v pinu 16
- Tazik1992
- Příspěvky: 1391
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Tu diagnostiku máš doma, funguje na jiném autě ? Jestli ano, tak bych ohmmetrem zkontroloval vodivost spojení mezi pinem 16 a pojistkou (nebo ještě lépe přes pojistku až k baterii). A to samé u pinů 4, resp. 5 vůči jejich kostřícím bodů. To, že se tam jen tak po výměně pojistky objevilo napětí neznamená, že tam ještě nemůže být přechodový odpor. Navíc je to podezřelé. Ta pojistka byla vadná? Může být špatný kontakt třeba v konektoru pojistky nebo poškozené přívodní kabely.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Diagnostika funguje na jiném autě.
Zdá se mi ze ten konektor ma zamackly kontakty ,ale ty jsem zamacknul zpátky
Pojistka vadná nebyla!!
nejnovější informace:
zkontroloval jsem všechny kostřící body a jeden byl špatně zapojen tak jsem ho dal na spravné místo
teď už mám napětí i odpor v pinech 16,5,4
ale diagnostika pořád nefunguje
tak mě napadá poslední možnost přepájet konektor
Zdá se mi ze ten konektor ma zamackly kontakty ,ale ty jsem zamacknul zpátky
Pojistka vadná nebyla!!
nejnovější informace:
zkontroloval jsem všechny kostřící body a jeden byl špatně zapojen tak jsem ho dal na spravné místo
teď už mám napětí i odpor v pinech 16,5,4
ale diagnostika pořád nefunguje
tak mě napadá poslední možnost přepájet konektor
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Diagnostika nedostává proud P38
A co kabel od diagnostiky odpojit a změřit, jestli to vede až na jeho konec, a pokud ne, tak víš, který pin na konektoru v autě řešit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Tazik1992
- Příspěvky: 1391
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Neber si to zle, ale z tvého popisu stavu usuzuji, že elektrika není právě tvůj šálek anglického čajecooper píše:teď už mám napětí i odpor v pinech 16,5,4
Tak abysme to nějak rozštípli: Na pinu 16 musí být napětí 12V a to nejen vůči pinu 4 nebo 5, ale i vůči jakémukoliv místu kostry nebo mínus pólu akumulátoru. Na pinech 4 a 5 naopak musí být nulové napětí vůči jakémukoliv místu kostry (mínus pólu akumulátoru). Nějaká destinka voltu tam samozřejmě naměřit jde (úbytky vlivem přechodových odporů, špatná izolace, a bla bla..), ale nemůže tam být napětí v řádu voltů.
Jestli si proměřoval vedení mezi pinem 16 až k plus pólu akumulátoru musí tam být odpor max. pár desetin ohmů. To samé se týká pinů 4 a 5 vůči kostře či lépe mínus pólu akumulátoru. Jestli tohle všechno sedí, tak bude asi potřeba začít hledat závadu jinde. Tu diagnostiku jsi zkoušel na tom tvém druhém Rangee? Jestli jo, tak se dá předpokládat, že kabel potažmo diagnostika jsou OK. Jestli to, ale bylo na jiném autě, co třeba využívá ke komunikaci jiné piny, tak bych prověřil např. konektor od diagnostiky jestli není něco upadlého (pokud se teda dá rozebrat). Pokud i diagnostika je v pořádku, tak asi budeš muset proměřit např. piny 7 a 15 směrem k některé ŘJ. Je divný, že se nehlásí žádná ŘJ. Jestli nemáš někde porozpojený konektor na svazku od obd zásuvky, např. C202 (viz foto v pdf) do kterého se toho většina zbýhá.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika nedostává proud P38
cooper píše:Diagnostika funguje na jiném autě.
Zdá se mi ze ten konektor ma zamackly kontakty ,ale ty jsem zamacknul zpátky
Pojistka vadná nebyla!!
nejnovější informace:
zkontroloval jsem všechny kostřící body a jeden byl špatně zapojen tak jsem ho dal na spravné místo
teď už mám napětí i odpor v pinech 16,5,4
ale diagnostika pořád nefunguje
tak mě napadá poslední možnost přepájet konektor
ja byt tebou to cele prepajim...
