P38 V8 - Problém s emisema
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Pristroj sa zasunie do otvoru presviečku a pri točeni motorom na prazdno sa meria kompresia
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Tako vypadá sada na dieselovy motor
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: P38 V8 - Problém s emisema
A ještě je možné analyzátorem (osciloskopem) změřit proud co bere startér. Pokud je jeden válec odlišný od ostatních, je to na tom vidět. Taková rychlá diagnostika bez demontáže.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- forester
- Příspěvky: 623
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Ono to bolo myslené ako otlakovanie kompresie,nie celej hlavy na praskliny.Ale niečo ti prezradím,videl som to robiť môjho majstra na starom Buczegi snáď pred štvrťstoročím .Zhodil sacie a výfukové potrubie.Nastavil piest do spodnej kompresnej polohy,vykrútil sviečku,poriadne zašlukoval z cigarety a trubičkou fúkol hustý dym do valca,zakrútil sviečku a pretočil motor o 180 stupňov do HÚ.Ak sa zadymilo zo sacieho alebo výfukového kanálu,bol ventil v .Ja som to nikdy nerobil,lebo ak to nemá tlaky,tak bez demontáže hlavy sa to väčšinou nezaobíde.U málo motorov idú vymeniť krúžky tak,že sa vyťahajú piesty spodom.
ups.Reagoval som na SPATU,nejak to tu zatiaľ nakynulo
ups.Reagoval som na SPATU,nejak to tu zatiaľ nakynulo
V jednoduchosti je krása.
- bany.xf.cz
- Příspěvky: 62
- Registrován: 31 říj 2012 09:35
- tel.: 608726185
- auto: P38 HSE 30th edition
- Bydliště: Lovosicko
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Tak jsem to dneska ráno konečně dodělal. Byl jsem se projet a jede to furt stejně... Jedinou změnu, kterou jsem zaznamenal, že po měsíci co byla odpojená baterie, přestalo hrát rádio. Vůbec nelupne v reprácích když ho pustim, tak jak předtim.
Jsem zvědavej, jestli ten měsíc práce a investic bude vidět na emisích...
Nemá někdo ze severu diagnostiku? Potřeboval bych zkouknout chyby... Bydlim kousek od Třebívlic.
Jsem zvědavej, jestli ten měsíc práce a investic bude vidět na emisích...
Nemá někdo ze severu diagnostiku? Potřeboval bych zkouknout chyby... Bydlim kousek od Třebívlic.
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
Re: RE: Re: P38 V8 - Problém s emisema
Ako ti dopadli testy na tlaky ?bany.xf.cz píše:Tak jsem to dneska ráno konečně dodělal. Byl jsem se projet a jede to furt stejně... Jedinou změnu, kterou jsem zaznamenal, že po měsíci co byla odpojená baterie, přestalo hrát rádio. Vůbec nelupne v reprácích když ho pustim, tak jak předtim.
Jsem zvědavej, jestli ten měsíc práce a investic bude vidět na emisích...
Nemá někdo ze severu diagnostiku? Potřeboval bych zkouknout chyby... Bydlim kousek od Třebívlic.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
- bany.xf.cz
- Příspěvky: 62
- Registrován: 31 říj 2012 09:35
- tel.: 608726185
- auto: P38 HSE 30th edition
- Bydliště: Lovosicko
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Ještě jsem nezkoušel. Teprv jsem to dneska poskládal. Ale pujčim si měřidlo, změřim a dám vědět.
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Tady se člověk dozví teda věci... Skoro bych řekl že to chtělo zajet ke Kokeškovi rovnou a byl dávno rangie v pohodě.
Jestli to před výměnou lambd jelo jak má , tak bych asi hlavy nesundával. Lambdy jsou originál, zapojení souhlasí? Katalyzátory průchozí? Sání, klapka, filtr, vstřiky v pořádku? Svíčky dle předpisu výrobce? Teplotní čidlo taky?
Měřák tlaku na benzínový auto si uděláš doma, vezneš starou svíčku, vyklepeš izolátor a navaříš nátrubek na hadici, koupíš manometr a před něj do hadice dáš ventilek z duše aby ti hodnota na budíku zůstala nejvyšší. Mezi ventilkem a budíkem T kus a druhej ventilek na odfouknutí. Ale to už je luxus, já si vystačil s povolením budíku , na to domácí žvýkání...