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Dík za tvoji trpělivost , ted jsem to pochopil dokonaleTazik1992 píše:Neber si to zle, ale z tvého popisu stavu usuzuji, že elektrika není právě tvůj šálek anglického čajecooper píše:teď už mám napětí i odpor v pinech 16,5,4
Tak abysme to nějak rozštípli: Na pinu 16 musí být napětí 12V a to nejen vůči pinu 4 nebo 5, ale i vůči jakémukoliv místu kostry nebo mínus pólu akumulátoru. Na pinech 4 a 5 naopak musí být nulové napětí vůči jakémukoliv místu kostry (mínus pólu akumulátoru). Nějaká destinka voltu tam samozřejmě naměřit jde (úbytky vlivem přechodových odporů, špatná izolace, a bla bla..), ale nemůže tam být napětí v řádu voltů.
Jestli si proměřoval vedení mezi pinem 16 až k plus pólu akumulátoru musí tam být odpor max. pár desetin ohmů. To samé se týká pinů 4 a 5 vůči kostře či lépe mínus pólu akumulátoru. Jestli tohle všechno sedí, tak bude asi potřeba začít hledat závadu jinde. Tu diagnostiku jsi zkoušel na tom tvém druhém Rangee? Jestli jo, tak se dá předpokládat, že kabel potažmo diagnostika jsou OK. Jestli to, ale bylo na jiném autě, co třeba využívá ke komunikaci jiné piny, tak bych prověřil např. konektor od diagnostiky jestli není něco upadlého (pokud se teda dá rozebrat). Pokud i diagnostika je v pořádku, tak asi budeš muset proměřit např. piny 7 a 15 směrem k některé ŘJ. Je divný, že se nehlásí žádná ŘJ. Jestli nemáš někde porozpojený konektor na svazku od obd zásuvky, např. C202 (viz foto v pdf) do kterého se toho většina zbýhá.
A diagnostika 100% funguje
- Tazik1992
- Příspěvky: 1391
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Tak sláva. Za trpělivost pochval hlavně sebe
A čím to bylo prosim Tě?
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Špatně si me pochopil diagnostika funguje na jiném autě
Dnes jsem zas promeroval
16pin ma 12v když připojíme na kostru auta
4,5 PIN ma 0V s kostrou a 12V s pinem 16
Odpor
PIN 16 s plusem baterky ma 0.02 ohmů
Piny 4.5 s minusem baterky maj taky 0.02
Takže závěr by tedy melo byt vše v pořádku
Dnes jsem zas promeroval
16pin ma 12v když připojíme na kostru auta
4,5 PIN ma 0V s kostrou a 12V s pinem 16
Odpor
PIN 16 s plusem baterky ma 0.02 ohmů
Piny 4.5 s minusem baterky maj taky 0.02
Takže závěr by tedy melo byt vše v pořádku
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Zde přikládán foto konektoru
PS takhle to bylo
Konektor jsem prepajel za novy
A porad to nefunguje
PS takhle to bylo
Konektor jsem prepajel za novy
A porad to nefunguje
- Tazik1992
- Příspěvky: 1391
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Diagnostika nedostává proud P38
A sakra .
Tak holt postupuješ do dalšího levelu Co ten konektor jak sem psal? Případně kabeláž. Zkusil bych proměřit cestu od pinů 7 a 15 např. k ŘJ motoru nebo k nějaké příhodnější.
Tak holt postupuješ do dalšího levelu Co ten konektor jak sem psal? Případně kabeláž. Zkusil bych proměřit cestu od pinů 7 a 15 např. k ŘJ motoru nebo k nějaké příhodnější.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Tak potom co jsem připojil diagnostiku(NCOM) na externí napájení tak pracuje jen s EAS a to jen ze ukáže chybu a vymaže
Když chci dělat něco jiného tak napíše ze nemůže navázat spojeni s ECU
Takže ted otázka mám někde nechat repasovat ECU ?
Když chci dělat něco jiného tak napíše ze nemůže navázat spojeni s ECU
Takže ted otázka mám někde nechat repasovat ECU ?
Re: Diagnostika nedostává proud P38
Rekl bych ze mas problem v pinech viz foto 4pin z prava spodni řada vypada dost podivne