Na naftu to samý jde udělat ze žhavičky , ale tam už musí věci trochu držet pohromadě, bo jsou tam trošku jiný tlaky.
Jestli to před výměnou lambd jelo jak má , tak bych asi hlavy nesundával. Lambdy jsou originál, zapojení souhlasí? Katalyzátory průchozí? Sání, klapka, filtr, vstřiky v pořádku? Svíčky dle předpisu výrobce? Teplotní čidlo taky?
Měřák tlaku na benzínový auto si uděláš doma, vezneš starou svíčku, vyklepeš izolátor a navaříš nátrubek na hadici, koupíš manometr a před něj do hadice dáš ventilek z duše aby ti hodnota na budíku zůstala nejvyšší. Mezi ventilkem a budíkem T kus a druhej ventilek na odfouknutí. Ale to už je luxus, já si vystačil s povolením budíku , na to domácí žvýkání...
Na naftu to samý jde udělat ze žhavičky , ale tam už musí věci trochu držet pohromadě, bo jsou tam trošku jiný tlaky.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: RE: Re: P38 V8 - Problém s emisema
Ak si dobre pamatam tak mu to za studena šlo ale za tepla to bolo ako chcipla krava.dava píše: Tady se člověk dozví teda věci... Skoro bych řekl že to chtělo zajet ke Kokeškovi rovnou a byl dávno rangie v pohodě.
Jestli to před výměnou lambd jelo jak má , tak bych asi hlavy nesundával. Lambdy jsou originál, zapojení souhlasí? Katalyzátory průchozí? Sání, klapka, filtr, vstřiky v pořádku? Svíčky dle předpisu výrobce? Teplotní čidlo taky?
Měřák tlaku na benzínový auto si uděláš doma, vezneš starou svíčku, vyklepeš izolátor a navaříš nátrubek na hadici, koupíš manometr a před něj do hadice dáš ventilek z duše aby ti hodnota na budíku zůstala nejvyšší. Mezi ventilkem a budíkem T kus a druhej ventilek na odfouknutí. Ale to už je luxus, já si vystačil s povolením budíku , na to domácí žvýkání...
Na naftu to samý jde udělat ze žhavičky , ale tam už musí věci trochu držet pohromadě, bo jsou tam trošku jiný tlaky.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
- bany.xf.cz
- Příspěvky: 62
- Registrován: 31 říj 2012 09:35
- tel.: 608726185
- auto: P38 HSE 30th edition
- Bydliště: Lovosicko
Re: P38 V8 - Problém s emisema
No jo, hlavy jsem fakt možná sundaval zbytečně. Ale zas jsem díky tomu přišel na to, že mám spálenej ten snímač klepání.
Za studena to jelo jak blázen. Když to bylo ohřátý tak po třeba hodinovym stání jsem nastartoval, vyjel, tak to taky letělo jako blázen chvilku - zhruba než se promíchá voda v okruhu...
Před výměnou lambd to nejelo jak má ale jelo to o něco líp než po tom, co jsem vyměnil lambdy, katalyzátory a svíčky. To všehno jsem měnil naráz; katalyzátory tam předtim vůbec nebyly. Na emisích mi řekl že mám lambda sondy ve zkratu. Originální nejsou ale měl by to bejt OEM díl výrobce INTERMOTOR.
Katalyzátory nový, váha vzduchu nová, vstřiky po repasi, svíčky taky nový. Lambda sondy to bude chtít asi originální.
Trochu začínám mít podezření na jiskru. Včera večer jsem vzal stroboskop a připojoval na jednotlivý kabely. První, druhej, čtvrtej a pátej válec blikal tak třikrát za sekundu. Třetí, šestej, sedmej a osmej válec blikal jak o život.
Z toho mi vychází že to bude něco, co řídí zapalování. Takže snímač na vačce, na klice, nebo samotný zapalovací krabičky.
Jen jsem měl za to, že tenhle model by měl mít čtyři lambdy... Mám tam jen dvě. Rok výroby je to 2001. Ale kdo ví, co je pravda...
Za studena to jelo jak blázen. Když to bylo ohřátý tak po třeba hodinovym stání jsem nastartoval, vyjel, tak to taky letělo jako blázen chvilku - zhruba než se promíchá voda v okruhu...
Před výměnou lambd to nejelo jak má ale jelo to o něco líp než po tom, co jsem vyměnil lambdy, katalyzátory a svíčky. To všehno jsem měnil naráz; katalyzátory tam předtim vůbec nebyly. Na emisích mi řekl že mám lambda sondy ve zkratu. Originální nejsou ale měl by to bejt OEM díl výrobce INTERMOTOR.
Katalyzátory nový, váha vzduchu nová, vstřiky po repasi, svíčky taky nový. Lambda sondy to bude chtít asi originální.
Trochu začínám mít podezření na jiskru. Včera večer jsem vzal stroboskop a připojoval na jednotlivý kabely. První, druhej, čtvrtej a pátej válec blikal tak třikrát za sekundu. Třetí, šestej, sedmej a osmej válec blikal jak o život.
Z toho mi vychází že to bude něco, co řídí zapalování. Takže snímač na vačce, na klice, nebo samotný zapalovací krabičky.
Jen jsem měl za to, že tenhle model by měl mít čtyři lambdy... Mám tam jen dvě. Rok výroby je to 2001. Ale kdo ví, co je pravda...
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Tak sem to trosku procetl...a koukam ze si zacal od konce.
- bany.xf.cz
- Příspěvky: 62
- Registrován: 31 říj 2012 09:35
- tel.: 608726185
- auto: P38 HSE 30th edition
- Bydliště: Lovosicko
Re: P38 V8 - Problém s emisema
No jo, dělám na vedlejšák kaskadéra
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
- pooh
- Příspěvky: 706
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: P38 V8 - Problém s emisema
original kable su o nicom, daj tam nieco lepsieho. europske auta mali lambdu len po jednom na kazdej strane, po 2 mali len americke a japonske verzie.bany.xf.cz píše:No jo, hlavy jsem fakt možná sundaval zbytečně. Ale zas jsem díky tomu přišel na to, že mám spálenej ten snímač klepání.
Za studena to jelo jak blázen. Když to bylo ohřátý tak po třeba hodinovym stání jsem nastartoval, vyjel, tak to taky letělo jako blázen chvilku - zhruba než se promíchá voda v okruhu...
Před výměnou lambd to nejelo jak má ale jelo to o něco líp než po tom, co jsem vyměnil lambdy, katalyzátory a svíčky. To všehno jsem měnil naráz; katalyzátory tam předtim vůbec nebyly. Na emisích mi řekl že mám lambda sondy ve zkratu. Originální nejsou ale měl by to bejt OEM díl výrobce INTERMOTOR.
Katalyzátory nový, váha vzduchu nová, vstřiky po repasi, svíčky taky nový. Lambda sondy to bude chtít asi originální.
Trochu začínám mít podezření na jiskru. Včera večer jsem vzal stroboskop a připojoval na jednotlivý kabely. První, druhej, čtvrtej a pátej válec blikal tak třikrát za sekundu. Třetí, šestej, sedmej a osmej válec blikal jak o život.
Z toho mi vychází že to bude něco, co řídí zapalování. Takže snímač na vačce, na klice, nebo samotný zapalovací krabičky.
Jen jsem měl za to, že tenhle model by měl mít čtyři lambdy... Mám tam jen dvě. Rok výroby je to 2001. Ale kdo ví, co je pravda...
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Lambdy ve zkratu bych řešil hlavně, že nejsou origo by nevadilo, ale zkoukni to zapojení, jestli to nemáš přeházený v konektoru, protože to se mi kupodivu už stalo u náhrady, i když ne na LR.pooh píše:original kable su o nicom, daj tam nieco lepsieho. europske auta mali lambdu len po jednom na kazdej strane, po 2 mali len americke a japonske verzie.bany.xf.cz píše:No jo, hlavy jsem fakt možná sundaval zbytečně. Ale zas jsem díky tomu přišel na to, že mám spálenej ten snímač klepání.
Za studena to jelo jak blázen. Když to bylo ohřátý tak po třeba hodinovym stání jsem nastartoval, vyjel, tak to taky letělo jako blázen chvilku - zhruba než se promíchá voda v okruhu...
Před výměnou lambd to nejelo jak má ale jelo to o něco líp než po tom, co jsem vyměnil lambdy, katalyzátory a svíčky. To všehno jsem měnil naráz; katalyzátory tam předtim vůbec nebyly. Na emisích mi řekl že mám lambda sondy ve zkratu. Originální nejsou ale měl by to bejt OEM díl výrobce INTERMOTOR.
Katalyzátory nový, váha vzduchu nová, vstřiky po repasi, svíčky taky nový. Lambda sondy to bude chtít asi originální.
Trochu začínám mít podezření na jiskru. Včera večer jsem vzal stroboskop a připojoval na jednotlivý kabely. První, druhej, čtvrtej a pátej válec blikal tak třikrát za sekundu. Třetí, šestej, sedmej a osmej válec blikal jak o život.
Z toho mi vychází že to bude něco, co řídí zapalování. Takže snímač na vačce, na klice, nebo samotný zapalovací krabičky.
Jen jsem měl za to, že tenhle model by měl mít čtyři lambdy... Mám tam jen dvě. Rok výroby je to 2001. Ale kdo ví, co je pravda...
Zapalování bych asi zatím neřešil, je to řízené a pokud neprská do sání, tak ví co dělá
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 V8 - Problém s emisema
ty lambdy hlavne vidis na diagnoze co delaji a co delat maji. Vice te musi zajimat i fuel trim. Pomer smesi.
- bany.xf.cz
- Příspěvky: 62
- Registrován: 31 říj 2012 09:35
- tel.: 608726185
- auto: P38 HSE 30th edition
- Bydliště: Lovosicko
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Zkrat byl tušim na vyhřejvání tý lambdy předtim.
U novejch zkrat neni, teď to píše "Lambda sensor upstream catalyst bank 1" a to samý "bank 2" a na aktuálních hodnotách je 1.00 stále a nemění se to.
Barvy drátů jsou v konektoru zapojený steně jak starý. Jak v Lambdě nevim. A ty dva bílý taky nepoznám jestli jsou dobře protože jsou oba bílý
To bych musel mít diagnostiku u sebe, přehazovat káblíky a koukat jestli chyba zmizí a lambda začne měřit.
U novejch zkrat neni, teď to píše "Lambda sensor upstream catalyst bank 1" a to samý "bank 2" a na aktuálních hodnotách je 1.00 stále a nemění se to.
Barvy drátů jsou v konektoru zapojený steně jak starý. Jak v Lambdě nevim. A ty dva bílý taky nepoznám jestli jsou dobře protože jsou oba bílý
To bych musel mít diagnostiku u sebe, přehazovat káblíky a koukat jestli chyba zmizí a lambda začne měřit.
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
Re: RE: Re: P38 V8 - Problém s emisema
Ak ti sedi počet pinov v konektore tak máš bud to špatne napinovany konektor ... U nahrady je to možne, alebo tam piny su ale niesu obsadené ,alebo je tam špatna hodnota pretože je to blba nahrada ktora je len približne vybrata ako univerzalna lambda sonda. Skus niekde najst original hodnoty lambda sondy ktora je priamou nahradou alebo org. diel. Nieje možne system kalibrovať ?bany.xf.cz píše:Zkrat byl tušim na vyhřejvání tý lambdy předtim.
U novejch zkrat neni, teď to píše "Lambda sensor upstream catalyst bank 1" a to samý "bank 2" a na aktuálních hodnotách je 1.00 stále a nemění se to.
Barvy drátů jsou v konektoru zapojený steně jak starý. Jak v Lambdě nevim. A ty dva bílý taky nepoznám jestli jsou dobře protože jsou oba bílý
To bych musel mít diagnostiku u sebe, přehazovat káblíky a koukat jestli chyba zmizí a lambda začne měřit.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
- bany.xf.cz
- Příspěvky: 62
- Registrován: 31 říj 2012 09:35
- tel.: 608726185
- auto: P38 HSE 30th edition
- Bydliště: Lovosicko
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Kalibrovat lambda sondy? To si myslim že nejde.
Mohl bych to zkusit přepinovat, ale bez diagnostiky nezjistim jestli jsou dobře nebo ne.
Mohl bych to zkusit přepinovat, ale bez diagnostiky nezjistim jestli jsou dobře nebo ne.
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní
Re: P38 V8 - Problém s emisema
Najprv si pozri zapojenie org lambda sondy a potom to porovnaj s nahradou.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku